1--3--2016--ΠΕΜΠΤΗ--- Ψαλμοί 18--28 Επειδή, εσύ θα φωτίσεις το λυχνάρι μου· ο Κύριος, ο Θεός μου, θα φωτίσει το σκοτάδι μου. 29 Επειδή, με σένα θα διασπάσω στράτευμα, και με τον Θεό μου θα πηδήσω επάνω από τείχος.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
31--3—2016-- ΠΕΜΠΤΗ
191/. ΣΕ ΣΕΝΑ ΘΑ ΨΑΛΩ (191)
1/. Σε σένα θα ψάλλω τον ύμνο μου χριστέ
Γιατί ανέβηκες στο Γολγοθά για με
Μεγάλε Κύριε Σωτήρα μου πιστέ.
Εσένα δοξάζω ,Θαυμαστέ.

…………………..
2/.Τον ύμνο μου στέλνω στον ουρανό Χριστέ
Γιατί τα δώρα Σ ειν’ άπειρα σε με
Γεμάτη η ψυχή Σου στέλνει προσευχή
Ελεύθερη ψάλλει και υμνεί.
……………………..
3/. Ανοίγω το στόμα αφήνω την καρδιά
¨ευχαριστώ¨ να πει σε Σένα Βασιλιά
Γιατί μ’ αγάπησες και δρόμο μ’ άνοιξες
 ν’ ανέβω στη δόξα Σου ψηλά

………………………………………
Ψαλμοί 18
1 Στον αρχιμουσικό. Ψαλμός τού Δαβίδ τού δούλου τού
Κυρίου, που μίλησε στον Κύριο τα λόγια αυτού τού ύμνου,,
κατά την ημέρα που ο Κύριος τον ελευθέρωσε από το χέρι όλων
των εχθρών του, και από το χέρι τού Σαούλ· και είπε:
ΘΑ σε αγαπώ, Κύριε, η δύναμή μου·
2 Ο Κύριος είναι πέτρα μου, και φρούριό μου, και ελευθερωτής μου·
Θεός μου, βράχος μου· σ' αυτόν θα ελπίζω· η ασπίδα μου, και το στήριγμα της σωτηρίας μου· ψηλός πύργος μου.
**
30 Του Θεού, ο δρόμος του είναι άμωμος· ο λόγος τού Κυρίου είναι δοκιμασμένος· είναι ασπίδα όλων εκείνων που ελπίζουν σ' αυτόν. 31 Επειδή, ποιος Θεός υπάρχει, εκτός από τον Κύριο; Και ποιος φρούριο, εκτός από τον Θεό μας; 32 Ο Θεός είν' αυτός που με περιζώνει με δύναμη, και κάνει άμωμο τον δρόμο μου. 33 Κάνει τα πόδια μου σαν των ελαφιών, και με στήνει επάνω στους ψηλούς τόπους μου. 34 Διδάσκει τα χέρια μου σε πόλεμο, και έκανε τους βραχίονές μου χάλκινο τόξο. 35 Και έδωσες σε μένα την ασπίδα τής σωτηρίας σου· και το δεξί σου χέρι με υποστήριξε, και30 Του Θεού, ο δρόμος του είναι άμωμος· ο λόγος τού Κυρίου είναι δοκιμασμένος· είναι ασπίδα όλων εκείνων που ελπίζουν σ' αυτόν. 31 Επειδή, ποιος Θεός υπάρχει, εκτός από τον Κύριο; Και ποιος φρούριο, εκτός από τον Θεό μας; 32 Ο Θεός είν' αυτός που με περιζώνει με δύναμη, και κάνει άμωμο τον δρόμο μου. 33 Κάνει τα πόδια μου σαν των ελαφιών, και με στήνει επάνω στους ψηλούς τόπους μου. 34 Διδάσκει τα χέρια μου σε πόλεμο, και έκανε τους βραχίονές μου χάλκινο τόξο. 35 Και έδωσες σε μένα την ασπίδα τής σωτηρίας σου· και το δεξί σου χέρι με υποστήριξε, και η αγαθότητά σου με μεγάλυνε. 36 Πλάτυνες τα βήματά μου, από κάτω μου, και τα πόδια μου δεν κλονίστηκαν