14--3--2016--------Ψαλμοί 65:12 Σταλάζουσιν αι βοσκαί της ερήμου και οι λόφοι περιζώνονται χαράν.13 Αι πεδιάδες είναι ενδεδυμέναι ποίμνια και αι κοιλάδες εσκεπασμέναι υπό σίτου· αλαλάζουσι και έτι υμνολογούσι.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


AYTO  ΤΟ ΑΝΘΟΣ ΑΠΟ ΜΑΝΩΛΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝ ΦΙΛΗ.Ο ΝΟΩΝ ΝΟΗΤΟ

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
14 -3—2016ΔΕΥΤΕΡΑ
Ψαλμοί 30
10 Άκουσε, Κύριε, και ελέησέ με· Κύριε, γίνε βοηθός μου.
11 Μετέτρεψες σε μένα τον θρήνο μου σε χαρά· έλυσες τον σάκο μου, και με περιέζωσες ευφροσύνη·
12 για να ψαλμωδεί σε σένα η δόξα μου, και να μη σιωπά. Κύριε, ο Θεός μου, θα σε υμνώ στον αιώνα.

Ψαλμοί 42:
4 Ταύτα ενεθυμήθην και εξέχεα την ψυχήν μου εντός μου, ότι διέβαινον μετά του πλήθους και περιεπάτουν μετ' αυτού έως του οίκου του Θεού, εν φωνή χαράς και αινέσεως, μετά πλήθους εορτάζοντος.
Ψαλμοί 48:
2 Ωραίον την θέσιν, χαρά πάσης της γης, είναι το όρος Σιών, προς τα πλάγια του βορρά· η πόλις του Βασιλέως του μεγάλου·


29/.  ΤΙ ΧΑΡΑ  Τα’  ΟΜΟΛΟΓΩ
Τι χαρά τα’ ομολογώ βρήκα τώρα τον Χριστό
Τη ζωή την ειρήνη το φως. Ήμουνα αμαρτωλός
Αλλά μ’ έσωσ’ ο Χριστός κι είμαι νέος και όμως
Πιστός.
`````````````````````````````````````````
Επωδός
Νειάτα Χριστού νέα ακτίς ο ήλιος νέας χαραυγής
Στο νέο δρόμο μη σταθείς προχώρα και θα βραβευτείς.
```````````````````````````````````````````````````````````````````
Εις το Γολγοθά εκεί ξέρω έχει σταυρωθεί
Η παλιά μου η μαύρη η ζωή τώρα ζω στο θείο φως
Που μου έδωσ’ ο Χριστός κι είμαι νέος και όμως
Πιστός.

`````````````````````````````````````````````````````````````
Κάθε ώρα και λεπτό στον Χριστό μου ομιλώ
Κι έτσι ξέρω πως ζει και θα’ ρθεί να με πάρει
Στη ζωή τ’ ουρανού την ποθητή
Που ετοιμάζει για μένα εκεί.



…………………………………..