26--3--2016-----Ιωάννης 14:--ΒΑΜΒΑΣ 6 Λέγει προς αυτόν ο Ιησούς· Εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή· ουδείς έρχεται προς τον Πατέρα, ειμή δι' εμού. **

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 




ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
26--3—2016—ΣΑΒΒΑΤΟ
**

Ματθαίος 7:--ΒΑΜΒΑΣ
13 Εισέλθετε διά της στενής πύλης· διότι πλατεία είναι η πύλη και ευρύχωρος η οδός η φέρουσα εις την απώλειαν, και πολλοί είναι οι εισερχόμενοι δι' αυτής.
**
Ματθαίος 7:-- ΒΑΜΒΑΣ
14 Επειδή στενή είναι η πύλη και τεθλιμμένη η οδός η φέρουσα εις την ζωήν, και ολίγοι είναι οι ευρίσκοντες αυτήν.
**
Ματθαίος 28:--ΒΑΜΒΑΣ
20 διδάσκοντες αυτούς να φυλάττωσι πάντα όσα παρήγγειλα εις εσάς· και ιδού, εγώ είμαι μεθ' υμών πάσας τας ημέρας έως της συντελείας του αιώνος. Αμήν.

**
Ιωάννης 10: --ΒΑΜΒΑΣ
7 Είπε λοιπόν πάλιν προς αυτούς ο Ιησούς· Αληθώς, αληθώς σας λέγω ότι εγώ είμαι η θύρα των προβάτων.
**
Ιωάννης 10:--ΒΑΜΒΑΣ
9 Εγώ είμαι η θύρα· δι' εμού εάν τις εισέλθη, θέλει σωθή και θέλει εισέλθει και εξέλθει και θέλει ευρεί βοσκήν.


174/. ΔΕΙΧΝΕ ΜΟΥ ΚΥΡΙΕ  (174)

1/. Δείχνε μου Κύριε το δρόμο Σου
Οδήγει με Εσύ μες τη ζωή να ζω περπατώ
Στο φως Σου το λαμπρό, δείχνε μου
Κύριε τον δρόμο Σου.

…………………………
2/. Φόβοι σαν με κυκλούν και δισταγμοί
Θλίψεις σαν μ’ απειλούν και πειρασμοί.
Μες τα σύννεφα ας λάμπει  άπλετα
Το φως Σου το γλυκύ στον δρόμο μου.
……………………………
3/. Μέχρι να δύσει η ζωή αυτή,
Και το ταξίδι μου τερματιστεί,
Μέχρι να φθάσω εκεί στη θαυμαστεί ακτή.
Δείχνε μου Κύριε τον δρόμο σου



…………………………………..