13--14---15--9--2016----------ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-----Την δόξα του Θεού υμνούν Η γη κι’ οι ουρανοί Το έργο των δακτύλων Του Το σύμπαν ανυμνεί. Στης γης παντού τα πέρατα Οι λόγοι τους ηχούν Τον Πλάστη και Δημιουργό Τα πάντα ανυμνούν.-




09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
13-9-2016—ΤΡΙΤΗ
Ψαλμοί 119:
81 Λιποθυμεί η ψυχή μου για τη σωτηρία σου· στον λόγο σου ελπίζω.
82 Τα μάτια μου απέκαμαν για τον λόγο σου, λέγοντας: Πότε θα με παρηγορήσεις;
83 Επειδή, έγινα σαν ασκός στον καπνό· όμως, δεν ξέχασα τα διατάγματά σου.
84 Πόσες είναι οι ημέρες τού δούλου σου; Πότε θα κάνεις κρίση εναντίον εκείνων που με καταδιώκουν;
85 Οι υπερήφανοι, οι ενάντιοι στον νόμο σου, έσκαψαν σε μένα λάκκους.
86 Όλα τα προστάγματά σου είναι αλήθεια· άδικα με κατατρέχουν· βοήθησέ με.
87 Παρολίγο με κατέστρεψαν στη γη· εγώ, όμως, δεν εγκατέλειψα τις εντολές σου.
88 Ζωοποίησέ με, σύμφωνα με το έλεός σου· και θα φυλάξω τα μαρτύρια του στόματός σου.
89 Κύριε, ο λόγος σου παραμένει για πάντα στον ουρανό·
90 η αλήθεια σου σε γενεά και γενεά· θεμελίωσες τη γη και παραμένει.

91 Σύμφωνα με τις διατάξεις σου παραμένουν μέχρι σήμερα, επειδή τα σύμπαντα είναι δούλοι σου.
92 Αν ο νόμος σου δεν ήταν η ευφροσύνη μου, τότε θα χανόμουν στη θλίψη μου.
93 Δεν θα λησμονήσω τις εντολές σου, στον αιώνα, επειδή μέσα σ' αυτές με ζωοποίησες.
94 Δικός σου είμαι εγώ· σώσε με· επειδή, εκζήτησα τις εντολές σου.
95 Οι ασεβείς με περίμεναν για να με αφανίσουν· εγώ, όμως, θα προσέχω στα μαρτύριά σου.
96 Σε κάθε τελειότητα είδα όριο· ο νόμος σου, όμως, είναι υπερβολικά πλατύς.

ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΚΑΜΠΟΥΣ(79)

1/. Πάνω στους κάμπους και στα λιβάδια
Μες στις χαράδρες και στα λαγκάδια
Μύρια λουλούδια ευωδιαστά
Σκορπίζουν ομορφιά
……………………..
Επωδός

Σ’ ευχαριστώ Θεέ μου
Για την αγάπη σου
Τη δύναμη σου βλέπω
Τριγύρω μου παντού
……………………..
2/. Πάνω στα ουράνια χίλια μυστήρια
Βλέπω τ΄ αστέρια  λάμπουν στολίδια
Νιώθω πως είμαι τόσο μικρός
Κι εσύ είσαι τόσο ο Θαυμαστός.
…………………………..
3/. Όλα για Σένα μέσα στην Πλάση
Μιλούν φωνάζουν κάμποι και δάση
Νύχτα και μέρα Σε προσκυνούν
Και Σε δοξολογούν.

09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
14-9-2016—ΤΕΤΑΡΤΗ
Ψαλμοί 119:
97 Πόσο αγαπώ τον νόμο σου! Όλη την ημέρα είναι μελέτη μου.
98 Με τα προστάγματά σου με έκανες σοφότερο από τους εχθρούς μου· επειδή, είναι πάντοτε μαζί μου.
99 Είμαι συνετότερος από όλους εκείνους που με διδάσκουν· επειδή, τα μαρτύριά σου είναι μελέτη μου.
100 Είμαι συνετότερος από τους γέροντες· επειδή, φύλαξα τις εντολές σου.
101 Από κάθε πονηρό δρόμο εμπόδισα τα πόδια μου, για να φυλάξω τον λόγο σου.
102 Από τις κρίσεις σου δεν ξέκλινα· επειδή με δίδαξες εσύ.
103 Πόσο γλυκά είναι τα λόγια σου στον ουρανίσκο μου! Είναι περισσότερο από μέλι στο στόμα μου.
104 Από τις εντολές σου έγινα συνετός· γι' αυτό, μίσησα κάθε δρόμο ψεύδους.
105 Λύχνος στα πόδια μου είναι ο λόγος σου, και φως στα μονοπάτια μου.

