31--10--2015-----03--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ -

     ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ –
ΙΩΑΝΝΗΣ Α΄: 2-9 Εκείνος που λέει ότι είναι μέσα στο φως, αλλά μισεί τον αδελφό του, είναι μέχρι τώρα μέσα στο σκοτάδι.
10 Εκείνος που αγαπάει τον αδελφό του μένει μέσα στο φως, και σκάνδαλο σ' αυτόν δεν υπάρχει.
11 Εκείνος, όμως, που μισεί τον αδελφό του είναι μέσα στο σκοτάδι και περπατάει μέσα στο σκοτάδι, και δεν ξέρει πού πηγαίνει, επειδή το σκοτάδι έχει τυφλώσει τα μάτια του.
 
03--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ -
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ
01--ΘΕΜΑ: ΚΑΤΑΛΑΛΙΑ-ΚΑΤΑΛΑΛΙΑ----26-5-2015-ΤΡΙΤΗ
Κορινθίους Β' 12:
20 Διότι φοβούμαι μήπως ελθών δεν σας εύρω οποίους θέλω, και εγώ ευρεθώ εις εσάς οποίον δεν θέλετε, μήπως ήναι μεταξύ σας έριδες, ζηλοτυπίαι, θυμοί, μάχαι, καταλαλιαί, ψιθυρισμοί, αλαζονείαι, ακαταστασίαι,
Πέτρου Α' 2:
1 Απορρίψαντες λοιπόν πάσαν κακίαν και πάντα δόλον και υποκρίσεις και φθόνους και πάσας καταλαλιάς,
                       …………..
Καταλαλιά λοιπόν:
Η καταλαλιά είναι η πιο μεγάλη πληγή μέσα στην εκκλησία του Χριστού.
 Διαβάζοντας την επιστολή του Απ. Παύλου το περιγράφει πολύ υπέροχα. Διότι η καταλαλιά έχει παράγωγα
 Ξεκινά ο  
Aπ. Παύλος από τις έριδες.
Τι είναι οι έριδες φαγωμάρα, αναμεταξύ μας δηλαδή
Φιλονικία, λογομαχία, διχόνοια, ανταγωνισμός, καυγάς, μάλωμα, τσάκωμα. Όλα  αυτά με μια λέξη:
Καταλαλιά…. μήπως είναι μεταξύ σας έριδες, ζηλοτυπία, θυμοί, μάχαι, καταλαλιά, ψιθυρισμοί, αλαζονεία, ακαταστασία,….
  Όλα  αυτά δεν οικοδομούν. Να έχουμε ειρήνη αγάπη μεταξύ μας.
Ρωμαίους 14:
19 Άρα λοιπόν ας ζητώμεν τα προς την ειρήνην και τα προς την οικοδομήν αλλήλων.
Κορινθίους Α' 14:
33 διότι ο Θεός δεν είναι ακαταστασίας, αλλ' ειρήνης. Καθώς εν πάσαις ταις εκκλησίαις των αγίων.
Ο καθένας μας ας κοιτά να προχωρεί στην πίστη και όχι σε όλα αυτά, που με μια λέξη κατονομάζει ο
A
π. Παύλος καταλαλιά
Sultana. Cha
                      ………………
03--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
Μεταφορά  αγίας γραφής Σπύρου Φίλου
02--ΚΑΤΑΛΑΛΙΑ
Ψαλμοί 15
1 Ψαλμός τού Δαβίδ.
ΚΥΡΙΕ, ποιος θα κατοικήσει στη σκηνή σου; Ποιος θα κατοικήσει στο βουνό σου το άγιο;
2 Εκείνος που περπατάει με ακεραιότητα και πράττει δικαιοσύνη και μιλάει αλήθεια μέσα στην καρδιά του.
3 Εκείνος που δεν καταλαλεί με τη γλώσσα του, ούτε πράττει κακό στον φίλο του, ούτε δέχεται ονειδισμό ενάντια στον διπλανό του·
                     …………..
Η καταλαλιά είναι κάτι που δυστυχώς όλοι σήμερα καταλαλούμε ο ένας τον άλλον.
Δυστυχώς το κάνουμε και δικαιολογούμε τον εαυτό μας ότι δεν το είπα για κακό το είπα γιατί δεν αντέχω να γίνεται αδικία. Και πάρα πολλές δικαιολογίες για να ωραιοποιήσουμε την καταλαλιά μας.
 
