27--3—2016—ΚΥΡΙΑΚΗ------ Ιωάννης 3 13 Και κανένας δεν ανέβηκε στον ουρανό, παρά αυτός που κατέβηκε από τον ουρανό, ο Υιός τού ανθρώπου, αυτός που είναι στον ουρανό. 14 Και όπως ο Μωυσής ύψωσε το φίδι μέσα στην έρημο, έτσι πρέπει να υψωθεί ο Υιός τού ανθρώπου· 15 για να μη χαθεί καθένας ο οποίος πιστεύει σ' αυτόν, αλλά να έχει αιώνια ζωή. 16 Επειδή, με τέτοιον τρόπο αγάπησε ο Θεός τον κόσμο, ώστε έδωσε τον Υιό του τον μονογενή, για να μη χαθεί καθένας ο οποίος πιστεύει σ' αυτόν, αλλά να έχει αιώνια ζωή. 17 Δεδομένου ότι, ο Θεός δεν απέστειλε τον Υιό του στον κόσμο, για να κρίνει τον κόσμο, αλλά για να σωθεί ο κόσμος διαμέσου αυτού. 18 Όποιος πιστεύει σ' αυτόν, δεν κρίνεται· όποιος, όμως, δεν πιστεύει, έχει ήδη κριθεί, επειδή δεν πίστεψε στο όνομα του μονογενή Υιού τού Θεού.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
27--3—2016—ΚΥΡΙΑΚΗ

…………………………………………
2/. Με έσωσε

01/. Ήμουν αμαρτωλός δεν είχα ποτέ χαρά
Και η ζωή μου έσβηνε με μαρασμό
Ήρθε ο Ιησούς και με ελευθέρωσε
Ζωή αιώνια τώρα ναι μου χάρισε.
……………………………….
Επωδός
με έσωσε και με ελευθέρωσε  και έγινε
ο Χριστός  μου Σωτήρας μου πιστός. Τι χαρά!
Με έσωσε και με ελευθέρωσε 
Καινούργιο κτίσμα ο Χριστός με έκανε
………………………………………
2/. Μέσα στη συμφορά και μέσα στη θλίψη μου
Ήρθε και μ’ έσωσε ο Ιησούς Χριστός
Αυτός  μου μίλησε και με παρηγόρησε
Μου έδωσε χαρά μέσα στη συμφορά.
…………………………………..
3/. Ω νιώθω στην καρδιά χαρά που δεν λέγεται
Καινούργιο άνθρωπο με έκανε’ ο Χριστός
Δοξάζω τον Θεό γιατί με αγάπησε
Και την ζωή μου εντελώς την άλλαξε
…………………………………..


178/ ΑΓΙΕ ΠΑΤΕΡΑ (178)

1./ Άγιε Πατέρα πόσο σε ευχαριστώ
Θα σε δοξάζω και θα σ’ ευγνωμονώ.
Μ’ αγάπησες τόσο πριν έρθω στον κόσμο
Άγιε Πατέρα πόσο Σ’ ευχαριστώ.
……………………….
2./ Ω! Ιησού μου πόσο Σε αγαπώ
Για τη θυσία στον σκληρό τον Σταυρό!
Τον πόνο μου πήρες και χάρη μου δίνεις
Ω Ιησού μου πόσο Σ’ ευχαριστώ.
………………………
3./ Άγιο Πνεύμα πόσο Σ’ ευχαριστώ
μεσ’ τη ζωή μου είσαι ο βοηθός
στο δρόμο για τον ουρανό οδηγός μου
άγιο Πνεύμα πόσο Σ’ ευχαριστώ!


…………………………………..