23 -3—2016 --ΤΕΤΑΡΤΗ---------Ιωάννης 8:12 Ο Ιησούς, λοιπόν, μίλησε πάλι προς αυτούς, λέγοντας: Εγώ είμαι το φως τού κόσμου· όποιος ακολουθεί εμένα, δεν θα περπατήσει στο σκοτάδι, αλλά θα έχει το φως τής ζωής.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ

23 -3—2016 --ΤΕΤΑΡΤΗ
Ιωάννης 1
1 ΣΤΗΝ αρχή ήταν ο Λόγος, και ο Λόγος ήταν προς τον Θεό, και Θεός ήταν ο Λόγος.
2 Αυτός ήταν στην αρχή προς τον Θεό.
3 Όλα έγιναν διαμέσου αυτού· και χωρίς αυτόν δεν έγινε ούτε ένα το οποίο έχει γίνει.
4 Μέσα σ' αυτόν ήταν ζωή, και η ζωή ήταν το φως των ανθρώπων.
5 Και το φως μέσα στο σκοτάδι φέγγει, και το σκοτάδι δεν το κατέλαβε.
9 Ήταν το φως το αληθινό, το οποίο φωτίζει κάθε άνθρωπο που έρχεται στον κόσμο.
10 Ήταν μέσα στον κόσμο, και ο κόσμος έγινε διαμέσου αυτού· και ο κόσμος δεν τον γνώρισε.
11 Στα δικά του ήρθε, και οι δικοί του δεν τον δέχθηκαν.
12 Όσοι, όμως, τον δέχθηκαν, σ' αυτούς έδωσε εξουσία να γίνουν παιδιά τού Θεού, σ' αυτούς που πιστεύουν στο όνομά του·
13 οι οποίοι, όχι από αίματα ούτε από θέλημα σάρκας ούτε από θέλημα άνδρα, αλλά από τον Θεό γεννήθηκαν.


170--Φως του ουρανού 

1/. Φως του ουρανού ήρθε μεσ’ το σκοτάδι
Τα μάτια μου άνοιξε τι ομορφιά η καρδιά μου
Έχει νιώσει ελπίδα για μια ζωή.

…………………….
Επωδός
Ήρθα να λατρεύσω να Σε προσκυνήσω
Ο Θεός μου είσαι να Σου πω
Είσαι ότι ωραίο είσαι ότι αξίζει
Είσαι Συ για μένα θαυμαστός.

…………………….
2/. Ο βασιλιάς στο ψηλότερο θρόνο
Ο ένδοξος του ουρανού ήρθε στη γη
Ταπεινώθηκες τόσο έδειξε πως μ’ αγαπά.



…………………………………..