27-10-2015---1/. Κάνε ότι θέλεις είσαι Θεός Εσύ είσαι πλάστης εγώ πηλός Όπως θελήσεις πλάσε με Συ Εγώ προσμένω στην προσευχή.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



06--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σπύρου Φίλου
27-10-2015—ΤΡΙΤΗ

 Ησαΐας 43:
1 Και τώρα, έτσι λέει ο Κύριος, ο δημιουργός σου, Ιακώβ, και ο πλάστης σου, Ισραήλ· Μη φοβάσαι· επειδή, εγώ σε λύτρωσα, σε κάλεσα με το όνομά σου· δικός μου είσαι
Ησαΐας 45:
11 Έτσι λέει ο Κύριος, ο Άγιος του Ισραήλ, και ο Πλάστης του: Ρωτάτε με για τα μέλλοντα, για τους γιους μου, και προστάξτε με για το έργο των χεριών μου.
12 Εγώ έκτισα τη γη, και δημιούργησα τον άνθρωπο επάνω σ' αυτή· εγώ με τα χέρια μου άπλωσα τους ουρανούς, και έδωσα διαταγές σε ολόκληρη τη στρατιά τους.
13 Εγώ σήκωσα εκείνον σε δικαιοσύνη, και θα διευθύνω όλους τους δρόμους του· αυτός θα οικοδομήσει την πόλη μου, και θα επιστρέψει τους αιχμαλώτους μου, όχι με λύτρο ούτε με δώρα, λέει ο Κύριος των δυνάμεων.
14 Έτσι λέει ο Κύριος: Ο κόπος τής Αιγύπτου, και το εμπόριο της Αιθιοπίας, και των Σαβαίων, ανδρών μεγαλόσωμων, θα περάσουν σε σένα, και θα είναι δικοί σου· θα ακολουθούν πίσω σου· θα περάσουν με αλυσίδες, και θα σε προσκυνήσουν, θα σε ικετεύσουν, λέγοντας: Βέβαια, ο Θεός είναι ανάμεσά σου, και δεν υπάρχει κανένας άλλος Θεός.
.......................................

245/. Κάνε ότι θέλεις

1/. Κάνε ότι θέλεις είσαι Θεός
Εσύ είσαι πλάστης εγώ πηλός
Όπως θελήσεις πλάσε με Συ
Εγώ προσμένω στην προσευχή.
…………………….
2/. Κάνε με ότι θέλεις Θεέ
Ερέ7υνησε με Συ Κύριε
Πλύνε με  να μια ολόλευκος
Μπροστά Σου στέκομαι ταπεινός.
…………………..
3/. Καν’ ότι θέλεις είσαι Θεός
Άθλιος είμαι μηδαμινός
Η δύναμη σου είναι τρανή
Ω γιάτρεψε μου Συ την ψυχή
………………..
4/. Κάνε με ότι θέλεις Θεέ
Τα παραδίνω όλα σε- Σε
Ας με γεμίσει το Πνεύμα Σου
Να ζεις εντός μου ω Ιησού.

…………………………….