19-3-2016---------Η ζωή μου είναι δική σου την γνωρίζεις Ιησού Γιατί Σύ την προορίζεις για ζωή του ουρανού Πάρε τώρα το τιμόνι και οδήγησε με Συ Βγάλε με απ’ τη φουρτούνα κράτησε με στη ζωή.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ   ΠΑΡΑΛΗ  Η ΦΩΤΟ
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
19 -3—2016—ΣΑΒΒΑΤΟ


7/. Είσαι η ελπίδα μου

1/. Μέσα στης ζωής τον δρόμο με σ6υνάντησες Χριστέ
Κι’ από τότε τη ζωή μου, μου την άλλαξες Θεέ.
Τώρα ζω μέσα στο φως Σου έγινες Σωτήρας μου
Βασιλιάς και Κύριος μου είσαι η ελπίδα μου.
**
Η ζωή μου είναι δική σου την γνωρίζεις Ιησού
Γιατί Σύ την προορίζεις για ζωή του ουρανού
Πάρε τώρα το τιμόνι και οδήγησε με Συ
Βγάλε με απ’ τη φουρτούνα κράτησε με στη ζωή.
**
Ω τι δόξα στη ζωή σου ν ’αχεις φίλο το Χριστό
Να τον Νιώθεις στην καρδιά σου σύντροφο μοναδικό
Και μια μέρα θα σε πάρει θα σε φερ’ εκεί ψηλά
Στ’ ουρανού τη θεία χάρη στου Θεού την αγκαλιά.
………………………………….
34/.  ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΦΙΛΟΣ
Σαν τον Χριστό φίλος δεν είν’ άλλος
Καρδιακός και πιστός μοναδικός και
Αγαπητός μας Λυτρωτής ω! κανείς.

````````````````````````````````````````````````
Επωδός
Ο Χριστός οδηγός μας μόνος σαν Αυτόν δεν
Είναι κανείς ούτε και φίλο κανέναν άλλο
Δεν θα βρεις.
````````````````````````````````````````````````
Τόσο γλυκύς και μεγάλος φίλος! Άλλος ποιος;
Μόνο Αυτός. Σαν το Χριστό ταπεινός και
Πράος άλλος ποιος; Μόνο Αυτός.
``````````````````````````````````````````````````````

Είναι κοντά μας όλη τη μέρα τι καλός
Τι πιστός! Το φως Του διώχνει τη νύχτα
Πέρα τι καλός τι πιστός!



…………………………………..