  Σκεφτόμουν αυτό το θέμα από καιρό και ήθελα να το ψάξω διαβάζοντας τον ψαλμό 15-του Δαβίδ . σήμερα έβγαλα ένα λεξικό πολύ παλιό να δω τι ακριβώς είναι η καταλαλιά.. Δεν μου άρεσε καθόλου όταν είδα πόσο κακό είναι. και βρήκα τον εαυτό μου να είναι ελλιπής.  Δεν θα γράψω το λεξικό αλλά λίγα  τα κυριότερα.
α)-Καταλαλητής- είναι( ο κακολόγος) άνθρωπος. Αυτό το πρώτο να εξετάσουμε: πρώτη εγώ και όλοι μαζί να δούμε ο κάθε ένας τον εαυτό του.
Πω! Πω! Κακολόγος μου έρχεται πολύ βαρύ.
Ειδικά που ο Κύριος μας λέγει να μην κρίνουμε. (Άραγε τι θα βρω στην λέξει κρίνω;).
β)-Καταλαλιά- είναι η κακολογία μόνο και μόνο να πούμε κάτι το κακό για τον άλλον. Η τους άλλους.
Επίσης σημαίνει το διαλαλώ  και κακογλωσεύω.
Άρα αφού το κάνω όλο αυτό σίγουρα μέσα μου δεν υπάρχει ούτε η αλήθεια ούτε έλεγχος ούτε δικαιοσύνη. Άρα είμαι τόσο κακόγλωσως που δεν σκέπτομαι την έκταση του κακού.. Αυτά είναι αλυσίδα.
α)- Λέμε: η εκκλησία δεν πάει καλά. Αλήθεια γιατί δεν πάει καλά; Ποιος φταίει ο Κύριος; Ποιος κάνει την εκκλησία; Εγώ και συ. Άρα εγώ και συ φταίμε. Γιατί;
Γιατί έχω παράπονο π.χ. Από τον αδελφό που είναι ποιμένας. Η από τον τάδε που κάνει αυτό ή που κάνει το άλλο. Ο εαυτός μας μέσα δεν βρίσκεται; είναι τέλειος; Αν ρωτήσουμε τον ποιμένα θα πει έχω αδιάφορο κόσμο δεν νοιάζονται από δω μπαίνει ο λόγος και από κει βγαίνει. Αν ρωτήσουμε… κανένας δεν θα πει καλό λόγιο. (κακολόγος-κακολογία) Όλο τι κάνουν οι άλλοι. Οπότε δεν βρισκόμαστε σταθεροί με τον Κύριο αλλά του τι κάνει ο ένας και ο άλλος. 
Ο Κύριος όταν έφτιαξε την εκκλησία Του ήθελε και θέλει να είναι ένα σώμα με όλη την έννοια του σώματος. Πονάει το χέρι πονάει όλο το σώμα.
  Άρα θα πρέπει όλοι να έχουμε ενότητα και να αγαπούμε ο ένας τον άλλον να νιώθουμε τις αδυναμίες προβλήματα που κάθε οικογένεια έχει και επειδή ήμαστε στενός κύκλος αντί να τρέχουμε και να γινόμαστε διαλαλητές του κακού να είμαστε το αποκούμπι των αδελφών. Διότι είμαστε ενός Πατέρα παιδιά και είμαστε αδέλφια με πρωτότοκο τον Ιησού Χριστό. Η βοήθεια στα αδέλφια δεν είναι μόνο υλική αλλά και πνευματική και ηθική συμπαράσταση παρηγοριάς.
  Αφού λοιπόν έχουμε διαπιστώσει ότι ο Χριστός έκανε μέσα μας έργο θα πρέπει αυτό το έργο να εμφανιστεί με την καλή συμπεριφορά αγάπης και έργων δια της ενότητας του Πνεύματος του Αγίου.
Η πίστη και τα έργα μαζί συμπορεύονται. Το ίδιο και ο καρπός του Πνεύματος του Αγίου στην καρδιά μας.
Ιακώβου 2
17 Έτσι και η πίστη, αν δεν έχει έργα, είναι από μόνη της νεκρή.
18 Αλλά, θα πει κάποιος: Εσύ έχεις πίστη, και εγώ έχω έργα· δείξε μου την πίστη σου από τα έργα σου, και εγώ θα σου δείξω από τα έργα μου την πίστη μου….
…21 Ο πατέρας μας ο Αβραάμ δεν δικαιώθηκε από τα έργα, όταν πρόσφερε τον γιο του τον Ισαάκ επάνω στο θυσιαστήριο;
22 Βλέπεις ότι η πίστη συνεργούσε στα έργα του, και από τα έργα η πίστη αποδείχθηκε τέλεια;
23 Και εκπληρώθηκε η γραφή, που έλεγε: «Ο δε Αβραάμ πίστεψε στον Θεό, και του λογαριάστηκε σε δικαιοσύνη»· και ονομάστηκε «φίλος τού Θεού».
Ειρήνη έλεος και χάρη
Sultana cha 


…………………………..