3-2-2016--- 09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ--Ρωμαίους 16: 20 Και ο Θεός τής ειρήνης θα συντρίψει γρήγορα τον σατανά κάτω από τα πόδια σας. Η χάρη τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού ας είναι μαζί σας. Αμήν. Ρωμαίους 15: 33 Και ο Θεός τής ειρήνης είθε να είναι μαζί με όλους σας. Αμήν.-



09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
18-9-2016—ΚΥΡΙΑΚH

Ψαλμοί 119:
161 Άρχοντες με καταδίωξαν, χωρίς αιτία· η καρδιά μου, όμως, τρέμει από τον λόγο σου.
162 Αγάλλομαι στον λόγο σου, σαν εκείνον που βρίσκει πολλά λάφυρα.
163 Μισώ και αηδιάζω το ψέμα· αγαπώ τον νόμο σου.
164 Επτά φορές την ημέρα σε αινώ, για τις κρίσεις τής δικαιοσύνης σου.
165 Πολλή ειρήνη έχουν εκείνοι που αγαπούν τον νόμο σου· και σ' αυτούς δεν υπάρχει πρόσκομμα.
166 Έλπισα στη σωτηρία σου, Κύριε· και έπραξα τα προστάγματά σου.
167 Η ψυχή μου φύλαξε τα μαρτύριά σου· και τα αγάπησα σε υπερβολικό βαθμό.

168 Τήρησα τις εντολές σου, και τα μαρτύριά σου· επειδή, όλοι οι δρόμοι μου είναι μπροστά σου.
169 Ας πλησιάσει η κραυγή μου μπροστά σου, Κύριε· συνέτισέ με σύμφωνα με τον λόγο σου.
170 Ας έρθει η δέησή μου μπροστά σου· λύτρωσέ με σύμφωνα με τον λόγο σου.
171 Τα χείλη μου θα προφέρουν ύμνο, όταν με διδάξεις τα διατάγματά σου.
172 Η γλώσσα μου θα μιλάει τον λόγο σου· επειδή, όλα τα προστάγματά σου είναι δικαιοσύνη.
173 Ας είναι το χέρι σου σε βοήθειά μου· επειδή, έκλεξα τις εντολές σου.
174 Επιθύμησα τη σωτηρία σου, Κύριε· και ο νόμος σου είναι τρυφή μου.
175 Ας ζήσει η ψυχή μου, και θα σε αινεί· και οι κρίσεις σου ας με βοηθούν.
176 Περιπλανήθηκα σαν χαμένο πρόβατο· ζήτησε τον δούλο σου· επειδή, δεν λησμόνησα τα προστάγματά σου.
……………...................

09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
19-9-2016—ΔΕΥΤΕΡΑ
Ρωμαίους 16:
20 Και ο Θεός τής ειρήνης θα συντρίψει γρήγορα τον σατανά κάτω από τα πόδια σας. Η χάρη τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού ας είναι μαζί σας. Αμήν.
Ρωμαίους 15:
33 Και ο Θεός τής ειρήνης είθε να είναι μαζί με όλους σας. Αμήν.
(αδ. Γιάννης Δημητριάδη )
01/.  ΧΑΙΡΕΤΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ (21)
Χαίρεται και ψάλλει η καρδιά μας
Μες το διάβα τούτης της ζωής.
Προσκαιρότης γύρω και κοντά μας
Το γνωρίζουμε αυτό εμείς. Χαίρετ’ η
 καρδιά μας  Μες τα σωθικά μας έχουμε
μια νέα κι όμορφη ζωή Μια ζωή αγία όλο
ευλογία πλημμυρίζει μέσα στη ψυχή.