106 Ορκίστηκα, και θα εμμένω, να φυλάττω τις κρίσεις τής δικαιοσύνης σου.
107 Ταλαιπωρήθηκα υπερβολικά· Κύριε, ζωοποίησέ με σύμφωνα με τον λόγο σου.
108 Δέξου, παρακαλώ, τις προαιρετικές προσφορές τού στόματός μου, Κύριε· και δίδαξέ με τις κρίσεις σου.
109 Η ψυχή μου είναι πάντοτε σε κίνδυνο· όμως, τον νόμο σου δεν λησμόνησα.
110 Οι ασεβείς μού έστησαν παγίδα· εγώ, όμως, δεν ξέκλινα από τις εντολές σου.
111 Τα μαρτύριά σου κληρονόμησα στον αιώνα· επειδή, αυτά είναι η αγαλλίαση της καρδιάς μου.
112 Έκλινα την καρδιά μου στο να εκτελώ πάντοτε τα διατάγματά σου μέχρι τέλους.

 . Γη και θάλασσα 
1/. Γη και θάλασσα και ύψη
Τον Θεό τους ανυμνούν,
Τον Θεό τους και δοξάζουν
Και μιλούν γι’ Αυτόν παντού.
Με τη γλώσσα τη δική τους
Στον καθένα μαρτυρούν
Για την άπειρη αγάπη
Του  σοφού Δημιουργού.
……………………………..
2/.του βουνού το κάθε κρίνο
Με τη θεία ομορφιά
Το κρυστάλλινο ρυάκι
που κυλά από ψηλά
το πουλί από ψηλά
το πουλί σε χίλιους τόνους
ψάλλει πάνω στο κλαδί
 κι όλα με χαρά μιλάνε
για το θείο Λυτρωτή.

3/. Κι η καρδιά η λυτρωμένη
 απ’ το βάρος της ντροπής
 ψάλλει πρόσχαρα όλη μέρα
πως υπάρχει λυτρωτής
Και ενώνει τη φωνή της
 Με των άλλων τη φωνή
Σε μια θεία αρμονία
Δοξασμένη φωτεινή.
...........................
09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
15-9-2016—ΠΕΜΠΤΗ
Ψαλμοί 119:
113 Μίσησα τους διεστραμμένους στοχασμούς· αλλά, αγάπησα τον νόμο σου.
114 Εσύ είσαι η σκέπη μου, και η ασπίδα μου· ελπίζω στον λόγο σου.
115 Απομακρυνθείτε από μένα οι πονηρευόμενοι· επειδή, θα φυλάττω τα προστάγματα του Θεού μου.
116 Υποστήριζέ με σύμφωνα με τον λόγο σου, και θα ζω· και μη με ντροπιάσεις στην ελπίδα μου.
117 Υποστήριζέ με, και θα σωθώ· και θα προσέχω για πάντα στα διατάγματά σου.
118 Εσύ καταπάτησες όλους εκείνους που ξεκλίνουν από τα διατάγματά σου· επειδή, μάταιη είναι η δολιότητά τους.
119 Θεωρείς σαν σκύβαλα όλους τούς πονηρούς τής γης· γι' αυτό, αγάπησα τα μαρτύριά σου.
120 Έφριξε η σάρκα μου από τον φόβο σου, και από τις κρίσεις σου φοβήθηκα.
121 Έπραξα κρίση και δικαιοσύνη· μη με παραδώσεις σ' αυτούς που με αδικούν.
122 Γίνε εγγυητής τού δούλου σου σε καλό· ας μη με καταθλίψουν οι υπερήφανοι.
123 Τα μάτια μου απέκαμαν για τη σωτηρία σου, και για τον λόγο τής δικαιοσύνης σου.
124 Κάνε στον δούλο σου σύμφωνα με το έλεός σου, και δίδαξέ με τα διατάγματά σου.
125 Δούλος σου είμαι εγώ· συνέτισέ με, και θα γνωρίσω τα μαρτύριά σου.
126 Είναι καιρός να ενεργήσει ο Κύριος· ακύρωσαν τον νόμο σου.
127 Γι' αυτό, αγάπησα τα μαρτύριά σου περισσότερο από χρυσάφι, περισσότερο από καθαρό χρυσάφι.
128 Γι' αυτό, γνώρισα ορθές όλες τις εντολές σου για κάθε πράγμα· και μίσησα κάθε δρόμο ψευτιάς.


01 Την δόξα του Θεού υμνούν-

Την δόξα του Θεού υμνούν
Η γη κι’ οι ουρανοί
Το έργο των δακτύλων Του
Το σύμπαν ανυμνεί.
Στης γης παντού τα πέρατα
Οι λόγοι τους ηχούν
Τον Πλάστη και Δημιουργό
Τα πάντα ανυμνούν.

02
Απ’ το μηδέν Συ έφερες
Τα πάντα στη ζωή.
Το φως τα άστρα και τη γη
Κι’ όσα έχουνε πνοή.
Των πάντων η πηγή Εσύ
Κι αυτής μας της πνοής.
Εσύ τα πάντα συντηρείς
Το Σύμπαν διοικείς.
03
Τα έργα σου τα θαυμαστά
Παντού στην πλάση Σου
Την πανσοφία Σου υμνούν
Και την αγάπη Σου.
Σε - Σε υψώνουμε κι εμείς
Αινέσεως φωνή
Ω! δέξου τη λατρεία μας
Τον αίνο την τιμή.