16-10-2015-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ--------------Ψαλμοί 18:------------28 Επειδή, εσύ θα φωτίσεις το λυχνάρι μου· ο Κύριος, ο Θεός μου, θα φωτίσει το σκοτάδι μου.-------------- 29 Επειδή, με σένα θα διασπάσω στράτευμα, και με τον Θεό μου θα πηδήσω επάνω από τείχος.--

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


Αποτέλεσμα εικόνας για λυχναρι
06--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σπύρου Φίλου
16-10-2015-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Αποτέλεσμα εικόνας για μαγικο λυχναρι
Ψαλμοί 18:

30 Του Θεού, ο δρόμος του είναι άμωμος· ο λόγος τού Κυρίου είναι δοκιμασμένος· είναι ασπίδα όλων εκείνων που ελπίζουν σ' αυτόν.
31 Επειδή, ποιος Θεός υπάρχει, εκτός από τον Κύριο; Και ποιος φρούριο, εκτός από τον Θεό μας;
32 Ο Θεός είν' αυτός που με περιζώνει με δύναμη, και κάνει άμωμο τον δρόμο μου.
33 Κάνει τα πόδια μου σαν των ελαφιών, και με στήνει επάνω στους ψηλούς τόπους μου.
………………………….
Περπατώ τριγυρνώ

1/. Περπατώ τριγυρνώ με πόθο λαχταρώ ψάχνω
Και εγώ σαν ελάφι ζητώ διψώ για το νερό ζωντανό.
Σε μονάχα αναζητώ δεν έχω άλλον στον
Κόσμ’ αυτό. Με καρδιά ταπεινή
Σου λέω Κύριε πως σ’ αγαπώ
……………………………
2/. Είσ’ Εσύ  η πηγή που πάντα  ξεδιψάει κάθε μια ψυχή είσαι’ εσύ η ζωή κοντά σου όποιος ζει
Στ’ αλήθεια ζει. Είσαι συ η ανάπαυση γαλήνη
Δίνεις μονάχα Συ Ιησού  Λυτρωτή
Το παν για μένα είσαι μόνο συ.

……………………….