Νέοι γέροι όλοι ευτυχισμένοι νιώθουμε μια
άδολοι χαρά. Είμαστε  στ’ αλήθεια λυτρωμένοι
αλληλούια ψάλλει η καρδιά. Ο Χριστός χαρίζει
στις ψυχές γαλήνη δίδει σωτηρία δίδει τη χαρά.
Φίλε αν ζητήσεις να’ βρεις την ειρήνη θα την
Βρεις εκεί στο Γολγοθά.
````````````````````````````````````````````````````````
Η ζωή μας γρήγορα διαβαίνει όλα γύρω φεύγουν
Και πετούν. Λίγες μέρες στη ζωή μας μένουν
Μα κι αυτές σε λίγο θα χαθούν. Κι όμως αν
Θελήσεις αιώνια να ζήσης πρόσεξε λιγάκι σκέψου
Σοβαρά. Να το μυστικό μας έλα στο Χριστό μας
Λάβε σωτηρία στην καρδιά.
……………...................

09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
20-9-2016— ΤΡΙΤΗ
Ρωμαίους 5
1 Αφού, λοιπόν, ανακηρυχθήκαμε δίκαιοι με την πίστη, έχουμε ειρήνη με τον Θεό διαμέσου τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού,
2 διαμέσου τού οποίου λάβαμε και την είσοδο με την πίστη σε τούτη τη χάρη, στην οποία στεκόμαστε· και καυχώμαστε στην ελπίδα τής δόξας τού Θεού.
3 Και όχι μονάχα τούτο, αλλά και καυχώμαστε στις θλίψεις· γνωρίζοντας ότι η θλίψη εργάζεται υπομονή,
4 η δε υπομονή δοκιμή, η δε δοκιμή ελπίδα,
5 η δε ελπίδα δεν ντροπιάζει, δεδομένου ότι η αγάπη τού Θεού είναι ξεχυμένη μέσα στις καρδιές μας διαμέσου τού Αγίου Πνεύματος, που δόθηκε σε μας.
6 Επειδή, ο Χριστός, όταν εμείς ήμασταν ακόμα ασθενείς, πέθανε κατά τον ορισμένο καιρό για χάρη των ασεβών.



ΕΙΜ’ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ (23)
1/. «Είμ’ εγώ μαζί σου μη φοβάσαι πια
Είμ’ εγώ το φως σου μες τη σκοτεινιά».
Μέσ’ από τα νέφη έτσι μου μιλεί:
«θάρρος δεν σ’ αφήνω μόνο ποτέ στη ζωή».
…………………………………..
Επωδός
Ω! μόνος ποτέ! Ω! μόνος ποτέ!
Ο Κύριος μου το λέγει
Δεν θα μ’ αφήσει ποτέ.( 2 φορές)
………………………………………
2/. Πως μαδούν τα ρόδα φεύγει η ευωδιά
Κι όμως η δική Του μένει στην καρδιά.
Ο Χριστός μου είναι ήλιος και χαρά.
Και μ’ Αυτόν δεν νιώθω μες τη ζωή μοναξιά.

3/. Μες στο μονοπάτι και στη σιγαλιά
Νάτος ψιθυρίζει «είμ’ εδώ κοντά».
Λάμπει στη μορφή μου το δικό Του φως
Κι όλα γίνονται τότε ένας γλυκύς ουρανός.
………………………………………..
09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
21-9-2016— ΤΕΤΑΡΤΗ
Ρωμαίους 3
22 δικαιοσύνη, όμως, του Θεού, διαμέσου τής πίστης στον Ιησού Χριστό, προς όλους κι επάνω σε όλους εκείνους που πιστεύουν· επειδή, δεν υπάρχει διαφορά·
