5--9--2016------06--ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ-----Με την γνώσιν του Λόγου του Θεού όπως την φανερώνει το Άγιο Πνεύμα οι μελετώντες τας Γραφάς έχουν πεισθεί ότι το καθήκον της «διαλλαγής προς τον Θεό» είναι υψίστης σπουδαιότητας για κάθε άτομο.-


06--ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ

Θα παρατηρήστε εις το διάγραμμα ότι κάθε περίοδος τερματίζεται με μία κρίσι. Εις το τέλος κάθε μιας των τεσσάρων πρώτων χρονικών περιόδων η κρίσις εικονίζεται με ένα ορθογώνιο επάνω από την περίοδο.(δυστυχώς δεν ξέρω να το περάσω μέσα το σχεδιάγραμμα). Οι κρίσεις είναι
η εκδίωξης εκ του Παραδείσου η Κιβωτός του Νώε ο Πύργος της Βαβέλ και το Πάσχα. Η κρίσης που γίνεται εις το τέλος της Πέμπτης περιόδου είναι ο Σταυρός εις δε το τέλος της έκτης περιόδου θα λάβει χώραν η Δευτέρα έλευσης του Χριστού. Η κρίσης εις το τέλος της εβδόμης περιόδου είναι Μέγας Λευκός Θρόνος και η Ανακαίνισης της γης δια πυρός.
  Πολλοί από τους μελετώντας τις προφητείες της Γραφής πιστεύουν σήμερα ότι ο Αιώνας της Χάριτος εις τον οποίο ζούμε τώρα πρόκειται σύντομα να τερματιστεί. Παρατηρούν τις επικρατούσες οικονομικές κοινωνικές και θρησκευτικές ανωμαλίες του κόσμου και τα ιδιαίτερα γεγονότα που λαμβάνουν χώραν εις τον κόσμο και παραδέχονται ότι όλα αυτά προαναγγέλλουν μία επικείμενη (επερχόμενη)κρίση. Έχει παρατηρηθεί από προσεκτικούς ανθρώπους ότι μία κρίσης επέρχεται και εις τους ανθρώπους και εις τα έθνη όταν εξαντληθούν οι πόροι τούτων.

 Πολλοί ερευνητές της Γραφής πιστεύουν ότι ο Θεός είναι έτοιμος και πάλι να επέμβει προσωπικός στην πορεία του κόσμου με σκοπό να μεταβάλλει οριστικός τον ρουν της ιστορίας και να κάμει κρίσιν επάνω σε άτομα και έθνη.
 Όσοι γνωρίζουν τον Λόγο του Θεού δεν ευρισκόμαστε εις το σκότος σε σχέσει με τα επικείμενα γεγονότα. Τα μελετούμε καθημερινά υπό το φως της Γραφής και ετοιμαζόμαστε να τα αντιμετωπίσουμε με ευχαριστία και χαρά.
Με την γνώσιν του Λόγου του Θεού όπως την φανερώνει το Άγιο Πνεύμα οι μελετώντες τας Γραφάς έχουν πεισθεί ότι το καθήκον της «διαλλαγής προς τον Θεό» είναι υψίστης σπουδαιότητας για κάθε άτομο. Επίσης τονίζουν ότι η πολυτιμότερη απόκτησης για κάθε πνευματικόν χριστιανό είναι η γνώσης του γεγονότος της προσωπικής σωτηρίας του από την αμαρτία και τον Σατανά δια του καθαρτηρίου αίματος του Ιησού Χριστού του Σωτήρος του ανθρωπίνου γένους και η εν τη πράξει προσωπική καθοδήγησης του  δια του Αγίου Πνεύματος κατοικούντος εις την καρδιά του. Δια της «διαλλαγής προς τον Θεό» ο πιστός γίνεται μέλος του μυστικού σώματος του Χριστού της Εκκλησίας. Προετοιμάζεται έτσι δια το μέλλον χωρίς να φοβάται τα επερχόμενα γεγονότα. 

