10-10-2015-ΣΑΒΒΑΤΟΥ---------05--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ---------- Ψαλμοί 18:2 Ο Κύριος είναι πέτρα μου, και φρούριό μου, και ελευθερωτής μου· Θεός μου, βράχος μου· σ' αυτόν θα ελπίζω· η ασπίδα μου, και το στήριγμα της σωτηρίας μου· ψηλός πύργος μου.------ Ψαλμοί 31--: 3 Επειδή, είσαι πέτρα μου και φρούριό μου· και ένεκα του ονόματός σου οδήγησέ με, και διάθρεψέ με.-------- Ψαλμοί 40:---------2 και με ανέβασε από λάκκο ταλαιπωρίας και από βορβορώδη λάσπη, και έστησε τα πόδια μου επάνω σε πέτρα, στερέωσε τα βήματά μου· και έβαλε στο στόμα μου καινούργιο τραγούδι, ύμνο στον Θεό μας.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


05--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σπύρου Φίλου
10-10-2015-ΣΑΒΒΑΤΟΥ
…………
38/. Θεός το φρούριο ημών
 
01/. Θεός το φρούριον ημών
Ασπίς εν τοις κινδύνοις
Και βοηθός παντός πιστού
Εν ώρα της οδύνης.
Κατά του πονηρού
Κατά του πονηρού
Του των ψυχών εχθρού,
Προπύργιον ημών
Ο πάντα κυβερνών
Ο άρχων της ειρήνης
02
Εάν ημείς εις εαυτούς
έχωμεν την ελπίδα
Ματαίως θέλομεν ζητεί
Ουράνιον Πατρίδα
Αλλ’ είναι μεθ’ ημών
Ο μέγας Ηγεμών
Χριστός ο Λυτρωτής
Εχθρού του της ψυχής
Συντρίψας την παγίδα.
03
Εάν ο κόσμος εγερθεί
Ημάς να αφανίσει
Δεν θέλομεν θορυβηθεί
μη όντως κατισχύσει
ταχέως ο Θεός
θα έλθει βοηθός
εν τη δυνάμει Του
της αληθείας Του
το κράτος να ιδρύσει


………………………………………………