23 δεδομένου ότι, όλοι αμάρτησαν, και στερούνται τη δόξα τού Θεού·
24 ανακηρύσσονται, όμως, δίκαιοι, δωρεάν, με τη χάρη του, διαμέσου τής απολύτρωσης που έγινε με τον Ιησού Χριστό·
25 τον οποίο ο Θεός προκαθόρισε ως μέσον εξιλέωσης διαμέσου τής πίστης, με βάση το αίμα του, προς φανέρωση της δικαιοσύνης του, για την άφεση των αμαρτημάτων, που έγιναν στο παρελθόν, μέσα στη μακροθυμία τού Θεού·
26 προς φανέρωση της δικαιοσύνης του στον παρόντα καιρό, για να είναι αυτός δίκαιος, και να ανακηρύσσει δίκαιον εκείνον που πιστεύει στον Ιησού.

04/.  ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΥΨΩ (24)

1/. Γιατί να το κρύψω γιατί να ντραπώ;
Βαθιά στην καρδιά μου Αυτόν αγαπώ.
Αυτόν και λατρεύω ποιος άλλος στη γη
Για μένα μπορούσε σταυρό να δεχτεί;

Επωδός
Στον Χριστό ναι γι’ Αυτόν η καρδιά
Μου χτυπά. Στον Χριστό ναι γι’ Αυτόν
Η ζωή μου μιλά. Αυτόν και λατρεύω ποιος
Άλλος στη γη για μένα μπορούσε
Σταυρό να δεχτεί;

2/. Γιατί να το κρύψω; Παντού  ν’  ακουστεί
Και όλοι να μάθουν πως έχω σωθεί.
Η μαύρη ζωή μου εγέμισε φως
Χαρά και ειρήνη μου δίνει ο Χριστός.
……………………………….
3/. Γιατί να το κρύψω; Δεν κρύβεται αυτό
Πως έχει η ζωή μου αλλάξει εντελώς.
Το βλέπουνε όλοι το βλέπω κι εγώ
Ό πόνος εχάθη και ζει ο Χριστός.

09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
22-9-2016— ΠΕΜΠΤΗ
Ρωμαίους 14:19 Επομένως, λοιπόν, ας ζητάμε εκείνα που είναι για την ειρήνη, και εκείνα που είναι για την οικοδομή τού ενός για τον άλλον.

Ρωμαίους 16
20 Και ο Θεός τής ειρήνης θα συντρίψει γρήγορα τον σατανά κάτω από τα πόδια σας.
Η χάρη τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού ας είναι μαζί σας. Αμήν.
ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΚΕΊΝΟΝ
 Συ που βρήκες την ειρήνη τη γλυκιά χαρά
Στου Χριστού τη θεία αγκαλιά πες και
σ’  άλλους πως υπάρχει και γι’  αυτούς
γιατρειά στο Σταυρό του Γολγοθά.
Επωδός
Πως μπορείς και περιμένεις δίχως να μιλάς
Για τον Κύριο που όλους αγαπά.
Κάποιος δίπλα σου διψάει κι ‘ από σε ζητά
Πες του που θα βρει τη χαρά.
`````````````````````````````````````````````````````
Μήπως πας με άδεια χέρια στο Χριστό μπροστά
Την ημέρα εκείνη της σοδειάς ή στο Κύριο
Θα προσφέρεις με πολύ χαρά
Των ψυχών χειρόβολα;

