28--3--2017 ΘΡΗΣΚΕΙΑ Η ΧΡΙΣΤΟΣ;--ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑ


28--3--2017
Η θρησκεία διδάσκει έργα. Ο Χριστιανισμός διδάσκειπίστη. Αυτή η διάκριση γίνεται σ’ όλη τη Βίβλο. Ο Νικόδημος που ήλθε στο Χριστό μια νύχτα ήταν ένας άνθρωπος αφοσιωμένος στη θρησκεία. Ο Χριστός όμως του είπε: «Πρέπει να γεννηθείς άνωθεν».
Ο απ. Παύλος ήταν αυστηρός Φαρισαίος προτού επιστραφεί στο Χριστό όπως ομολόγησε και μπροστά στον Αγρίππα όταν είπε: «Τον τρόπο ζωής μου από την νεότητα μου που πέρασα από την αρχή μεταξύ του έθνους μου εις τα Ιεροσόλυμα ξέρουν όλοι οι Ιουδαίοι. Ξέρουν από πολύ καιρό και αν θέλουν μπορούν να το βεβαιώσουν ότι εγώ έζησα σύμφωνα προς την πιο αυστηρή αίρεση της θρησκείας μας δηλαδή ως Φαρισαίος».

Πράξεις 26:4—5).
4 Τη ζωή μου, λοιπόν, από τα νεανικά χρόνια, που εξαρχής έζησα ανάμεσα στο έθνος μου στα Ιεροσόλυμα, την ξέρουν όλοι οι Ιουδαίοι,
5 επειδή, με γνωρίζουν απαρχής, (αν θέλουν να δώσουν μαρτυρία) ότι, σύμφωνα με την ακριβέστατη αίρεση της θρησκείας μας, έζησα ως Φαρισαίος.
……..
Ο Παύλος είχε θρησκεία περισσότερο από οποιοδήποτε άλλον δεν ήταν όμως σωσμένος ως ότου συνάντησε το Σωτήρα στο δρόμο της Δαμασκού. Οι αρχαίοι Βαβυλώνιοι και Έλληνες είχαν θρησκεία οι άνθρωποι της εποχής του Χριστού και του απ. Παύλου είχαν θρησκεία. Όλοι όμως χρειάζονταν το Ευαγγέλιο.
Και σήμερα στις ονομαζόμενες Χριστιανικές χώρες εκατομμύρια άνθρωποι είναι θρησκευόμενοι αλλά δεν γνωρίζουν τίποτε για την αληθινή σωτηρία. Κάποιος είπε: «Ο Χριστός ήλθε για να σώσει τους ανθρώπους από δύο πράγματα: την αμαρτία και τη θρησκεία»
Πιο δύσκολο είναι να δείξεις στους θρησκευόμενους ότι χρειάζονται σωτηρία παρά σ’ αυτούς που δεν έχουν σχέση με τη θρησκεία.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ;
Η λέξη «θρησκεία»χρησιμοποιείται πέντε φορέςστη Βίβλο και η λέξη θρήσκοςμόνο δύο φορές. Σ’ όλες τις περιπτώσεις με τα έργα τις τελετές και τις τελετουργίες όχι όμως με την πίστη. Αν εξιχνιαστεί η αρχή  της θρησκείας από τις λέξεις που χρησιμοποιεί η Βίβλος διαπιστώνουμε ότι
σχετίζεται με τελετουργίες που είναι το αποτέλεσμα του φόβου και της
ανησυχίας. Αυτή είναι ακριβώς η σημασία της λέξεως «Θρησκεία» όταν χρησιμοποιείται στη Βίβλο. Σ’ αντίθεση μ’ αυτήν την άποψη το μήνυμα της σωτηρίας φέρνει ειρήνη χαρά ευτυχία βεβαιότητα και ελπίδα στην καρδιά. Αν ρωτήσεις κάποιον που έχει θρησκεία. «Είσαι σεσωσμένος;» η απάντηση του είναι: «ελπίζω».
Ρώτησε όμως κάποιον που έχει σωτηρία την ίδια ερώτηση και η απάντηση θα είναι: «Ναι ευχαριστώ το Θεό». Ο απ. Παύλος διακήρυττε: «Ξέρω Εκείνον εις τον Οποίον έχω πιστέψει και είμαι πεπεισμένος ότι είναι δυνατός να φυλάξει αυτό που του εμπιστεύτηκα εως εκείνην την Ημέραν»

(Β΄ Τιμόθεος 1:10-- 12).
10 φανερώθηκε όμως τώρα διαμέσου τής επιφάνειας του Σωτήρα μας Ιησού Χριστού, ο οποίος, αφενός μεν κατήργησε τον θάνατο, αφετέρου δε έφερε σε φως τη ζωή και την αφθαρσία διαμέσου τού ευαγγελίου.
11 Στο οποίο εγώ τάχθηκα κήρυκας και απόστολος και δάσκαλος των εθνών·

12 για την οποία αιτία και πάσχω αυτά· όμως, δεν ντρέπομαι· επειδή, ξέρω σε ποιον πίστεψα, και είμαι πεπεισμένος ότι είναι δυνατός να φυλάξει την παρακαταθήκη μου μέχρι εκείνη την ημέρα.

..................