21--3--2016------Κορινθίους Α' 1: 30 Αλλά, εσείς είστε απ' αυτόν εν Χριστώ Ιησού, που έγινε σε μας σοφία από τον Θεό, και δικαιοσύνη και αγιασμός και απολύτρωση·

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ--20--3--2016

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
21 -3—2016--ΔΕΥΤΕΡΑ
………………………………….
ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ --2-3-2016
Κορινθίους Α' 1:
30 Αλλά, εσείς είστε απ' αυτόν εν Χριστώ Ιησού, που έγινε σε μας σοφία από τον Θεό, και δικαιοσύνη και αγιασμός και απολύτρωση·
**
Κορινθίους Α' 15:
52 σε μια στιγμή, σε χρόνο ανοιγοκλεισίμου του ματιού, στην έσχατη σάλπιγγα· επειδή, θα σαλπίσει, και οι νεκροί θα αναστηθούν άφθαρτοι, κι εμείς θα μεταμορφωθούμε.
53 Επειδή, πρέπει τούτο το φθαρτό να ντυθεί αφθαρσία, και τούτο το θνητό να ντυθεί αθανασία.
54 Όταν τούτο το φθαρτό ντυθεί αφθαρσία, και τούτο το θνητό ντυθεί αθανασία, τότε θα πραγματοποιηθεί ο λόγος, που είναι γραμμένος: «Καταβροχθίστηκε ο θάνατος με νίκη».
55 «Θάνατε, πού είναι το κεντρί σου; Άδη, πού είναι η νίκη σου;».
56 Το δε κεντρί τού θανάτου είναι η αμαρτία· και η δύναμη της αμαρτίας ο νόμος.
57 Αλλά, ευχαριστία ανήκει στον Θεό, ο οποίος μάς δίνει τη νίκη διαμέσου τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού.
58 Ώστε, αγαπητοί μου αδελφοί, γίνεστε στερεοί, αμετακίνητοι, περισσεύοντας πάντοτε στο έργο τού Κυρίου, γνωρίζοντας ότι ο κόπος σας δεν είναι μάταιος εν Κυρίω.


ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ--20--3--2016-
**
………………………………………
16/. Θεέ μου σ’ ευχαριστώ

1/. Θεέ μου πόσο σ’ ευχαριστώ για τον Σωτήρα
Μου Χριστό είμαι παιδί Του ω μ΄ έσωσε
ζωή αιώνια μου χάρισε  (δύο φορές)
**
2/. Ω Σε δοξάζω του Θεού Αμνέ για την αγάπη που
Μ’ έδειξες κι αυτή την ώρα Σε ευχαριστώ
Το όνομα Σου δοξολογώ  (δύο φορές)

ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ--20--3--2016
**
3/. Στον θάνατο Σου θέλω κι εγώ Ιησού Χριστέ
μου να βαπτιστώ όλη η ζωή μου ν’ αφιερωθεί
σε, Σε τον μόνο μου Λυτρωτή ( δύο φορές)
**
4/. Όπως Χριστέ μου αναστήθηκες με νέο σώμα
Σηκώθηκες θέλω το ίδιο σώμα κι εγώ
Για να εισέλθω στον Ουρανό. (δύο φορές)
**
5/. Χριστέ μου πόσο Σε ευχαριστώ απ’ την
Καρδιά μου Σ’ ευγνωμονώ κλήση αγία ναι
Μου χάρισες στεφάνι δόξας μ’ ετοίμασες.(δύο φορές)
ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ 20--3--2016