7—12—2017------13- ΣΠΥΡΟΥ ΖΩΔΙΑΤΗ H ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



13-

 ο Χριστός εξακολουθεί να ομιλεί στον Νικόδημο: «Αληθώς – αληθώς σοι λέγω ότι εκείνο το οποίον εξεύρομεν λαλούμεν και εκείνο το οποίο είδομεν μαρτυρούμεν και την μαρτυρίαν ημών δεν δέχεσθε. Εάν τα επίγεια σας είπον και δεν πιστεύητε πως εάν σας είπω τα επουράνια θέλετε πιστεύσει;» (Ιωάννης 3:11—12).
11 Σε διαβεβαιώνω απόλυτα, ότι, μιλούμε εκείνο που ξέρουμε, και μαρτυρούμε εκείνο που είδαμε· και δεν δέχεστε τη μαρτυρία μας.
12 Αν σας είπα τα επίγεια, και δεν πιστεύετε, πώς θα πιστέψετε, αν σας πω τα επουράνια;

………….
 Εδώ ο Χριστός φανερώνει εις τον Νικόδημο ότι το πρώτο του μέλημα δεν είναι ν’ ασχοληθεί με τας μεταφυσικάς και θεολογικάς υποθέσεις εις τας οποίας οι «Εβραίοι θρησκευτικοί ηγέται ευαρεστούντο. Εδώ πρόκειται περί θείων
Πραγματικοτήτων. «εκείνο το οποίον εξεύρομεν λαλούμεν και εκείνο το οποίον είδομεν μαρτυρούμεν».Νικόδημε λέγει ο Χριστός «δεν σου ομιλώ περί θεωριών αλλά για πρακτική πραγματικότητα της αναγεννήσεως της οποίας η οικειοποίησης καθίσταται δυνατή δια της ενσαρκώσεως μου ως του Μονογενούς Υιού του Θεού». 
«Την μαρτυρίαν ημών δεν δέχεσθε!» Ιδού η αιτία της αγνοίας του Νικόδημου. Δεν είναι μάλλον ζήτημα «γνώσεως» αλλά ζήτημα «θελήσεως». Πολλοί είναι οι άνθρωποι εκείνοι που εξεύρουν ότι είναι αμαρτωλοί και ότι ο Χριστός δύναται να τους σώσει και όμως δεν δέχονται την σωτηρίαν χάριν του Θεού. Πολλοί άνθρωποι θέλουν να καταλάβουν απόλυτα  ένα ορισμένο πράγμα προτού το δεχθούν. Κρατώ ένα πορτοκάλι. Το τρώγω. Το βρίσκω πολύ εύγευστο. Με πλησιάζει κάποιος ο οποίος ποτέ δεν εγεύθη  πορτοκάλι.
Προσπαθώ να του περιγράψω την γεύση του πορτοκαλιού. Όσο ικανή κι’ αν είναι η περιγραφή μου είναι αδύνατον να μπορέσω να τον κάμω να καταλάβει απόλυτα την ουσία του πορτοκαλιού. Είναι ανάγκη να γευθεί το πορτοκάλι και τότε θα καταλάβει με τι μοιάζει. Πόσο ανόητος θα ήμουν εάν ηρνούμην να χρησιμοποιήσω το ηλεκτρικό φως εάν πρώτα δεν εννοούσα απόλυτα όλη τη θεωρία του ηλεκτρισμού! Ο λόγος του Θεού διακηρύττει «Δια πίστεως εννοούμεν»
 (Εβραίους 11:3).
3 Διαμέσου τής πίστης νοούμε ότι κτίστηκαν οι αιώνες με τον λόγο τού Θεού, ώστε αυτά που βλέπονται δεν έγιναν από εκείνα που φαίνονται.
……………………


 Η πίστης προηγείται της γνώσεως. Η πίστης είναι το πρώτο και σπουδαιότερο βήμα προς την απόκτηση της θείας γνώσεως. Πολλές φορές παρανούμεθα γιατί ο Θεός δεν μας αποκαλύπτει περισσότερα πράγματα δια την μεταφυσική μας κατάσταση απ’ όσα βρίσκουμε στον Λόγο Του. η αιτία μας δίδεται υπό του Χριστού του ιδίου: «Εάν τα επίγεια σας είπον και δεν πιστεύετε πως εάν σας είπω τα επουράνια θέλετε πιστεύσει;»




..............