09-Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ( Υπό Ανδρέα Τσαγκαλίδη)

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


       09
Όλοι οι άνθρωποι δια φύσεως είναι πλάσματα του Θεού και μπορούν να γίνουν τέκνα Θεού μόνο δια πίστεως. Το να είναι υιός είσαι κληρονόμος και το να είσαι κληρονόμος αυτό σημαίνει να είσαι κάτοχος όλων εκείνων που αγοράσθηκαν για μας δια του θαυμάσιου θανάτου του Σταυρού. Και επειδή είμεθα υιοί εξαπέστειλε ο Θεός το Πνεύμα του Υιού Του στις καρδιές μας το οποίο κράζει « Αββά ο Πατήρ» (Γαλάτας δ:6) και έτσι ο Πατήρ ακούει την κραυγή και απαντά κατά την πληρότητα της Πατρικής Του σοφίας και αγάπης.
4/. Απέθανε για να μας ελευθερώσει από τον παρόντα πονηρόν αιώνα(Γαλάτας α: 4). Ενόσω θα βρισκόμαστε στο σώμα αυτό θα είμαστε εκτεθειμένοι στις πολλές επιδράσεις του παρόντος πονηρού αιώνος. Έξω από την επιρροή του αγίου πνεύματος του Θεού εργάζονται τα πονηρά πνεύματα στις καρδιές των υιών της απείθειας.(Εφεσίους β:2). Ένας από τους καρπούς του Θανάτου του Χριστού είναι να μας σώσει από τις εσφαλμένες αρχές και τις ακάθαρτες διαθέσεις μας και να θεραπεύσει τις ψυχές μας ακόμα και μέσα στη δηλητηριασμένη ατμόσφαιρα του παρόντος πονηρού αιώνος. Μια από τις αιτήσεις της μεγάλης ιερατικής προσευχής του Κυρίου ήταν: «Δεν παρακαλώ να σηκώσεις αυτούς εκ του κόσμου αλλά να φυλάξεις αυτούς εκ του πονηρού».
(Ιωάννης ιζ:15).
Οι τρεις παίδες δεν σώθηκαν από την κάμινο του πυρός αλλά σώθηκαν από την κάμινο του πυρός αλλά σώθηκαν μέσα σ’ αυτήν και αυτό ήταν περισσότερο για τη δόξα του Θεού.
Ο πανταχού παρόν σταυρός είναι πανταχού για να μας προστατεύει από τον πονηρό του κόσμου τούτου. Νικούμε δια του αίματος του Αρνίου.  Δια της συνεχούς αποβλέψεως μας
σ’ Αυτόν θα είμαστε συνεχώς ελευθερωμένοι.
5/. «Απέθανε υπέρ ημών δια να μη ζήσωμεν ημείς πλέον δι’ εαυτούς(για τους εαυτούς μας) αλλά δια τον αποθανόντα υπέρ ημών»
(Β΄ Κορινθίους ε:15). Απέθανε για μας για να μας ελευθέρωσε από τη νεκρά κατάσταση της φιλαυτίας(φίλος του εαυτού μου) και για να βρούμε μια νέα ζωή με κέντρο Αυτόν.(όχι του εαυτού μας).
Το να ζούμε για τον εαυτό μας είναι σαν να είμαστε νεκροί για τον Θεό ενώ ζούμε. Η ψυχή που δεν έχει ελκυσθεί από τη δύναμη του Σταυρού δεν μπορεί να πει πως βρήκε την αληθινή της ανάπαυση. Οι πιο μεγάλοι πειρασμοί με τους οποίους έχομε να κάνουμε είναι εκείνοι που μας ωθούν να ζήσομε για τον εαυτό μας. Όλη η αυτενέργεια κατά κάποιον τρόπο θέλει να δοξάσει το εγώ. Τα νερά που πηγάζουν από μια φίλαυτη καρδιά δεν μπορούν να σηκωθούν ψηλότερα από μια φίλαυτη τιμή.
-Όταν η καρδιά γίνει το κανάλι της θείας ενέργειας αντί η πηγή της αυτενέργειας η έκβαση της ζωής θα σηκωθεί πάνω από την ανθρώπινη προσπάθεια και θα δοξάσει Εκείνον που είναι η πηγή της ζωής και της σωτηρίας. Ο Χριστός έπαθε για μας αφήνοντας παράδειγμα για να ακολουθήσουμε στα ίχνη Εκείνου. «Αυτός δεν ήρεσεν εις Εαυτόν».(Εννοεί ότι ήθελε να αρέσει στον Πατέρα και όχι στον εαυτό Του ο Χριστός δηλαδή). Εάν έχουμε λυτρωθεί με την τιμή αυτή του αίματος πρέπει να δοξάσουμε τον Θεό δια του σώματος μας και δια του πνεύματος μας τα οποία είναι δικά Του. Η γλώσσα των λυτρωμένων ψυχών είναι:  «Όχι εγώ αλλά ο Χριστός».(Όπως και ο Χριστός  όχι εγώ αλλά ο Πατέρας).