09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
23-9-2016— ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Ψαλμοί 103:
19 Ο Κύριος ετοίμασε τον θρόνο του στον ουρανό, και η βασιλεία του δεσπόζει τα πάντα.
20 Ευλογείτε τον Κύριο, άγγελοί του, δυνατοί με δύναμη, εκείνοι που εκτελούν τον λόγο του, εκείνοι που υπακούν στη φωνή τού λόγου του.
21 Ευλογείτε τον Κύριο, όλες οι δυνάμεις του· οι λειτουργοί του, εκείνοι που εκτελούν το θέλημά του.
22 Ευλογείτε τον Κύριο, όλα τα έργα του, σε κάθε τόπο τής δεσποτείας του.
Ευλόγει, ω ψυχή μου, τον Κύριο.

Ω! ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ Τ’  ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ
Ω! Χριστέ μου τα’ όνομα Σου είναι ένδοξο
Λαμπρό είν’ αυτό που μ’ εγγυάται
Σωτηρία πως θα βρω. Το προφέραν με λατρεία
Άγγελοι στον ουρανό που θαύμασαν όταν
Είπες πως θα έρθεις κάτω εδώ.

Προ καταβολής του κόσμου ο Πατέρας ο Καλός
Πρόφερε τα’ όνομα Σου κι αντηχούσ’ ο ουρανός.
Πως Σ’ ετύλιξε στη Χάρη πως σε άφησε στη γη
Και σε είδε κρεμασμένο στο Σταυρό ψηλά εκεί.
`````````````````````````````````````````````````````````````
Κι ήρθε τώρα τα’ όνομα Σου και στα χείλη τα θνητά
Να το ψάλλω νύχτα μέρα με αγάπη και χαρά
Και για μένα τα’ όνομά Σου είναι τώρα Λυτρωτής
Κύριος μου και Μεσίτης του θανάτου Νικητής.
Και μια μέρα περιμένω να το ψάλω πιο καλά
 Τ’ όνομα Σου με τους άλλους αδελφούς μου
Εκεί ψηλά. Με αγγέλους και αγίους θα ψάλλει
Η νέα ωδή και το ένδοξο όνομα Σου
Στους αιώνες θ’ αντηχεί.

09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
24-9-2016— ΣΑΒΒΑΤΟ
Ιωάννου Α' 4:
2 Από τούτο γνωρίζεται το Πνεύμα τού Θεού· κάθε πνεύμα που ομολογεί τον Ιησού Χριστό ότι έχει έρθει με σάρκα προέρχεται από τον Θεό·
Ιωάννου Α' 4:
3 και κάθε πνεύμα που δεν ομολογεί ότι ο Ιησούς Χριστός ήρθε με σάρκα, δεν προέρχεται από τον Θεό · κι αυτό είναι το πνεύμα τού αντιχρίστου, που ακούσατε ότι έρχεται, και τώρα βρίσκεται κιόλας μέσα στον κόσμο.
Ιωάννου Α' 2:
23 Καθένας που αρνείται τον Υιό δεν έχει ούτε τον Πατέρα· εκείνος που ομολογεί τον Υιό έχει και τον Πατέρα.
   ΤΙ ΧΑΡΑ  Τ’ ΟΜΟΛΟΓΩ
Τι χαρά τα’ ομολογώ βρήκα τώρα τον Χριστό
Τη ζωή την ειρήνη το φως. Ήμουνα αμαρτωλός
Αλλά μ’ έσωσ’ ο Χριστός κι είμαι νέος και όμως
Πιστός.
````````````````````````````````````````````````````````````
Επωδός
Νειάτα Χριστού νέα ακτίς ο ήλιος νέας χαραυγής
Στο νέο δρόμο μη σταθείς προχώρα και θα βραβευτείς.

Εις το Γολγοθά εκεί ξέρω έχει σταυρωθεί
Η παλιά μου η μαύρη η ζωή τώρα ζω στο θείο φως
Που μου έδωσ’ ο Χριστός κι είμαι νέος και όμως
Πιστός.
Κάθε ώρα και λεπτό στον Χριστό μου ομιλώ
Κι έτσι ξέρω πως ζει και θα’ ρθεί να με πάρει
Στη ζωή τ’ ουρανού την ποθητή
Που ετοιμάζει για μένα εκεί.

09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
25-9-2016— ΚΥΡΙΑΚΗ
Ιωάννης 15:
12 Αυτή είναι η εντολή μου, να αγαπάτε ο ένας τον άλλον, όπως εγώ σας αγάπησα.
Ιωάννης 15:
17 Αυτά σας παραγγέλλω, να αγαπάτε ο ένας τον άλλον.
Πέτρου Α' 1:
8 τον οποίο, αν και δεν είδατε, αγαπάτε· στον οποίο, αν και τώρα δεν τον βλέπετε, πιστεύοντας όμως, νιώθετε αγαλλίαση με χαρά ανεκλάλητη και ένδοξη,
9 απολαμβάνοντας το τέλος τής πίστης σας, τη σωτηρία των ψυχών·
10 για την οποία σωτηρία αναζήτησαν με επιμέλεια και ερεύνησαν οι προφήτες, που προφήτευσαν για τη χάρη, που επρόκειτο νάρθει σε σας·
11 ερευνώνας, σε ποια περίσταση και σε ποιον καιρό φανέρωνε το Πνεύμα τού Χριστού που ήταν μέσα τους, όταν από πριν έδινε μαρτυρία για τα παθήματα του Χριστού, και τις δόξες ύστερα απ' αυτά·

Πέτρου Α' 1:
12 στους οποίους αποκαλύφθηκε ότι, όχι για τον εαυτό τους, αλλά για μας υπηρετούσαν αυτά, που σας αναγγέλθηκαν τώρα διαμέσου εκείνων που σας κήρυξαν το ευαγγέλιο, με το Άγιο Πνεύμα που στάλθηκε από τον ουρανό, στα οποία οι άγγελοι επιθυμούν, σκύβοντας, να εμβαθύνουν.
Ιωάννης 14:
15 Αν με αγαπάτε, φυλάξτε τις εντολές μου.
 ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ
Το Ιησού μου αγαπώ εξ’ της ψυχής Αυτόν
παντού θ’ ακολουθώ για να’ μαι ευτυχείς
Ο Ιησούς με έφερε στο ένδοξο Του φως
Κι επιθυμία μου’ δωσε να τον ακολουθώ.

