2--4--2016-- 17 Η ΤΕΛΕΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗΣ ΤΕΛΕΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗ (Του Κώστα Κουνάδη=1988

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



17

Το Τίμημα Της Λυτρώσεως Μας

-Συνεχίζοντας τη μελέτη μας πάνω στον τελευταίο λόγο του  Χριστού από το σταυρό που όλοι μαζί μας παρουσιάζουν την τέλεια λύτρωση μας που ο Χριστός με τη θυσία του σταυρού μας εξασφάλισε θα ήθελα να δούμε σήμερα το τίμημα της
Λυτρώσεως μας. Αυτό μας δίδεται με τον τέταρτον κατά σειρά λόγον του Χριστού από το σταυρό «Θεέ μου Θεέ μου διατί με εγκατέλειπες»;(Ματθαίος κζ:46). Αν μπορέσουμε να συλλάβουμε το κόστος της λυτρώσεως μας τόσο πολύ περισσότερο θα μπορούμε να εκτιμήσουμε την τόσο μεγάλη σωτηρία που έχουμε εν Χριστώ.
Αν πάμε λοιπόν νοερώς ως το Γολγοθά κι’ ας ακούσουμε με αυτά της ψυχής μας για μια ακόμη φορά τον λόγον αυτόν
«Ελοΐ—Ελοΐ λαμά σαβαχθανί». «Θεέ μου Θεέ μου διατί με εγκατέλειπες».

-Έχουν περάσει τρεις ολόκληρες οδυνηρές ώρες επάνω στο Σταυρό. Το παράξενο και υπερφυσικό σκοτάδι έχει καλύψει τους γύρω λόφους. Μέσα στο μεγαλείο της σιωπής συντελείται το έργο της λύτρωσης μας. Και τη σιωπή εκείνη γύρω από το σταυρό τη διέκοψε η εναγώνια κραυγή του Χριστούμε τον λόγον «Θεέ μου Θεέ μου διατί με εγκατέλειπες;» Τα λόγια αυτά εκφράζουν τον μεγάλο πόνο της ψυχής του Κυρίου μας.

Ναι τρομερά ήταν τα βάσανα του σταυρού. Οι σωματικοί πόνοι ήταν κάτι το φρικτό. Μα ποιος μπορεί να βυθομετρήσει τον ψυχικό πόνο που δοκίμαζε την ώρα εκείνη ο Χριστός καθώς εκτελούσε το έργο της λυτρώσεως μας;

 Όσα και να πούμε εμείς δεν μπορούμε να περιγράψουμε τον μεγάλο εκείνο πόνο της ψυχής Του που ένιωθε ο Δίκαιος για μας. Στα λόγια αυτά «Θεέ μου Θεέ μου γιατί με εγκατέλειπες» μπορούμε να παρατηρήσουμε.