12--9-2016----08---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ---- «Και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπον κατ’ εικόνα εαυτού Κατ’ εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς».(Γένεσης α:27). Ο άνθρωπος εδημιουργήθη υπό του Θεού αθώος και κατ’ εικόνα Αυτού και ο Θεός τον έθεσεν επί τη γης μέσα εις ένα τέλειο περιβάλλον. Του έδωκε μεγάλη δύναμη και εξουσία επί της γης και είχε κοινωνία μετ’ αυτού. Ολόκληρος η ιστορία της ανθρωπότητας αναφέρεται εις την σχέση του ανθρώπου προς τον Δημιουργό του. Ο Θεός θέλει να τον αγαπά ο άνθρωπος να τον υπακούει και να είναι πλήρης πνεύματος.

08---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ—Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ—Η ΗΤΤΑ ΤΟΥ
                                 Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ
«Και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπον κατ’ εικόνα εαυτού
Κατ’ εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς».(Γένεσης α:27).
  Ο άνθρωπος εδημιουργήθη υπό του Θεού αθώος και κατ’ εικόνα Αυτού και ο Θεός τον έθεσεν επί τη γης μέσα εις ένα τέλειο περιβάλλον. Του έδωκε μεγάλη δύναμη και εξουσία επί της γης και είχε κοινωνία μετ’ αυτού. Ολόκληρος η ιστορία της ανθρωπότητας αναφέρεται εις την σχέση του ανθρώπου προς τον Δημιουργό του. Ο Θεός θέλει να τον αγαπά ο άνθρωπος να τον υπακούει και να είναι πλήρης πνεύματος. Αντιθέτως ο Σατανάς όστις έφερε την αμαρτία και προκάλεσε την πτώση του ανθρώπου δι’ αυτής θέλει να τον ακολουθεί ο άνθρωπος να τον λατρεύει και να αποφύγει κάθε σχέση με τον Θεό με τον Υιό Του Ιησού Χριστό και με το Άγιο Πνεύμα.
Είναι πολύ σπουδαία δια τον άνθρωπο η γνώσης των αληθειών της Αγίας όσον αφορά την δημιουργία του και τις σχέσεις του προς τον Θεό και τον Διάβολο.
  Ο άνθρωπος εικονίζεται εις το διάγραμμα κατά την οικονομία της αθωότητας εν σχήματι ισοπλεύρου τριγώνου. Η φύσης που έλαβε κατά την δημιουργία είναι πολύ διάφορος από την φύσιν των ζώων. Ακόμη μετά την πτώση του ανθρώπου εξακολουθεί να υπάρχει μέγιστη απόστασης μεταξύ του κατωτάτου ανθρωπίνου όντος και του ανώτατου ζώου. Και το ανώτατο ακόμη ζώο δεν έχει ίχνος θρησκευτικού συναισθήματος. Η επιστήμη δεν ανακάλυψε ούτε κατόρθωσε τίποτε δια να γεφυρώσει την απόσταση αυτή. 
  Ο άνθρωπος εδημιουργήθη κατά θαυμαστό τρόπο και με τριπλή φύσι με πνεύμα ψυχή και σώμα. Εις οιονδήποτε μέρος του κόσμου και εάν γεννηθεί ο άνθρωπος ή οποιαδήποτε φυλή και χρώμα και αν προέρχεται παρουσιάζει μία παγκόσμια ομοιότητα εις την σωματική του κατασκευή και τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνεται εις το περιβάλλον του και την μόρφωση,
  Το πνευματικό μέρος της ανθρώπινης φύσεως είναι εκείνο που έχει την ικανότητα της γνώσεως.(Α΄ Κορινθίους β:11). Και επειδή ο άνθρωπος είναι πνεύμα δύναται να έχει συνείδηση του Θεού και κοινωνία μετ’ Αυτού. Δύναται ακόμη να ζει πνευματική ζωή εν τω μέτρω της πληρώσεως του από το Πνεύμα του Θεού. αγαπά τα τέκνα του Θεού επιθυμεί να έχει συναναστροφή με αυτά και αισθάνεται τελείαν οικειότητα προς αυτά.(Ιωάννης γ:2—8—Ψαλμός ιη:28).Επειδή ο άνθρωπος επλάσθη με πνευματική φύσι ο θεός δύναται να τον ελευθερώσει από τα δεσμά της αμαρτίας και αν σημείωσε την χειροτέραν κατάπτωση και να τον περιβάλει με την καθαρότητα και την δόξα του ουρανού δια μέσου του Σταυρού.
  Το ψυχικό μέρος της ανθρώπινης φύσεως είναι η έδρα των αισθημάτων των συγκινήσεων των πόθων της αγάπης και της ενεργού θελήσεως του ανθρώπου. Επειδή ο άνθρωπος έχει ψυχή δια τούτο έχει συνειδητή ζωή που τον διακρίνει από το φυτικό βασίλειο(Ψαλμός μβ:1—6). Ο άνθρωπος δύναται να

εκλέξει τον δρόμο που επιθυμεί να ακολουθήσει. Δύναται να αποφασίσει περί της επιτυχίας ή της αποτυχίας του και από αυτόν εξαρτάται να έχει κοινωνία μετά του Θεού. η φυσική σύστασης του ανθρώπου είναι το σώμα του. Υπάρχουν πέντε αισθήσεις εις το σώμα τούτο η όρασης η ακοή η όσφρησης η γεύσης και η αφή. Αυταί αι αισθήσεις δίδουν εις τον άνθρωπο συνείδηση του περιβάλλοντος του.