Επωδός
Ω τον Ιησού μου! Ω  τον Λυτρωτή μου
Ω τον Κύριο μου! εγώ τον αγαπώ!

Θα αγαπώ όσο θα ζω τον Ιησού Χριστό
Και άφοβα θα προχωρώ μέχρι τον ουρανό.
Ω! πότε θα συναντηθώ μ’ Αυτόν στους ουρανούς
Το πρόσωπο Του για να δω και όλους τους πιστούς.
………………………………………..
09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
26-9-2016— ΔΕΥΤΕΡΑ
Ματθαίος 5
1 Όταν, όμως, είδε τα πλήθη, ανέβηκε στο βουνό, και αφού κάθησε, ήρθαν κοντά του οι μαθητές του.
2 Και ανοίγοντας το στόμα του, τους δίδασκε, λέγοντας:
3 Μακάριοι οι φτωχοί στο πνεύμα· επειδή, δική τους είναι η βασιλεία των ουρανών.
4 Μακάριοι αυτοί που πενθούν· επειδή, αυτοί θα παρηγορηθούν.

5 Μακάριοι οι πράοι· επειδή, αυτοί θα κληρονομήσουν τη γη.
6 Μακάριοι αυτοί που πεινούν και διψούν τη δικαιοσύνη· επειδή, αυτοί θα χορτάσουν.
7 Μακάριοι αυτοί που ελεούν· επειδή, αυτοί θα ελεηθούν.
8 Μακάριοι οι καθαροί στην καρδιά· επειδή, αυτοί θα δουν τον Θεό.

9 Μακάριοι οι ειρηνοποιοί· επειδή, αυτοί θα ονομαστούν γιοι τού Θεού.
10 Μακάριοι αυτοί που έχουν διωχθεί εξαιτίας τής δικαιοσύνης· επειδή, δική τους είναι η βασιλεία των ουρανών.
11 Μακάριοι είστε, όταν σας ονειδίσουν, και σας θέσουν υπό διωγμό, και πουν εναντίον σας κάθε κακό λόγο, λέγοντας ψέματα, εξαιτίας μου.
12 Χαίρεστε και αγάλλεστε, επειδή ο μισθός σας είναι πολύς στους ουρανούς· έτσι, εξάλλου, έθεσαν υπό διωγμό τούς προφήτες πριν από σας.
13 Εσείς είστε το αλάτι τής γης· αν, όμως, το αλάτι διαφθαρεί, με τι θα αλατιστεί; Δεν χρησιμεύει πλέον σε τίποτε, παρά να ριχτεί έξω, και να καταπατιέται από τους ανθρώπους.
14 Εσείς είστε το φως τού κόσμου. Πόλη που κείτεται επάνω σε βουνό, δεν μπορεί να κρυφτεί.
15 Ούτε ανάβουν λυχνάρι, και το βάζουν κάτω από το μόδι, αλλά επάνω στον λυχνοστάτη, και φέγγει σε όλους αυτούς που είναι μέσα στο σπίτι.

