Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 

22-10-2015-----06--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-----Παροιμίαι 13: 21 Κακό παρακολουθεί τους αμαρτωλούς· στους δικαίους, όμως, θα ανταποδοθεί καλό. Παροιμίαι 23: 17 Ας μη ζηλεύει η καρδιά σου τους αμαρτωλούς· αλλά να είσαι στον φόβο τού Κυρίου όλη την ημέρα-

06--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σπύρου Φίλου
22-10-2015—ΠΕΜΠΤΗ

  Ω! πως ποθώ να κείμαι (

1/. Ω! πως ποθώ να κείμαι στους πόδας του Ιησού
Πιστός εκ της ψυχής να είμαι υπήκοος του Χριστού.
Αυτός να με εμπνέει Αυτός να με οδηγή
Δια του Πνεύματός Του πάντοτ’ εν εμοί να ζει.
…………………………..

Επωδός
ω! ναι ποθώ να κείμαι στους πόδας του
Ιησού στους πόδας του Ιησού και σκεύος
κενόν να είμαι προς χρήσιν του Λυτρωτού.
……………………………
2/. Ω πως ποθώ να λάβει τους πόθους μου ο
Χριστός ίνα με εξαγιάσει καθώς υπεσχέθη Αυτός.
Αυτός να προηγείται εγώ δε ν’ ακολουθώ
Αυτός να βασιλεύει κι εγώ να σιωπώ.
………………………………
3/. ω! ναι ποθώ να είμαι τέκνον του Χριστού ο
Κόσμος Σ’ εμέ να ίδη το φως του προσώπου Του.
Αυτώ έστω αίνος η δόξα και η τιμή
Στον Κύριον της δόξης και νυν και εσαεί

…………………………………