10—3—2017 —ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ----27-----ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ



10—3—2017 —ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

03-Ο  ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ( Υπό Ανδρέα Τσαγκαλίδη
27
Το να είσαι σταυρωμένος με τον Χριστό σημαίνει:
3/. Μια νέα ζωή για υπηρεσία. 
«Δεν ζω πλέον εγώ αλλ’ ο Χριστός ζει εν εμοί». (Γαλάτας β:20). «Διότι εάν εγίναμε σύμφυτοι με αυτόν κατά την ομοιότητα του Θανάτου αυτού θέλομεν είσθαι και κατά την ομοιότητα της αναστάσεως»(Ρωμαίους ς:5).
Εάν λογαριάζω τον εαυτό μου συσταυρωμένον με τον Χριστό μπορώ επίσης να λογαριάσω τον Χριστό ως κατοικούντα μέσα μου με τη δύναμη της αναστάσεως Του. εάν το εγώ μας ή ο παλαιός μας άνθρωπος έχει πεθάνει τότε δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο για τη ζωή του Ιησού να φανεί στη θνητή μας σάρκα (Β΄ Κορινθίους δ:10).
Μια καθαρή απόδειξη ότι έχουμε πεθάνει για το εγώ και την αμαρτία είναι ότι είμεθα καθ’ ολοκληρίαν «ζώντες εν τω Θεώ».Το μέτρο της ζωής μας και της ελευθερίας  μας για τον Θεό είναι το μέτρο της ελευθερίας μας από τη δύναμη του εγώ και της αμαρτίας. Το εγώ είναι δουλεία στο έργο μας για τον Κύριο. Δεν υπάρχει θέση γι’ αυτό
εάν θέλουμε ο Χριστός να δοξασθεί μέσα μας. Εάν ο Χριστός είναι εντός μας τότε έχει λάβει αυτό το εντός για να το αγιάσει να το πληρώσει με το Άγιο Πνεύμα και να το χρησιμοποιήσει για τη δόξα του Ονόματός Του. Το να ζητούμε τη δική μας τιμή και δόξα είναι σαν να αρνούμεθα εκείνον που ζει μέσα μας. Εάν ο Χριστός ζει μέσα μου όλος ο ανεξερεύνητος πλούτος Του είναι στη διάθεσή μου για την υπηρεσία μου μεταξύ των ανθρώπων.
«Ο Σταυρός ως ηθικό γεγονός ανήκει σε όλους τους καιρούς» -είπε κάποιος και έτσι η δύναμη για τη σταύρωση του εγώ και την προετοιμασία του δρόμου της αναστημένης  ζωής είναι παρούσα πάντοτε μαζί μας.
Η ζωή του μη σωσμένου 
ανθρώπου είναι: «Εγώ όχι ο Χριστός» η ζωή του αναγεννημένου και αγιασμένου χριστιανού είναι:«Όχι εγώ αλλά ο Χριστός». Ο σταυρός του Χριστού είναι ένας φοβερός τόπος αλλά είναι η μόνη πύλη του ουρανού.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ  ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟΝ ΕΔΩ Ο ΠΑΫΛΟΤ. ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ ΨΟΦΙΣΕ.ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΕΣΚΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΥΣΩΝΑ Η ΤΟΝ ΤΣΙΜΠΗΣΕ ΦΙΔΙ.ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΚΥΛΙ.ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΤΕΧΩ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΗΝ ΦΩΤΟ ΤΟΥ.ΑΠΟΦΕΥΓΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΝΟΥΣΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΠΟΝΑΩ.ΔΙΟΤΙ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΖΩΟ






..............