23--11--2017---07---ΣΠΥΡΟΥ ΖΩΔΙΑΤΗ H ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ



                        07-

Πόσον ανόητοι θα εχαρακτηριζώμεθα εάν εστέλλαμε μερικούς καθηγητές και διδασκάλους δια να διδάξουν εις τα νεκροταφεία! Και όμως ο κόσμος μας είναι μεγάλο πνευματικό νεκροταφείο. Κάπου στην Σκωτία σε μια πόλη υπάρχει ένα ωραίο νεκροταφείο. Στην πόρτα έχει ως εξής επιγραφή: «Το νεκροταφείο αυτό προορίζετε αποκλειστικά για τους νεκρούς που ζουν στην κοινότητα αυτή». Ωραίος χαρακτηρισμός μιας κοινότητας μέσα στην οποία η αμαρτία βασιλεύει. Στον κόσμο μας σήμερα υπάρχουν περισσότερα σχολεία περισσότεροι μορφωμένοι άνθρωποι  περισσότερα κοινωνικά ιδρύματα και μεγαλυτέρα προσπάθεια δια την εξύψωση του λαού από κάθε άλλην εποχή. Και όμως ο κόσμος μας δεν καλυτερεύει ηθικώς. Ούτε θα καλυτερεύσει. Προσπαθήσαμε και προσπαθούμε να διδάξουμε τους νεκρούς: ο κόσμος μας έχει ανάγκη αναγεννήσεως πνευματικής ζωής.
Προτού διδάξομε τον τρόπο της ζωής πρέπει να βοηθήσουμε τον κόσμο να εύρη την ζωή με τον Χριστό. δεν μπορεί κανείς να ζήσει χριστιανική ζωή χωρίς πρώτα να έχει τον Χριστό στην καρδιά του. ¨Εάν τις δεν γεννηθεί άνωθεν δεν δύναται να ίδει την βασιλείαν του Θεού». Τι είναι η βασιλεία του Θεού;  Εις το κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο μόνο δύο φορές αναφέρεται η βασιλεία του Θεού και τις δύο φορές εις το τρίτον κεφάλαιον.

ΣΠΥΡΟΥ ΖΩΔΙΑΤΗ
HΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
                        08

Εδώ δεν πρόκειται περί επιγείου βασιλείας αλλά  περί της πνευματικής βασιλείας του Θεού. Ο Παύλος λέγει: «Η βασιλεία του Θεού δεν είναι βρώσης και πόσης(υλική) αλλά δικαιοσύνη και ειρήνη και χαρά εν Πνεύματι Αγίω» (Ρωμαίους 14:17).
17 Δεδομένου ότι, η βασιλεία τού Θεού δεν είναι φαγητό και πιοτό, αλλά δικαιοσύνη και ειρήνη και χαρά εν Πνεύματι Αγίω·
………………
 Η βασιλεία του Θεού εδώ έχει πνευματική σημασία. Εδώ δεν πρόκειται  περί της Μεσσιανικής Βασιλείας του Χριστού.
«Αμήν –Αμήν σοι λέγω  εάν μη τις γεννηθεί άνωθεν ου δύναται ιδείν την βασιλείαν του Θεού». Το ρήμα «ιδείν» εδώ σημαίνει «γνωρίζω». Με άλλα λόγια το εδάφιο αυτό μας λέγει ότι χωρίς αναγέννηση ο  άνθρωπος δεν μπορεί να γνωρίσει την βασιλείαν του Θεού. Ο άνθρωπος που δεν έχει αναγεννηθεί δεν εξεύρει τι είναι δικαιοσύνη ειρήνη και χαρά εν Πνεύματι Αγίω. Ο κοσμικός άνθρωπος είναι ξένος προς τα πνευματικά πράγματα. «Ο φυσικός…όμως δεν δέχεται τα του  Πνεύματος του Θεού διότι είναι μωρία εις αυτόν και δεν δύναται να γνωρίσει αυτά διότι πνευματικώς ανακρίνονται».

