13--12--2017-----04-- ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



{04}
Ο ΑΝΑΡΧΟΣ ΘΕΟΣ –Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ –Η ΑΓΑΠΗ ΘΕΟΥ

«Εγώ είμαιτο Α και το Ω αρχή και τέλος λέγει ο Κύριος ο Ων και ο Ην και ο ερχόμενος ο Παντοκράτωρ
(Αποκάλυψης.1:8).
«Εγώ είμαι Θεός ο Παντοκράτωρ περιπάτει ενώπιον μου και έσο τέλειος. Και θέλω στήσει την διαθήκην μου αναμέσον εμού και σου».
8 Εγώ είμαι το Α και το Ω, η αρχή και το τέλος, λέει ο Κύριος, ο Ων και ο Ην και ο Ερχόμενος, ο Παντοκράτορας.
(Γεν.17:1—2).
1 ΚΑΙ όταν ο Άβραμ ήταν 99 χρόνων, ο Κύριος φάνηκε στον Άβραμ, και του είπε: Εγώ είμαι ο Θεός ο Παντοκράτορας· περπάτα μπροστά μου, και να είσαι τέλειος.
2 Και θα στήσω τη διαθήκη μου ανάμεσα σε μένα και σε σένα· και θα σε πληθύνω σε υπερβολικό βαθμό.

«»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Ένας μόνο υπάρχει ζων και αληθινός Θεός. Ο Θεός είναι το Α και το Ω η αρχή και το τέλος. Στην Αγία Γραφή ο Θεός ονομάζεται Παντοκράτωρ Κύριος Ιεχωβά Ύψιστος Αιώνιος Και Κύριος των Δυνάμεων. Ο Θεός είναι Δημιουργός του Σύμπαντος. Εν αρχή εποίησεν τα πάντα και τίποτε εξ εκείνων που έγιναν δεν έγινεν εκτός Αυτού.(Ιησού Χριστού) Το παρελθόν της Δημιουργίας είναι ανεξερεύνητο. Ο Θεός δημιούργησε κατ’ αρχάς τον ουρανό και την γη. Η γη μετά την δημιουργία ήτο άμορφος και έρημος. Η γενική γνώμη είναι ότι ο διάβολος επέφερε την καταστροφή αυτή επί της γης. Αργότερα ο Θεός αποκατάστησε την γη η οποία φέρει τα σημεία μιας κατακλυσμικής μεταβολής ως αποτέλεσμα της Θείας κρίσεως κατά την προϊστορική περίοδο του κόσμου. Βλέπε.

Ιερεμίας 4:23—26
23 Κοίταξα επάνω στη γη, και δέστε, είναι άμορφη και έρημη· και στους ουρανούς, και δεν υπήρχε το φως τους.
24 Είδα τα βουνά, και προσέξτε, έτρεμαν, και όλοι οι λόφοι κατασείονταν.
25 Είδα, και προσέξτε, δεν υπήρχε άνθρωπος, και όλα τα πουλιά τού ουρανού είχαν φύγει.
26 Είδα, και προσέξτε, ο Κάρμηλος ήταν έρημος, και όλες οι πόλεις του κατεδαφισμένες μπροστά από τον Κύριο, από τον φλογερό θυμό του.
Γένεσης7:21--23
21 Και πέθανε κάθε κινούμενη σάρκα επάνω στη γη, από τα πουλιά, και από τα κτήνη, και από τα ζώα, και από όλα τα ερπετά που σέρνονται επάνω στη γη, και κάθε άνθρωπος.
22 Από όλα τα όντα επάνω στην ξηρά, όλα όσα είχαν πνοή ζωής στους μυκτήρες τους, πέθαναν.
23 Και εξαλείφθηκε κάθε τι που υπήρχε επάνω στο πρόσωπο της γης, από άνθρωπο μέχρι κτήνος, μέχρι ερπετό, και μέχρι πουλί τού ουρανού, και εξαλείφθηκαν από τη γη· έμενε δε μόνον ο Νώε, και όσα ήσαν μαζί του μέσα στην κιβωτό.

  Ησαϊας 24:1
1 ΔΕΣΤΕ, ο Κύριος αδειάζει τη γη, και την ερημώνει, και την ανατρέπει, και διασκορπίζει τούς κατοίκους της.
Ησαϊας 45: 18
18 Επειδή, έτσι λέει ο Κύριος, αυτός που δημιούργησε τους ουρανούς· αυτός ο Θεός που έπλασε τη γη και την έφτιαξε· ο οποίος τη στερέωσε, την έκτισε όχι μάταια, αλλά την έπλασε για να κατοικείται. Εγώ είμαι ο Κύριος, και δεν υπάρχει άλλος.

……..

Ο Θεός δημιούργησε τα ζώα τους ανθρώπους. Δημιούργησε τον άνθρωπο με σκοπό να έχει κοινωνία μαζί του. καθ’  όλους τους αιώνες ο Θεός δοκίμασε την αγάπη του ανθρώπου προς Αυτόν. Ο Θεός επιθυμεί να ενθρονιστεί στην καρδιά του ανθρώπου. Ο Θεός είναι προσωπικότης. Βρίσκεται διαρκώς επί του θρόνου Του. Είναι ο αυτός Θεός χθες και σήμερα και εις τους αιώνες. Είναι ο αιώνιος Θεός της αγάπης.





..............