11--11--2017----- ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



13 
03--κεφάλαιο
  Γιατί πιστεύουμε στην Βίβλο
  Σήμερα τα μεγαλύτερα ερωτήματα του Χριστιανικού κόσμου στρέφονται γύρω απ’ την  Βίβλο. Αν αυτό το βιβλίο είναι μόνο μια έκθεσης της θρησκευτικής έρευνας του Εβραϊκού λαού κι αν έχει μόνο σχέση με τις ελπίδες τους τις φιλοδοξίες τους και τα όνειρά τους που θα πραγματοποιούνταν στην ανεύρεση του αληθινού Θεού και στην απόκτηση σχέσεως μαζί Του τότε δεν μπορεί αυτό να είναι Λόγος του Θεού υπό την έννοια τουλάχιστον που χρησιμοποιούμε τον όρο αυτό στην ανά χείρας μελέτη μας.

 Πιστεύουμε ότι ολόκληρη η Βίβλος, απ’ την Γένεση μέχρι την Αποκάλυψη είναι ο Λόγος του Θεού προς όλους τους ανθρώπους.  Είναι το βιβλίο που περιέχει τα σχέδια του Θεού για αυτούς και είναι αλάνθαστο στο σύνολο του και σε κάθε μέρος .
  Το να λέγομε  απλώς πιστεύουμε ότι η Βίβλος είναι ο Λόγος του Θεού είναι κάτι τελείως διαφορετικό από το να εκθέτουμε τους λόγους για τους οποίους το πιστεύουμε. Ένας λόγου χάριν το πιστεύει στηριζόμενος σε κάποια πραγματική βάση.
  Κάποιος άλλος το πιστεύει σαν πόρισμα μιας εκτεταμένης
Έρευνας στα αρχαιολογικά. Κάποιος τρίτος ακολουθώντας τα συμπεράσματα μιας εξαντλητικής εσωτερικής εξετάσεως της Βίβλου μέσα στα πλαίσια της ανωτέρας και κατωτέρας κριτικής. Άλλοι πάλι δι’ ενός συνδυασμού των προηγούμενων  και άλλων ακόμη λόγων. όμως γιατί πιστεύουν οι Χριστιανοί ότι η Βίβλος είναι πράγματι ο Λόγος του ζώντος Θεού;

…………
Α΄ Η  Μαρτυρία του Χριστού και των Αποστόλων.
  Πιστεύουμε ότι ο Ιησούς είναι Θεός. Ομολογούμε εμπιστοσύνη στην πάνσοφο εξουσία Του. Επίσης πιστεύουμε ότι τα λόγια των Αποστόλων είναι αυθεντικά. Ο Ιησούς λοιπόν και οι Απόστολοι εν συνεχεία όλοι μαρτυρούν ότι οι Γραφές είναι ο Λόγος του Θεού.
Β΄ Η Εσωτερική Μαρτυρία Του Πνεύματος
  Εις τον φυσικό κόσμο τα πράγματα αποκαλύπτονται κατά ένα φυσικό τρόπο.
Οι αντιδράσεις εις το υλικό βασίλειο αποτελούν συν τοις άλλοις και ανταποκρίσεις σε διάφορα αίτια.
  Προφανώς αυτές δεν παρουσιάζονται εάν δεν υπάρχουν ορισμένα αίτια. Ένας τυφλός δεν προσφέρει ουδεμία ανταπόκριση μπροστά σ’ ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα, όπως ένας κωφός άκουσμα μιας μελωδίας του Βάγκνερ ή του Μπαχ.
Επίσης ένας νεκρός καθόλου δεν αντιδρά σ’ ένα οιουδήποτε είδους αίτιο.

   Ότι λοιπόν ισχύει στο φυσικό κόσμο ισχύει και στον πνευματικό. Άνθρωποι που είναι πνευματικώς νεκροί δεν ανταποκρίνονται στα διάφορα αίτια.
  Αλλά όταν ένας άνθρωπος γίνει χριστιανός το Άγιο Πνεύμα
εγκαθιστά την κατοικία Του μέσα στην καρδιά του.
  Τότε ο πιστός ζει και πνευματικώς  και φυσικώς πάντοτε ικανός να ανταποκρίνεται στη μαρτυρία του Πνεύματος του Θεού. Μέσα στο πνεύμα του. Το  Άγιο Πνεύμα τον βεβαιώνει ότι η Βίβλος είναι ο Λόγος του Θεού. Αυτή η μαρτυρία είναι γνωστή από τον Λόγο του Θεού ως «μαρτυρία του Αγίου Πνεύματος» έτσι ο Παύλος διακηρύσσει: «Τα οποία και λαλούμε ουχί με διδακτούς λόγους…

Α΄ Κορινθίους 2:13-15
13 Τα οποία και μιλάμε, όχι με διδαγμένα λόγια ανθρώπινης σοφίας, αλλά διδαγμένα από το Άγιο Πνεύμα, συγκρίνοντας τα πνευματικά προς τα πνευματικά.
14 Ο φυσικός άνθρωπος, όμως, δεν δέχεται αυτά που ανήκουν στο Πνεύμα τού Θεού· επειδή είναι σ' αυτόν μωρία, και δεν μπορεί να τα γνωρίσει· για τον λόγο ότι, ανακρίνονται με πνευματικό τρόπο.

15 Ενώ μεν ο πνευματικός άνθρωπος ανακρίνει τα πάντα, αυτός όμως δεν ανακρίνεται από κανέναν.
Ιωάννου Α' 5
6 Αυτός είναι που ήρθε διαμέσου νερού και αίματος, ο Ιησούς Χριστός· όχι μονάχα διαμέσου του νερού, αλλά διαμέσου του νερού και του αίματος· και το Πνεύμα είναι που δίνει τη μαρτυρία, για τον λόγο ότι το Πνεύμα είναι η αλήθεια.


   Φιλόλογοι και επιστήμονες με αντικειμενικότητα σκέψεως μπορεί να υποβοηθήσουν την πίστη κάποιου περί θεοπνευστίας της Βίβλου. Αλλά περισσότερο από όλους αυτούς είναι το άγιο Πνεύμα, ο κάτοικος της καρδιάς του πιστού, το οποίον μαρτυρεί περί της αληθείας και της τελειότητας της Βίβλου. Ας μην ξεχνάμε επομένως ότι η μαρτυρία του Πνεύματος που καθιστά μια ψυχή ικανή να γνωρίσει ότι η Βίβλος είναι πράγματι ο Λόγος του Θεού είναι μια μαρτυρία ανεκτίμητου αξίας.






......................