12-3-2016----SEIRA 7-ΚΑΙ 8--Η ΤΕΛΕΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗΣ ΤΕΛΕΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗ (Του Κώστα Κουνάδη=1988

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


ΤΑ ΞΥΛΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΟΥ 2016-ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2015ΚΟΜΜΕΝΑ
07
-Αλλά προτούεξετάσουμε την έννοια του λόγου του Χριστού προς τον ληστή ας ρίξουμε πρώτα μια ματιά στον άνθρωπο στον οποίο τα λόγια αυτά απευθύνθηκαν. Ο άνθρωπος ήταν ο τελευταίος με τον οποίο επικοινωνεί ο Χριστός πάνω στη γη. Ο Χριστός εδώ κάτω ήταν «φίλος των τελωνών και των αμαρτωλών». Και τέτοιος παρέμεινε μέχρι τέλους.
Και τέτοιος είναι ακόμη και σήμερα. Ο  άνθρωπος λοιπόν αυτός ήταν:
-1/. Ένας αμαρτωλός κι όχι από τους συνήθεις. Όχι μόνο τον νόμο του Θεού αλλά και τον ανθρώπινο είχε παραβή. Ήταν ληστής. Τώρα πρέπει να πεθάνει για την αμαρτία του. στην περίπτωση του εφαρμόζεται ακριβώς και κατά γράμμα το της Γραφής «Ο μισθός της αμαρτίας είναι θάνατος».
(Ρωμαίους 2:--- Βάμβας 23)
23 ο καυχώμενος εις τον νόμον, ατιμάζεις τον Θεόν διά της παραβάσεως του νόμου;
Ρωμαίους 2:--- Σ. Φίλος
23 Εσύ που καυχάσαι στον νόμο, ατιμάζεις τον Θεό με την παράβαση του νόμου;
*

-Αναγνωρίζει ότι η καταδίκη του είναι δικαία. «Και ημείς μεν δικαίως διότι άξια των όσων επράξαμεν απολαμβάνουμε» έλεγε.
Κι’ αν ο Χριστός έσωσε αυτόν τον κακούργο το έκαμε για να δείξει πραγματικά την χάριν Του σε όλους ανεξαιρέτως τους

Ανθρώπους. Κανείς δεν αποκλείεται από το άπειρο έλεος του Χριστού όσο μεγάλη και αν είναι η παράβαση του. αποκλείεται μόνο εκείνος που με την σκληροκαρδία του και την έλλειψη μετανοίας αποκλείει ο ίδιος  τον εαυτό του από την χάρι αυτή.

 Η ΤΕΛΕΙΑ  ΛΥΤΡΩΣΗΣ
ΤΕΛΕΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗ
 (Του Κώστα Κουνάδη=1988
08
-2/. Ο άνθρωπος αυτός αν και αμαρτωλός ήταν ένας άνθρωπος που μόλις τώρα η συνείδησή του ξύπνησε. Πώς; Τι συνετέλεσε προς τούτο; Ίσως η επιγραφή που ήταν πάνω από τον χριστό. βασιλιά τον ονόμασε ο Πιλάτος. Και ως τοιούτον ο ληστής τον επικαλείται. Ίσως η συμπεριφορά του Χριστού από τον Σταυρό. Δεν άνοιγε το στόμα του παρά μόνο για να προσευχηθεί ή για να παρηγορήσει και ενισχύσει  αδύνατους ανθρώπους.

-Αλλά εκείνο που πιο έντονα μίλησε στην καρδιά του ληστή ήταν η προσευχή του Χριστού «Πάτερ συγχώρησον αυτούς».
Ποιος ξέρει αν άλλοι άκουσαν την προσευχή αυτή. Ο ληστής όμως την άκουσε. Και τα λόγια του Χριστού καθώς είναι «πνεύμα και ζωή» ξύπνησαν και την νεκρή καρδιά του. και τότε είδε ότι:

-3/. Ήταν ένας άνθρωπος σε μεγάλη αθλιότητα. Είδε την κόλαση στην οποία βρισκόταν.  Η αμαρτία  του τον είχε πραγματικά βρει. Μπορεί ο άνθρωπος να είναι νεκρός στις αμαρτίες του και στις παραβάσεις του όπως αυτή είναι η φρικτή πραγματικότης. Όμως  όταν αρχίζει το φως του Ήλιου της δικαιοσύνης να πέφτει στα σκοτεινά διαμερίσματα της καρδιάς του το πρώτο πράγμα που αντιλαμβάνεται είναι η άθλια κατάσταση στην οποία εκ φύσεως βρίσκεται: Και αν αυτό συμβαίνει τότε συναισθάνεται:


.................................................