29-4--2016-----ΜΑΤΘΑΙΟΣ 27: 50 Και ο Ιησούς, αφού έκραξε ξανά με δυνατή φωνή, άφησε το πνεύμα. 51 Και ξάφνου, το καταπέτασμα του ναού σχίστηκε στα δύο, από επάνω μέχρι κάτω· και η γη σείστηκε, και οι πέτρες σχίστηκαν, 52 και τα μνήματα άνοιξαν, και πολλά σώματα αγίων που είχαν πεθάνει αναστήθηκαν· 53 κι αφού βγήκαν από τα μνήματα ύστερα από την ανάστασή του, μπήκαν μέσα στην άγια πόλη, και εμφανίστηκαν σε πολλούς. 54 Και ο εκατόνταρχος και εκείνοι που μαζί του φύλαγαν τον Ιησού, όταν είδαν τον σεισμό και όσα έγιναν, φοβήθηκαν υπερβολικά, λέγοντας: Πραγματικά, Υιός τού Θεού ήταν αυτός.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



04--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
29—2016 —ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Κορινθίους Β' 12:
9 και μου είπε: Αρκεί σε σένα η χάρη μου· επειδή, μέσα σε αδυναμία, η δύναμή μου φανερώνεται τέλεια. Με βαθύτατη ευχαρίστηση, λοιπόν, θα καυχηθώ περισσότερο στις αδυναμίες μου, για να κατοικήσει μέσα μου η δύναμη του Χριστού.
**
Γαλάτες 2:
20 Μαζί με τον Χριστό έχω συσταυρωθεί· ζω δε όχι πλέον εγώ, αλλά ο Χριστός ζει μέσα σε μένα· σε ό, τι, όμως, τώρα ζω μέσα στη σάρκα, ζω με την πίστη τού Υιού τού Θεού, ο οποίος με αγάπησε, και παρέδωσε τον εαυτό του για χάρη μου.
**

Ψαλμοί 18:
34 Διδάσκει τα χέρια μου σε πόλεμο, και έκανε τους βραχίονές μου χάλκινο τόξο.
35 Και έδωσες σε μένα την ασπίδα τής σωτηρίας σου· και το δεξί σου χέρι με υποστήριξε, και η αγαθότητά σου με μεγάλυνε.
36 Πλάτυνες τα βήματά μου, από κάτω μου, και τα πόδια μου δεν κλονίστηκαν.
Ψαλμοί 3:
3 Αλλ' εσύ, Κύριε, είσαι η ασπίδα μου, η δόξα μου, και εκείνος που υψώνει το κεφάλι μου.
Ψαλμοί 7:
10 Η ασπίδα μου είναι στον Θεό, που σώζει τούς ευθείς στην καρδιά.
Ψαλμοί 18:
2 Ο Κύριος είναι πέτρα μου, και φρούριό μου, και ελευθερωτής μου· Θεός μου, βράχος μου· σ' αυτόν θα ελπίζω· η ασπίδα μου, και το στήριγμα της σωτηρίας μου· ψηλός πύργος μου.

Ψαλμοί 144:
2 το έλεός μου, το οχύρωμά μου, το ψηλό μου καταφύγιο, και ο ελευθερωτής μου· η ασπίδα μου, στον οποίο έλπισα, ο οποίος υποτάσσει τον λαό μου κάτω από μένα.
…………………………………….
23/. Η ΧΑΡΗΣ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ
Ω! Κύριέ μου Συ και Θεέ μου η χάρη Σου μου αρκεί
Ω! κύριε μου Συ και Θεέ μου η Χάρη Σου μου αρκεί.
Εσύ θα φροντίσεις Θεέ για κάθε μου στιγμή στη ζωή.
Εσύ θα μ’ οδηγήσεις μια μέρα εκεί
Στη χώρα τα’ ουρανού τη λαμπρή σα νικητή
Στη χώρα τα’ ουρανού τη λαμπρή.


26/. ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΣΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ
Ποιος μπορεί με Σε να συγκριθεί
Και ποιος μπορεί μπροστά Σου να σταθεί
Τα χέρια μου εσύ σε πόλεμο διδάσκεις
Μ’ οδηγείς με στεφανώνεις νικητή.

Ποιος μπορεί να συγκριθεί
Και ποιος μπορεί μπροστά Σου να σταθεί
Ασπίδα μου εσύ ισχύς και ελευθερία
Οχυρό Αυτός που θα εμπιστευθώ.

…………………………………….