20 -3—2016—ΚΥΡΙΑΚΗ------ Τιμόθεος Α' 2 3 Επειδή, αυτό είναι καλό και ευπρόσδεκτο μπροστά στον Σωτήρα μας Θεό· 4 ο οποίος θέλει να σωθούν όλοι οι άνθρωποι, και να’ ρθουν στην επίγνωση της αλήθειας. 5 Επειδή, ένας Θεός υπάρχει, ένας είναι και ο μεσίτης μεταξύ Θεού και ανθρώπων, ο άνθρωπος Ιησούς Χριστός, 6 ο οποίος έδωσε τον εαυτό του αντίλυτρο για χάρη όλων, μια μαρτυρία που έγινε σε ορισμένους καιρούς, 7 στο οποίο εγώ τάχθηκα κήρυκας και απόστολος, (αλήθεια λέω εν Χριστώ, δεν ψεύδομαι), δάσκαλος των εθνών στην πίστη και στην αλήθεια.--

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
20 -3—2016—ΚΥΡΙΑΚΗ
Πατέρα ουράνιε  στο όνομα του Ιησού Χριστού

Σε δοξάζω και σε ευχαριστώ για όλα όσα μου προσφέρεις, ακόμα και ανθρώπους δίπλα μου να τους ευλογείς και να το θυμάσαι πάντοτε σε παρακαλώ να έχουν εσένα όταν θα σε χρειαστούν και θα σε επικαλεστούν στο όνομα του Κυρίου μας.
 Επίσης σε ευχαριστώ που μας έδωσες βράχο αιώνιο να ακουμπούμε επάνω Του που λέγεται Ιησούς Χριστός. Ο  μεσίτης μας που βρίσκεται μπροστά σου στα αληθινά Άγια των Αγίων και μεσιτεύει για μας(εμένα). Σε ευχαριστώ που δεν άφησες να κλείσουμε την καρδιά μας με τον Τάσο όταν μας κάλεσες και ανταποκριθήκαμε στην πρόσκληση της Σωτηρίας μας. Γι’ αυτό πλήρωνε μας με το Άγιο Πνεύμα σου δώσε μας δύναμη ότι και αν περνούμε με υπομονή με χάρη και στραμμένο το βλέμμα μας σε Σένα. Δοξασμένο το Όνομα σου Αμήν.

Τιμόθεος Α' 2
3 Επειδή, αυτό είναι καλό και ευπρόσδεκτο μπροστά στον Σωτήρα μας Θεό·
4 ο οποίος θέλει να σωθούν όλοι οι άνθρωποι, και να’ ρθουν στην επίγνωση της αλήθειας.
5 Επειδή, ένας Θεός υπάρχει, ένας είναι και ο μεσίτης μεταξύ Θεού και ανθρώπων, ο άνθρωπος Ιησούς Χριστός,
6 ο οποίος έδωσε τον εαυτό του αντίλυτρο για χάρη όλων, μια μαρτυρία που έγινε σε ορισμένους καιρούς,
7 στο οποίο εγώ τάχθηκα κήρυκας και απόστολος, (αλήθεια λέω εν Χριστώ, δεν ψεύδομαι), δάσκαλος των εθνών στην πίστη και στην αλήθεια.


13/. Σώζει στ’ αλήθεια Αυτός

1/. Δόξασε τον Ιησού γιατί σ’ αγάπησε
Ήρθε στη γη να σε βρει για σένα να σταυρωθεί
Στον τάφο κατέβηκε μα πάλι αναστήθηκε
Στον Ουρανό ναι βρίσκεται τώρα.
Αυτός μεσιτεύει για να σωθείς
**
Σε περιμένει έλα στο Σωτήρα χαρά
Και ειρήνη να βρεις να βρεις
**

2/. Αν ψάχνεις να’ βρεις χαρά. Αν θες να νιώσεις ζωή
Ναι στο Χριστό θα τα βείς έλα γιατί θα χαθείς;
Πάρε αιώνια ζωή σου την προσφέρ’ ο Χριστός
Ζωή αιώνια σ’ αμέτρητα χρόνια.
Ειρήνη γαλήνη χαρίζ’ ο Θεός μη αναβάλλεις
Να ρθεις στο Σωτήρα. Ναι σώζεις στ’ αλήθεια Αυτός
**


3/. Ήμουν κι εγώ δυστυχής ήμουνα αμαρτωλός
Μα ζήτησα τον Χριστό για να’ ρθει μες την καρδιά
Μου άλλαξε τη ζωή. Μου χάρισε τη χαρά
Ω αλληλούια αγάπης τραγούδια δοξάζει και
Χαίρεται τώρα η ψυχή .φίλε μου έλα και συ
στον Σωτήρα θα λάβεις αιώνια ζωή




………………………………….