16 Έτσι ας λάμψει το φως σας μπροστά στους ανθρώπους, για να δουν τα καλά σας έργα, και να δοξάσουν τον Πατέρα σας που είναι στους ουρανούς.
1/. Φως του ουρανού ήρθε μεσ’ το σκοτάδι
Τα μάτια μου άνοιξε τι ομορφιά η καρδιά μου
Έχει νιώσει ελπίδα για μια ζωή.
…………………….
1/. Φως του ουρανού ήρθε μεσ’ το σκοτάδι
Τα μάτια μου άνοιξε τι ομορφιά η καρδιά μου
Έχει νιώσει ελπίδα για μια ζωή.
Επωδός
Ήρθα να λατρεύσω να Σε προσκυνήσω
Ο Θεός μου είσαι να Σου πω
Είσαι ότι ωραίο είσαι ότι αξίζει
Είσαι Συ για μένα θαυμαστός.
…………………….
2/. Ο βασιλιάς στο ψηλότερο θρόνο
Ο ένδοξος του ουρανού ήρθε στη γη
Ταπεινώθηκες τόσο έδειξε πως μ’ αγαπά.
……………………
3/. Μα δεν μπορώ να φανταστώ το κόστος
Που είχε ο σταυρός (4 –φορές).


………………………………………..
09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
27-9-2016— ΤΡΙΤΗ
Ματθαίος 5
17 Μη νομίσετε ότι ήρθα για να καταργήσω τον νόμο ή τους προφήτες· δεν ήρθα να καταργήσω, αλλά να εκπληρώσω.
18 Επειδή, σας διαβεβαιώνω, μέχρις ότου παρέλθει ο ουρανός και η γη, ένα γιώτα ή μία κεραία δεν θα παρέλθει από τον νόμο, έως ότου όλα εκπληρωθούν.
19 Όποιος, λοιπόν, αθετήσει μία από τούτες τις ελάχιστες εντολές, και διδάξει έτσι τους ανθρώπους, ελάχιστος θα ονομαστεί στη βασιλεία των ουρανών· όποιος, όμως, εκτελέσει και διδάξει, αυτός θα ονομαστεί μέγας στη βασιλεία των ουρανών.
20 Επειδή, σας λέω ότι, αν η δικαιοσύνη σας δεν περισσεύσει περισσότερο από τη δικαιοσύνη των γραμματέων και των Φαρισαίων, δεν θα μπείτε μέσα στη βασιλεία των ουρανών.
21 Ακούσατε ότι ειπώθηκε στους αρχαίους: «Μη φονεύσεις»· και όποιος φονεύσει, θα είναι ένοχος στην κρίση.

22 Εγώ, όμως, σας λέω ότι, καθένας που οργίζεται αναίτια ενάντια στον αδελφό του, θα είναι ένοχος στην κρίση, και όποιος πει στον αδελφό του: Ρακά, θα είναι ένοχος στο συνέδριο· και όποιος πει: Μωρέ, θα είναι ένοχος στη γέεννα της φωτιάς.

1/. Ειν’ ο Λόγος Σου στα βήματα μου φως
Είναι λύχνος στης ζωής τα μονοπάτια
Της καρδιάς είν’ ο ήλιος που φωτίζει λαμπρός
Ειν’ ο Λόγος Σου στα βήματα μου φως
……………………………
2/. Ειν’ ο Λόγος Σου ψωμί ου ουρανού
Το νερό το ζωντανό που ξεδιψάει την ψυχή μου
Δροσίζει. Μου χορταίνει το νου
Ειν’ ο Λόγος Σου ψωμί ου ουρανού
……………………………..
3/. Ειν’ ο Λόγος Σου μαχαίρι κοφτερό
Ειν’ ο Λόγος Σου σπαθί κι είναι κοντάρι
Τον κρατώ μέσ’ τη μάχη και νικώ τον εχθρό
Ειν’ ο Λόγος Σου μαχαίρι κοφτερό