10-Ο  ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ( Υπό Ανδρέα Τσαγκαλίδη)
          Ευαγγελικών Αρχών
Εκδόσεις «Ο Λόγος»

6/. Αυτός απέθανε για μας για να λάβουμε την επαγγελία του Πνεύματος (Γαλάτας γ:13—14).
Αυτός εξαγόρασε την ελευθερία μας από την κατάρα του Νόμου για να λάβουμε την δωρεά του Αγίου Πνεύματος. Η Πεντηκοστή ήταν στο Γολγοθά. Η δύναμης του Αγίου Πνεύματος έχει εξασφαλισθεί για μας δια της δυνάμεως του θανάτου Του και της αναστάσεως Του.
Διδασκόμαστε εδώ ότι κανείς δεν μπορεί να λάβει την επαγγελία του Πνεύματος εντός εκτός εάν έχει λυτρωθεί από την κατάρα δι’ Αυτού που έγινε κατάρα για μας. Το αίμα του Χριστού πρέπει κατά πρώτον να καθαρίσει την καρδιά προτού το ευλογημένο Άγιο Πνεύμα μπορέσει να κατοικήσει εκεί. Το αίμα του Χριστού προμηθεύει κάθε πνευματική ευλογία για μας και το άγιο Πνεύμα έρχεται για να μας βοηθήσει στην πνευματική απόλαυση των ευλογιών αυτών και να εργαστεί μέσα μας και με εμάς εκείνο που είναι ευάρεστο(αρεστό) ενώπιον του Θεού.
Αυτός πέθανε να μας σώσει από τις αμαρτίες μας. Όχι μόνο για να διαφύγουμε την επερχόμενη οργή αλλά για να γίνουμε Ναοί του Αγίου Πνεύματος και μάρτυρες Αυτού.(του Χριστού)
(Πράξεις α:8). Η υπόσχεσης του Πατρός περί Πνεύματος όπως και η σωτηρία μας λαμβάνεται δια πίστεως.
7/. Απέθανε για μας για να γίνει ο Κύριος του θανάτου και της ζωής.
«Επειδή δια τούτο ο Χριστός και απέθανε και ανέζησε δια να είναι Κύριος και νεκρών και ζώντων»(Ρωμαίους ιδ:9). Αυτός ταπείνωσε τον εαυτό Του τόσο χαμηλά και ο Θεός Τον ύψωσε. Αυτός που ήταν άσημος τώρα είναι στεφανωμένος ως Κύριος των όλων. Μας λύτρωσε δια του αίματος Του για να γίνει ο Κύριος της ζωής μας. «Δεν ανήκετε εις εαυτούς». Μας εξαγόρασε για να είμαστε ο ιδιαίτερος Του θησαυρός που δόθηκε ελεύθερα και ολοκληρωτικά στη διάθεση Του.
Τι ευλογημένο προνόμιο να ανήκεις σ’ Αυτόν ο Οποίος δια των παθημάτων και του θανάτου υψώθη πάνω απ’ όλα έχοντας όλη την εξουσία στον ουρανό και στη γη και ο Οποίος επιθυμεί και απαιτεί το σωστό και να μας απαλλάξει από όλη τη ζωή μας για το δικό μα αιώνιο καλό και για τη δική Του αιώνια δόξα. Εάν ο Χριστός είναι ο Λυτρωτής σου είναι επίσης και ο Κύριος σου. Δια του θανάτου Του είχε γίνει ο Κύριος ζώντων και νεκρών. Μόνον εκείνοι που είναι ζώντες εν Θεώ μπορούν να τον έχουν ως Κύριο τους. Εκείνοι που πέθαναν στις αμαρτίες τους θα Τον ομολογήσουν ως Κύριό όταν Τον συναντήσουν στο
Θρόνο της κρίσεως. Ας είναι η εξουσία της σου επί των ώμων Του τώρα. Ας λάβει ο Κύριος ο Λυτρωτής σου και Θεός σου την πρέπουσα θέση στο θρόνο της καρδιάς σου και η βασιλεία Του θα έλθει μέσα σου και το θέλημα Του θα γίνει στην επίγεια ζωή σου όπως γίνεται στον Ουρανό. Για το σκοπό αυτό «ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός απέθανεν υπέρ ημών ίνα είτε αγρυπνούμε είτε κοιμώμεθα ζήσωμεν μετ’ Αυτού»

(Α΄ Θεσσαλονικείς ε:10).