20--11--2017------03---ΣΠΥΡΟΥ ΖΩΔΙΑΤΗ H ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



                                03
03-- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ
1/ Ήτο άρχων των Ιουδαίων κι’ επομένως μέλος του ανώτατου Ιουδαϊκού εκκλησιαστικού Συμβουλίου του Σανχενδρείμ. Με άλλα λόγια ήτο αντιπρόσωπος του Ιουδαϊκού έθνους δι’ αυτό και στον Χριστόν δεν λέγει «εξεύρω» αλλά «εξεύρομεν ότι από Θεού ήλθες διδάσκαλος». Παρ’ όλο το μεγάλο εκκλησιαστικό του αξίωμα προσέρχεται εις τον Χριστόν και ο Χριστός αμέσως του φανερώνει ότι έχει ανάγκην της αναγεννήσεως. Τούτο μας διδάσκει ότι ασχέτως της μεγάλης κοινωνικής ή θρησκευτικής θέσεως που κατέχει ο άνθρωπος ενώπιον του Θεού είναι όλοι αμαρτωλοί και έχουν χρείαν(ανάγκη)της Θείας γεννήσεως. «Πάντες ήμαρτον και υστερούνται της δόξης του Θεού».

(Ρωμαίους 3:23).
23 δεδομένου ότι, όλοι αμάρτησαν, και στερούνται τη δόξα τού Θεού·
2/Ήλθε εις τον Χριστόν την νύκτα. Τον λόγο δεν μπορούμε θετικά να εξεύρουμε. Πιθανόν να ήτο από φόβον μήπως και τα λοιπά μέλη του Εκκλησιαστικού Συνεδρίου εμάνθαναν ότι ήθελε να έλθει εις επαφή με τον νέον Διδάσκαλον. Αυτός είναι ο εκκλησιαστικός φόβος ο οποίος και σήμερα υπάρχει. Στην εποχή της προόδου που ζούμε χρειαζόμεθα μεγαλύτερο πνεύμα ελευθερίας δια την έρευνα υπέρ της αληθείας. Αλλά δυστυχώς φοβούμεθα την κοινή γνώμη και τον κοινωνικό και εκκλησιαστικό εξοστρακισμό. 
Ο Νικόδημος είναι γνωστός ως ο κρυπτός μαθητής του Χριστού. Εάν εγένετο φανερός μαθητής του Χριστού τότε πιθανόν να έχανε την θέσιν του τον μισθόν του και την εκτίμηση που έχαιρε από τον λαόν και τους συναδέλφους του. θα τον έλεγαν «αιρετικό» ότι στο τέλος της ζωής του άλλαξε την θρησκεία του. Ο Νικόδημος όμως δεν μπορούσε να μη γνωρίσει τον Χριστό έστω και κρυφίως. Στην πραγματικότητα ήταν άνθρωπος ειλικρινής διότι αργότερα όταν του εδόθη η ευκαιρία να πει ένα καλό λόγο υπέρ του Χριστού το έκαμε υπερασπίσας τον Χριστό ενώπιον των λοιπόν συναδέλφων Φαρισαίων

(Ιωάννης 7:50—51).
50 Ο Νικόδημος λέει σ' αυτούς, (εκείνος που είχε έρθει σ' αυτόν μέσα στη νύχτα, και ήταν ένας απ' αυτούς):
51 Μήπως ο νόμος μας κρίνει τον άνθρωπο, αν πρώτα δεν ακούσει απ' αυτόν, και μάθει τι κάνει;
 Ο άνθρωπος αυτός είχε ωραίο όνομα Νικόδημος! Προέρχεται από τας λέξεις νικώ και δήμος. Ο Νικόδημος έπρεπε να σταθεί υψηλά υπεράνω του κοινού επιπέδου του δήμου αλλά ο φόβος τον κατέλαβε  έμεινε με το όνομα χωρίς χάρι.
Φίλε είσαι φανερός ή κρυφός μαθητής του Χριστού; Η χαρά σου και ψυχική ικανοποίησης θα είναι τελεία όταν ο Χριστός που πιστεύεις εν τη καρδία σου ομολογείς και ενώπιον των συνανθρώπων σου. μέσα στον κύκλο σου είτε κοινωνικό είτε θρησκευτικό μη αφήσεις τους άλλους να νομίσουν ότι η σιωπή σου είναι έγκρισης των γύρω σου συμβαινόντων ή λεγομένων. Η αμαρτία στον κόσμο μας έχει εξαπλωθεί τόσο πολύ που

Χρειαζόμαστε κρυφούς μαθητάς αλλά φανερούς ατρόμητους εις την διακήρυξη της αλήθειας και εις τον έλεγχο του ψεύδους.
Διατί φοβούμεθα; «Εάν ο Κύριος είναι μεθ’ ημών τις θέλει είσθαι καθ’ ημών;» Είναι προτιμότερο να υπακούει κανείς τον Θεό ή να ευχαριστεί τον κόσμο και τους συνανθρώπους του; το να είναι κανείς μάρτυς υπέρ της αληθείας και δικαιοσύνης δεν είναι μομφή αλλά μεγάλος έπαινο. Ο απ. Παύλος λέγει: «Δεν αισχύνομαι (ντρέπομαι)το Ευαγγέλιο του Χριστού επειδή είναι δύναμις Θεού προς σωτηρίαν εις πάντα τον πιστεύοντα Ιουδαίον τε πρώτον και Έλληνα». Εμπρός λοιπόν για τον Χριστό όχι μαθηταί της νυκτός αλλά τέκνα του φωτός.





................