28--3—2016 ΔΕΥΤΕΡΑ----Ψαλμοί 9: 1 ΘΑ σε δοξολογήσω, Κύριε, με όλη μου την καρδιά· θα διηγηθώ όλα τα θαυμάσιά σου. 2 Θα ευφρανθώ και θα πανηγυρίσω σε σένα· θα ψαλμωδήσω στο όνομά σου, Ύψιστε.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
28--3—2016 ΔΕΥΤΕΡΑ
Ψαλμοί 4:
7 Έδωσες στην καρδιά μου μεγαλύτερη ευφροσύνη, από όση απολαμβάνουν αυτοί, όταν πληθαίνει το σιτάρι τους και το κρασί τους.
8 Με ειρήνη και θα πλαγιάσω και θα κοιμηθώ· επειδή, εσύ μόνος, Κύριε, με κατοικίζεις με ασφάλεια.
Ψαλμοί 7:
10 Η ασπίδα μου είναι στον Θεό, που σώζει τούς ευθείς στην καρδιά.
Ψαλμοί 9:
1 ΘΑ σε δοξολογήσω, Κύριε, με όλη μου την καρδιά· θα διηγηθώ όλα τα θαυμάσιά σου.
2 Θα ευφρανθώ και θα πανηγυρίσω σε σένα· θα ψαλμωδήσω στο όνομά σου, Ύψιστε.

……………………………………….
180/. ΟΛΟΓΙΟΜΟ ΣΟΥ ΤΟ’ ΔΟΣΑ (180)
Ολόγιομο σου το’ δωσα το στάχυ της ψυχής μου
Γιατί με σένα Ιησού όμορφη είν’ η ζωή μου.
````````````````````````````````````````````````````````
Επωδός
χέρια υψώνω προσευχής στο θρόνο σου Πατέρα
Καθώς ποθώ μες τη ζωή Όχι νυχτιά μα μέρα (2 φορές).
```````````````````````````````````````````````````````````````````
Κι ας είναι γύρω μου νυχτιά κι ας ζω μες το χειμώνα
Έχω εσένα Λυτρωτή και νιώθω τα αιώνια!
````````````````````````````````````````````````````````````````
 Σε δρόμους αφιλόξενους ηχούν τα βήματα σου
Και φτερουγίζει η καρδιά μπρος  στη λαμπρή θωριά Σου.