 ………………………
09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
28-9-2016— ΤΕΤΑΡΤΗ
Ματθαίος 5
21 Ακούσατε ότι ειπώθηκε στους αρχαίους: «Μη φονεύσεις»· και όποιος φονεύσει, θα είναι ένοχος στην κρίση.
22 Εγώ, όμως, σας λέω ότι, καθένας που οργίζεται αναίτια ενάντια στον αδελφό του, θα είναι ένοχος στην κρίση, και όποιος πει στον αδελφό του: Ρακά, θα είναι ένοχος στο συνέδριο· και όποιος πει: Μωρέ, θα είναι ένοχος στη γέεννα της φωτιάς.
23 Αν, λοιπόν, προσφέρεις το δώρο σου στο θυσιαστήριο, και εκεί θυμηθείς, ότι ο αδελφός σου έχει κάτι εναντίον σου,
24 άφησε εκεί το δώρο σου, μπροστά στο θυσιαστήριο, και πήγαινε, πρώτα, συμφιλιώσου με τον αδελφό σου, και τότε, καθώς έρθεις, προόσφερε το δώρο σου.
25 Έλα σε ειρήνη με τον αντίδικό σου γρήγορα, ενόσω είσαι μαζί του καθ' οδόν· μήπως και ο αντίδικος σε παραδώσει στον κριτή, και ο κριτής στον υπηρέτη, και ριχτείς σε φυλακή.
26 Σε διαβεβαιώνω: Δεν θα βγεις από εκεί, μέχρις ότου αποδώσεις και το έσχατο λεπτό.
27 Ακούσατε ότι ειπώθηκε στους αρχαίους: «Μη μοιχεύσεις».
28 Εγώ, όμως, σας λέω, ότι καθένας που κοιτάζει μια γυναίκα για να την επιθυμήσει, διέπραξε ήδη μοιχεία μέσα στην καρδιά του.

29 Και αν το δεξί σου μάτι σε σκανδαλίζει, βγάλ' το, και πέταξέ το από σένα· επειδή, σε συμφέρει να χαθεί ένα από τα μέλη σου, και να μη ριχτεί ολόκληρο το σώμα σου στη γέεννα.
30 Και αν το δεξί σου χέρι σε σκανδαλίζει, κόψ' το, και πέταξέ το από σένα· επειδή, σε συμφέρει να χαθεί ένα από τα μέλη σου, και να μη ριχτεί ολόκληρο το σώμα σου στη γέεννα.
31 Επιπλέον σ' αυτά, έχει ειπωθεί ότι, όποιος χωρίσει τη γυναίκα του, ας της δώσει διαζύγιο.
32 Εγώ, όμως, σας λέω ότι, όποιος χωρίσει τη γυναίκα του, εκτός για λόγο πορνείας, την κάνει να διαπράττει μοιχεία· και όποιος πάρει χωρισμένη γυναίκα, γίνεται μοιχός.
Προσθήκη λεζάντας

1/. Για του Χριστού τη χάρη πέστε όλοι
Για του Χριστού τη δόξα στη δουλειά
Μες τον αγρό Του όλοι πρέπει να μπούμε
Για να ξεφύγει ο κόσμος απ’ τη σκλαβιά.
………………………….
Επωδός
Σφίξτε τα χέρια όλοι ενωθείτε
Σ’ έναν αγώνα σ’ ένα σκοπό
Μια εκκλησία που δείχνει σ’ όλους
Κείνον που είναι ο Λυτρωμός
………………………
2/. Όλοι μαζί στη μάχη της αγάπης
Για την ειρήνη και τη λευτεριά
Στη θεία τούτη στράτα στη δούλεψη Του
Ας προχωρήσουμε όλοι με μια καρδιά.
………………………
3/. Για Του Κυρίου μας τη πίστη όλοι
Για την απόλαυση μιας νέας ζωής
Για ευτυχία ουράνια και τη γαλήνη
Αδέλφια χέρι-χέρι με μια ψυχή
………………………..
4/. Για τη γιορτή της σύναξης στα ουράνια
Για τη μεγάλη ελπίδα εκεί ψηλά
Στράτευμα της αγάπης με το Χριστό σου

