9--3--2017------26-------ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ--------Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ



9—3--2017—ΠΕΜΠΤΗ
-Ο  ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ( Υπό Ανδρέα Τσαγκαλίδη
26
1/. Η σταύρωση του κόσμου.
Στην επιστολή αυτή προςΓαλάτας ο Παύλος λέγει: «Εις εμέ δε μη γένοιτο να καυχώμαι ειμή εις τον σταυρόν του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού δια του οποίου ο κόσμος εσταυρώθει ως προς εμέ
Και εγώ ως προς τον κόσμον».(Γαλάτας  ς: 14).
Για τον Παύλο ο κόσμος είχε απογυμνωθεί από τη δόξα και την δύναμη του και καρφώθηκε ως ένα αβοήθητο και αισχρό πράγμα επί του Σταυρού του Χριστού. Γι’ αυτόν ο κόσμος ήταν ένα νεκρό πράγμα χωρίς δύναμη να πειράζει ή να ταλαντεύει την ψυχή του. 

Η δόξα της χάριτος του εσταυρωμένου Χριστού είχε θαμπώσει τα μάτια του με οραματισμό των ουρανίων πραγμάτων ώστε τα πράγματα του κόσμου έγιναν γι’ αυτόν ως νεκρά σώματα.»Εάν τις αγαπά τον κόσμον η αγάπη του πατρός δεν είναι εν αυτώ». Τα έργα του κόσμου τούτου αποκαλύφθησαν στο ζενίθ τους στη σταύρωση του Υιού του Θεού. ο κόσμος δια της σοφίας δεν εγνώρισε τον Θεό μόνον μπορούσε να τον σταυρώσει και έτσι το ασεβές πνεύμα θα έπρεπε να είναι σαν ένα σταυρωμένο πράγμα σε μας.
2/. Η σταύρωση του Εγώ.
Όχι μόνον ο κόσμος σταυρώθηκε ως προς εμέ αλλά και «εγώ εσταυρώθην ως  προς τον κόσμον»προσθέτει ο Απόστολος.
Ο θάνατος του Χριστού δεν χώρισε μόνο κόσμο από εμένα αλλά χώρισε και εμένα από τον κόσμο. Ο Σταυρός του Χριστού ήλθε μεταξύ εμού και του κόσμου και έχει σταυρώσει αυτόν για μένα και εμένα γι’ αυτόν.
« Ο παλαιός άνθρωπος» που αγαπούσε τον κόσμο και ζητούσε να μοιρασθεί την τιμή του και τη δόξα του «συνεσταυρώθη δια να καταργηθεί το σώμα της αμαρτίας ώστε να μη ήμεθα πλέον δούλοι της αμαρτίας»
( Ρωμαίους ς:6). Εκείνος που πλήρωσε την ποινή του θανάτου είναι ελεύθερος από την αμαρτία του (εδάφιο 7). Η πρώτη πράξη του εγώ στον Αδάμ ήταν να επιθυμήσει ένα απαγορευμένο πράγμα. Αυτό το εγώ είναι που σταυρώθηκε μετά του Χριστού –το εγώ που δεν θα επιθυμήσει πλέον τίποτα έξω από το αγαθό θέλημα του Θεού. Αν το εγώ του Χριστού ήταν τελείως ανθρώπινο και τελείως αναμάρτητο ακόμη «Αυτός δεν ήρεσεν εις εαυτόν». Αυτός ευαρεστείτο να κάνει το θέλημα του Πατρός Του. Οι απαιτήσεις του εγώ είναι πολλές και επείγουσες και πολλές φορές ευλογοφανείς αλλά κάθε φορά που το εγώ ευχαριστείται και τιμάται ο Σταυρός του Χριστού απορρίπτεται. Ένα από τα μηνύματα που έρχεται σε μας δια του Εσταυρωμένου είναι:
«Εγώ πέθανα για σένα ώστε η φίλαυτη αυτή ζωή να πεθάνει για μένα».
  «εάν ο σίτος δεν πέσει εις την γην αυτός μόνος μένει». Η φίλαυτη ζωή σου θα μένει μόνη της στην ακαρπία εκτός εάν πεθάνει και ταφή στον τάφο του Χριστού. Αλλά εάν πεθάνει ένα τέλος – θα φέρει πλέον τους καρπούς μια νέας ζωής εν Χριστώ Ιησού. Το να είσαι ζωντανός για τον Θεό πρέπει να είσαι νεκρός για τον κόσμο
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ




……………..