Είναι έτοιμος και άγρυπνος δια την Αρπαγή της εκκλησίας και παρασκευάζεται δια να εμφανιστεί προ του βήματος του Χριστού όπου θα κριθούν όσα έπραξε επί της γης και θα λάβει το βραβείο του Στεφάνου που του ανήκει. Τότε θα αποτελέσει μέλος της νύφης του Χριστού και λάβει μέρος εις το δείπνον του Γάμου του Αρνίου διότι θα γίνει όμοιος με τον Χριστόν. Θα μετέχει της Ουράνιας Στρατιάς η οποία θα είναι με τον Χριστό όταν Αυτός αποκαλυφθεί και θα βασιλεύσει μετά του Χριστού κατά τον Αιώνα της Βασιλείας έπειτα από την μεγάλη θλίψι όταν ο Ιησούς Χριστός θα καθίσει επί του Θρόνου του Δαβίδ.
 Είθε όλοι εκείνοι που μελετούν τις χρονικές περιόδους να είναι έτοιμοι κατά τον Αιώνα τούτον της Χάριτος ίνα μετάσχουν εις την δόξαν της μέλλουσας ζωής η οποία επιφυλάσσεται εις όλους εκείνους που αγαπούν τον Θεόν. 

ΤΕΤΑΡΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ

« Και ευλόγησεν αυτούς ο Θεός και είπε προς αυτούς ο Θεός αυξάνεσθε και πληθύνεσθε και γεμίσατε την γην και κυριεύσατε αυτήν»(Γένεσης α:28)

   Η πρώτη χρονική περίοδος που εμφανίζεται εις το διάγραμμα ονομάζεται «Οικονομία της αθωότητας». Εκτείνεται από την δημιουργία του Αδάμ και της Εύας μέχρι της εκδιώξεως αυτών από τον κήπον της Εδέμ.
 Ο Αδάμ εδημιουργήθη κατ’ εικόνα του Θεού και ευρίσκετο εις άμεσον κοινωνία μετ’ Αυτού. Κατά την περίοδον αυτήν ήτο αθώος από κάθε παραβίασιν των νόμων του Θεού διότι δεν είχε γνώσι του καλού και του κακού. Είχε πλασθή με σκοπόν να έχει κοινωνίαν μετά του Θεού.
  Ο Θεός είπε προς τον Αδάμ: « Ιδού σας έδωκα πάντα χόρτον κάμνοντα σπόρον οστις είναι επί του προσώπου πάσης της γης και παν δένδρον το οποίον έχει εν αυτώ καρπόν δένδρου κάμνοντος σπόρον» 
(Γένεσης 1:29). 
29 Και είπε ο Θεός: Δέστε, σας έδωσα κάθε χορτάρι που κάνει σπόρο, που είναι επάνω στο πρόσωπο ολόκληρης της γης, και κάθε δέντρο, που έχει μέσα του καρπό, δέντρο που κάνει σπόρο· αυτά θα είναι σε σας για τροφή·

Και εφύτευσεν ο θεός εις τον κήπον της Εδέμ το ξύλον της ζωής και το ξύλον της γνώσεως του καλού και του κακού. «Και έλαβε Κύριος ο θεός τον άνθρωπον και έθεσεν αυτόν εν τω παραδείσω της Εδέμ το ξύλον της γνώσεως του καλού και του κακού. «Και έλαβε ο Κύριος ο θεός τον άνθρωπον και έθεσεν αυτόν εν τω παραδείσω» της Εδέμ δια να εργάζεται αυτόν και να φυλάττει αυτόν προσέταξε δε ο Κύριος ο θεός εις τον Αδάμ λέγων από παντός δένδρου του Παραδείσου ελευθέρως θέλεις τρώγει από δε του δένδρου της γνώσεως του καλού και του κακού δεν θέλεις φάγει απ’ αυτού διότι καθ’ ην ημέραν φάγεις θέλεις εξάπαντος αποθάνει»
(Γένεσης 2:15—17).
15 και ας είναι για φωστήρες στο στερέωμα του ουρανού, για να φέγγουν επάνω στη γη. Και έγινε έτσι.
16 Και έκανε ο Θεός τούς δύο φωστήρες τους μεγάλους, τον φωστήρα τον μεγάλο για να εξουσιάζει επάνω στην ημέρα, και τον φωστήρα τον μικρότερο για να εξουσιάζει επάνω στη νύχτα· και τα αστέρια·
17 και τα έβαλε ο Θεός στο στερέωμα του ουρανού, για να φέγγουν επάνω στη γη,

  Ο Θεός έπλασε επί της γης τον Αδάμ και την Εύα υπό τας πλέον ευνοϊκάς συνθήκας. Οι λόφοι οι κοιλάδες και οι πεδιάδες που ήσαν γεμάτες από κοπάδια ζώων και από ποίμνια προβάτων ήσαν εις την διάθεσιν των. Ο Θεός κάθε πράγμα που είχε κάμει δια τον άνθρωπον και ιδού τα πάντα ήσαν «καλά
λίαν».  ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

…………