20-3-2016-------Η ΤΕΛΕΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗΣ ΤΕΛΕΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗ (Του Κώστα Κουνάδη=1988

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 

20-3-2016-------Η ΤΕΛΕΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗΣ ΤΕΛΕΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗ (Του Κώστα Κουνάδη=1988

12

-Κι’ όπως ο Θεός «μετεχειρίσθει τον όρκο» για να αποδείξει το αμετάθητον(αυτό που δεν μετατίθεται σε άλλον) της βουλής Αυτού (αυτό που σχεδίασε ο ίδιος)έτσι και στην προκειμένη περίπτωση ο Χριστός χρησιμοποίησε το «Αμήν» για να βεβαιώσει με όρκον Θεού τόσον στον ληστή όσο και κάθε μετανοούντα και πιστεύοντα αμαρτωλό άνθρωπον ότι η λύτρωση αυτή που Εκείνος εξασφάλισε με το τίμιο αίμα Του είναι πραγματική αιωνία βεβαία ασφαλής και η οποία ποτέ δεν μπορεί να χαθεί.
-Κι’ αν ο Θεός σε βεβαιώνει με Αυτό το ευλογημένο «Αμήν» για την αιώνια λύτρωση σου εν Χριστώ Ιησού γιατί εσύ να αμφιβάλεις  και να ζεις μια δύσθυμη ζωή; Ο Θεός δεν είναι άνθρωπος να ψευσθή  ούτε υιός  ανθρώπου να μεταμεληθεί. Αυτός είπε και θα το εκτελέσει. Είναι πιστός ο υποσχεθείς. Γι’ αυτό ταπεινώσου μπροστά Του. ζήτησε το έλεος Του και την χάρη Του. Και δεν θα σου τα αρνηθεί. Αλλά τουναντίον θα βεβαιώσει και σένα όπως τον ληστή. «Αμήν σοι λέγω Σήμερον μετ’ εμού έση εν τω παραδείσω». Πράγμα που σου το εύχομαι ολοψύχως.
Η Πρακτική Όψη Της Λυτρώσεως

-Οι επτά λόγοι του Χριστού από τον Σταυρό που μελετούμε σήμερα αγκαλιάζουν ολόκληρη  τη λύτρωση μας που ο Χριστός με το αίμα Του εξασφάλισε για μας. Κι’ αν ο πρώτος λόγος όπως είδαμε εκφράζει τη μεσιτεία του Χριστού για τη λύτρωση μας ο δεύτερος την πείρα της λυτρώσεως μας ο τρίτος που θα μελετήσουμε σήμερα μας παρουσιάζει την πρακτική όψη της λυτρώσεως μας ενώ ακόμη είμαστε στον κόσμο αυτό.
Ας πάμε λοιπόν κι εμείς νοερά την ώρα αυτή κάτω από τον Σταυρό. Ας φέρουμε για μια ακόμη φορά μπροστά μας εκείνη τη φριχτή σκηνή. Και ας ακούσουμε τα λόγια Εκείνου που τη φορά αυτή στρέφονται σε πρόσωπα που Τον αγαπούν κι αυτός τα αγαπά κατά ένα ιδιαίτερο τρόπο. Τον τρίτο λόγο του Χριστού τον βρίσκουμε στο Ευαγγέλιο του Ιωάννη ιθ:26—27). Να τι διαβάζουμε «Όταν είδε ο Ιησούς τη μητέρα του και τον μαθητή που αγαπούσε να στέκεται κοντά της είπε στη μητέρα Του
«Γυναίκα να ο γυιός σου». Έπειτα είπε στο μαθητή «Να η μητέρα σου». και απ’ εκείνη την ώρα την πήρε ο μαθητής στο σπίτι του».
Στη σκηνή αυτή ξεχωρίζουν τρία πρόσωπα που το καθένα κάτι έχει να μας πει. Είναι η μητέρα ο μαθητής κι’ ο ίδιος ο Χριστός. Και το καθένα κάτι έχει να πει. Ας ακούσουμε. Και:

-Α/.—Από  τη μητέρα. Γι’ αυτήν διαβάζουμε: «Ίστατο δε πλησίον εις τον σταυρόν του Ιησού η μήτηρ αυτού και η αδελφή της μητρός αυτού». Τον συνοδεύει ως το θάνατο. Ενώ οι άλλοι μαθητές εκτός του Ιωάννου τον έχουν εγκαταλείψει η μακαρία Μαρία μαζί με τις άλλες γυναίκες παραμένουν κοντά Του. καθώς φέρνουμε μπροστά μας τη σκηνή αυτή είναι εύκολο να μαντέψουμε.

.......................................................