(Α΄ Κορινθίους 2:14).
14 Επειδή, όταν οι εθνικοί, που δεν έχουν νόμο, κάνουν από τη φύση τους εκείνα που ανήκουν στον νόμο, αυτοί, ενώ δεν έχουν νόμο, οι ίδιοι είναι νόμος στον εαυτό τους·
………….
Στρέψατε τα βλέμματά σας στον ταραγμένο μας κόσμο. Η βασιλεία του Θεού λείπει
από τας καρδίας των ανθρώπων. Δεν υπάρχει πραγματική δικαιοσύνη. Η ειρήνη είναι πόθος διαρκώς απραγματοποίητος. Την ειρήνη δεν μπόρεσε να φέρει η Κοινωνία των Εθνών. Ούτε τα Ηνωμένα Έθνη φαίνονται να πραγματοποιούν την ποθητή ειρήνη του κόσμου. Χαρά  πραγματική δεν υπάρχει! Αυτά  όλα ευρίσκονται μόνο εν τω Χριστώ. Κοινωνική αναγέννησης δεν είναι δυνατή άνευ ατομικής αναγεννήσεως. Βασιλεία του Θεού εις τον κόσμο δεν μπορεί να υπάρχει εάν προηγουμένως δεν υπάρξει εις τας καρδίας των ανθρώπων. Μόνο αναγέννησης μόνο ο Χριστός μόνο η Σωτηρία Του μπορεί να φυτευτεί μέσα στην καρδιά σου την θεία δικαιοσύνη ειρήνη χαρά μέσα σε ένα κόσμο που είναι γεμάτος από αδικία πολέμους ταραχές και θλίψεις. Η πραγματοποίησης της ατομικής ευτυχίας γίνεται μόνο δια της αποδοχής του Χριστού ως Σωτήρα σου.
 «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

ΣΠΥΡΟΥ ΖΩΔΙΑΤΗ
HΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
                        09
ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΩΣ
Όταν ο Νικόδημος ήκουσε τον Χριστόν να του λέγει: «Αληθώς σοι λέγω εάν τις δεν γεννηθεί άνωθεν δεν δύναται να ίδει την βασιλείαν του Θεού» αμέσως έκπληκτος απεκρίθη: «Πως δύναται άνθρωπος να γεννηθεί γέρων ων; Μήποτε δύναται να εισέλθει δευτέραν φοράν εις την κοιλίαν της μητρός αυτού και να γεννηθεί;» Με τα λόγια αυτά ο Νικόδημος δείχνει την άγνοια του για τις πνευματικές αλήθειες. Η διδασκαλία του Χριστού είναι τόσο απλή και όμως αυτός αδυνατεί να την καταλάβει. Ο Νικόδημος προσπαθεί να κατεβάσει τα πράγματα που ανάγονται στο βασίλειο του πνεύματος στο βασίλειο της ύλης. Ο Χριστός ομιλεί περί της πνευματικής αναγεννήσεως αλλ’ ο Νικόδημος περιορίζεται μόνο στη φυσική γέννηση.
  Ο καημένος ο Νικόδημος! Αν και από τους ανώτατους θρησκευτικούς ηγέτας της εποχής του εν τούτοις αγνοεί την βασικότερα αλήθειαν της θείας αποκαλύψεως την αναγέννησην. Έχει μόνο φυσικά μάτια. Στερείται πνευματικής οράσεως και γι αυτό κατ’ αρχήν ίσως εξέλαβε τον Χριστό ως ανόητο. Ιδού ο συλλογισμός του: «Μα τι έπαθε ο Χριστός; Δεν βλέπει τα’ άσπρα μαλλιά μου; Δεν βλέπει ότι δεν είμαι μακράν του τάφους έρχεται τώρα να μου πει πως πρέπει να ξαναγεννηθώ; Μ’ αυτή είναι πρώτης τάξεως ανοησία. Αυτό που μου λέγει είναι αδύνατον κατά τους φυσικούς νόμους!» Έτσι ίσως σκέπτεσαι και συ αγαπητέ αναγνώστα όταν αντιμετωπίζεις τας μεγάλας αληθείας της βίβλου και ειδικά το σπουδαίο ζήτημα της προσωπικής σου σωτηρίας της ψυχικής σου αναγεννήσεως. Υπάρχει μεγάλη αλήθεια στην διακήρυξη του απ. Παύλου: «Ο φυσικός όμως άνθρωπος δεν δέχεται τα του Πνεύματος του Θεού διότι είναι μωρία εις αυτόν και δεν δύναται να γνωρίσει αυτά διότι πνευματικώς ανακρίνονται»

(Α΄ Κορινθίους 2:14).
14 Επειδή, όταν οι εθνικοί, που δεν έχουν νόμο, κάνουν από τη φύση τους εκείνα που ανήκουν στον νόμο, αυτοί, ενώ δεν έχουν νόμο, οι ίδιοι είναι νόμος στον εαυτό τους·





……………………………