9-10-2015-ΠΑΡΑΣΚΕΥΉ------05--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-------Ιακώβου 1-- ------13 Κανένας, όταν πειράζεται, ας μη λέει ότι: Από τον Θεό πειράζομαι· επειδή, ο Θεός είναι απείραστος κακών, κι αυτός δεν πειράζει κανέναν. ------14 Πειράζεται, όμως, κάθε ένας, από τη δική του επιθυμία, καθώς παρασύρεται και δελεάζεται. ------15 Έπειτα, η επιθυμία, αφού συλλάβει, γεννάει την αμαρτία· και η αμαρτία, μόλις εκτελεστεί, γεννάει τον θάνατο. -----16 Μη πλανιέστε, αδελφοί μου αγαπητοί· 36/.Χριστέ μου σαν συλλογιστώ (221)

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


05--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σπύρου Φίλου
9-10-2015-ΠΑΡΑΣΚΕΥΉ
01
Χριστέ μου σαν συλλογιστώ το έργο σου το θαυμαστώ
Μ’ αγάπη σκύβω να σου πω ευχαριστώ
Χριστέ για μένα στο σταυρό αγώνα πάλεψες σκληρό
Με λύτρωσε απ’ τον εχθρό σ’ ευχαριστώ
……………..
Επωδός
Για τη ζωή σ’ ευχαριστώ για τη χαρά σ’ ευχαριστώ
Για την αγάπη σου Χριστέ σ’ ευχαριστώ
Για την γλυκιά σου συντροφιά για την πλατιά Σου αγκαλιά
Για την μεγάλη Σου καρδιά σ’ ευχαριστώ.
………………….
02
Κοντά μου ήρθες με στοργή με γιάτρεψες κάθε πληγή
Μου’ έδωσες φως απ’ την πηγή  σ’ ευχαριστώ
Χριστέ δικός σου  τώρα εγώ παντοτινά θα σ’ ευλογώ
Αιώνια θα σου τραγουδώ Σ’ ευχαριστώ.
………………….
03
Χριστέ  μαζί σου περπατώ το χέρι Σου κρατώ
Και μου μιλάς και σου μιλώ Σ’ ευχαριστώ
Για κάθε ναι σ’ ευχαριστώ για κάθε όχι σ’ αγαπώ
Για κάθε λόγο Σου ζεστό σ’ ευχαριστώ

……………………..