19--3--2016-------Η ΤΕΛΕΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗΣ ΤΕΛΕΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗ (Του Κώστα Κουνάδη=1988

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 




11

-δ/. Ουράνια Λύτρωση.«Εν τω παραδείσω». Η Γραφή πολλές φορές συνταυτίζει τον Ουρανό την παρουσία του Θεού με τον Παράδεισο. Ότι χάσαμε στον Πρώτο Αδάμ το βρίσκουμε πολύ περισσότερο στον δεύτερο Αδάμ στον Χριστό. Χάσαμε ένα επίγειο παράδεισο της Εδέμ. Κληρονομούμε ένα Ουράνιο. Ο Χριστός πήρε αυτόν τον θνήσκοντα ληστή στον παράδεισο της απείρου ευχαριστήσεως και χαράς.  Εκεί είναι που θα πάρει όλους που με πίστη έχουν δεχθεί για τον εαυτό τους το λυτρωτικό Του έργο.

-ε/. Συντροφευτική λύτρωση. «Μετ’ Εμού». Αυτή είναι η ευτυχία του Ουρανού. Να δούμε πρόσωπο προς πρόσωπο τον Χριστό.  Εκείνον που αγαπά η ψυχή μας και του οποίου και μόνον το πρόσωπο είναι χορτασμός ευφροσύνης τερπνότητες είναι δια παντός εν τη δεξιά Του. Να καθίσουμε μαζί Του. Να συμμετάσχομε στη δόξα Του. Και αν ο Παράδεισος έχει νόημα για τους πιστούς τούτο οφείλεται στο γεγονός ότι ο Χριστός θα είναι εκεί. Γι’ αυτό και ο Απόστολος Παύλος λαχταρούσε να αναχωρήσει από εδώ και να είναι με τον Χριστό το οποίο ήταν πολύ καλύτερον (Φιλιππησίους α:24).


-Σ/. Βεβαία Λύτρωση. «Αμήν» σημαίνει επιβεβαίωση όρκο του Θεού υπόσχεση Θεού. ο συγγραφέας της προς Εβραίους επιστολής μας λέει ότι ο Θεός δίδων επαγγελίαν την (υπόσχεση)εις τον Αβραάμ επειδή δεν είχε να ομόσει (ορκιστεί) μγαλύτερον(από τον εαυτό Του ο Θεός) ώμοσε (ορκίστηκε)λέγων : «Βεβαίως ευλογών θέλω σε ευλογήσει και πληθύνων θέλω σε πληθήνει…»Και ο Θεός θέλων να δείξει περισσότερον προς τους κληρονόμους της επαγγελίας (υπόσχεσης) το αμετάθετον (αυτό που δεν μετατίθεται) της βουλής αυτού (βουλή αυτό που σχεδίασε ή που σκέφτηκε) μετεχειρίσθη  μέσον τον όρκον ώστε δια δύο πραγμάτων αμετάθετων εις τα οποία είναι αδύνατον να ψευσθή ο Θεός  να έχουμε ισχυράν παρηγορίαν οι καταφεύγοντες εις το να κρατήσουμε την προκείμενη (που ξανανοίγεται μπροστά μας) ελπίδα.(Εβραίους ς:13—18).


.............................................