 9--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
29-9-2016— ΠΕΜΠΤΗ
33 Πάλι ακούσατε ότι ειπώθηκε στους αρχαίους: Μη γίνεις επίορκος, αλλά εκπλήρωσε τους όρκους σου προς τον Κύριο.
34 Εγώ, όμως, σας λέω, να μη ορκιστείτε καθόλου· ούτε στον ουρανό, επειδή είναι θρόνος τού Θεού·
35 ούτε στη γη, επειδή είναι υποπόδιο των ποδιών του· ούτε στα Ιεροσόλυμα, επειδή είναι πόλη τού μεγάλου βασιλιά·
36 ούτε στο κεφάλι σου να ορκιστείς, επειδή δεν μπορείς να κάνεις μια τρίχα άσπρη ή μαύρη.
37 Αλλά, ο λόγος σας ας είναι: Ναι, ναι. Όχι, όχι· μάλιστα, το περισσότερο απ' αυτά, είναι από τον πονηρό.
38 Ακούσατε ότι ειπώθηκε: «Μάτι αντί για μάτι, και δόντι αντί για δόντι».
39 Εγώ, όμως, σας λέω, μη αντισταθείτε στον πονηρό· αλλά, όποιος σε ραπίσει στο δεξί σου σαγόνι, στρέψε σ' αυτόν και το άλλο·
40 και σ' αυτόν που θέλει να κριθεί μαζί σου, και να πάρει το επανωφόρι σου, άφησέ του και το ιμάτιο·
41 και αν κάποιος σε αγγαρέψει ένα μίλι, πήγαινε μαζί του δύο.
42 Σ' αυτόν που ζητάει από σένα, δίνε· και σ' αυτόν που θέλει να δανειστεί από σένα, μη τον αποστραφείς.


1/.Κύριε προς σε ατενίζω, συ πάντα να μ’ οδηγείς.
Tο φως Σου ας με φωτίζει στον δρόμο αυτής της ζωής.
                 ………………………….
Επωδός
Μείνε κοντά μου μη με αφήσεις ποτέ
Να πλανηθώ μακριά Σου μέσα στον κόσμο Χριστέ
                 ………………………….
2/. Όπως ο ήλιος σκορπίζει νύχτας σκοτάδι πυκνό
Συ της ψυχής το σκοτάδι σκόρπισε μ’ άγιο φως.
                 ………………………….
3/. Της πίστεως τον σπινθήρα μες στην καρδιά Ιησού
Πύρινη κάνει ασπίδα στα βέλη του πονηρού.
                 ………………………….

4/. Στους πειρασμούς, στις προκλήσεις Του
κόσμου του πονηρού,
πηγή αγάπης αγίας σκέπη σε μένα γενού.
                 ………………………….
5/. Είτε από θλίψη διαβαίνω η με χαρά προχωρώ
Να νιώθω πλάι σου θέλω κοντά Σου ναμαι ποθώ.

09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
30-9-2016— ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
43 Ακούσατε ότι ειπώθηκε: «Θα αγαπάς τον πλησίον σου», και θα μισείς τον εχθρό σου.
44 Εγώ, όμως, σας λέω: Να αγαπάτε τούς εχθρούς σας, να ευλογείτε εκείνους που σας καταρώνται, να ευεργετείτε εκείνους που σας μισούν, και να προσεύχεστε για εκείνους που σας βλάπτουν και σας κατατρέχουν·
45 για να γίνετε γιοι τού Πατέρα σας που είναι στους ουρανούς, επειδή αυτός ανατέλλει τον ήλιο του επάνω σε πονηρούς και αγαθούς, και βρέχει επάνω σε δικαίους και αδίκους.
46 Επειδή, αν αγαπήσετε αυτούς που σας αγαπούν, ποιον μισθό έχετε; Και οι τελώνες δεν κάνουν το ίδιο;
47 Και αν χαιρετήσετε μονάχα τους αδελφούς σας, τι περισσότερο κάνετε; Και οι τελώνες δεν κάνουν έτσι;
48 Να είστε, λοιπόν, εσείς τέλειοι, όπως ο Πατέρας σας, που είναι στους ουρανούς, είναι τέλειος.

1/. Δείχνε μου Κύριε το δρόμο Σου
Οδήγει με Εσύ μες τη ζωή να ζω περπατώ
Στο φως Σου το λαμπρό, δείχνε μου
Κύριε τον δρόμο Σου.
………………………
2/. Φόβοι σαν με κυκλούν και δισταγμοί
Θλίψεις σαν μ’ απειλούν και πειρασμοί.
Μες τα σύννεφα ας λάμπει  άπλετα
Το φως Σου το γλυκύ στον δρόμο μου.
………………………
3/. Μέχρι να δύσει η ζωή αυτή,
Και το ταξίδι μου τερματιστεί,
Μέχρι να φθάσω εκεί στη θαυμαστεί ακτή.
Δείχνε μου Κύριε τον δρόμο σου
……

ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