2--12--2017----Νρα-09--10--11---ΣΠΥΡΟΥ ΖΩΔΙΑΤΗ H ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



                        09
ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΩΣ
Όταν ο Νικόδημος ήκουσε τον Χριστόν να του λέγει: «Αληθώς σοι λέγω εάν τις δεν γεννηθεί άνωθεν δεν δύναται να ίδει την βασιλείαν του Θεού» αμέσως έκπληκτος απεκρίθη: «Πως δύναται άνθρωπος να γεννηθεί γέρων ων; Μήποτε δύναται να εισέλθει δευτέραν φοράν εις την κοιλίαν της μητρός αυτού και να γεννηθεί;» Με τα λόγια αυτά ο Νικόδημος δείχνει την άγνοια του για τις πνευματικές αλήθειες. Η διδασκαλία του Χριστού είναι τόσο απλή και όμως αυτός αδυνατεί να την καταλάβει. Ο Νικόδημος προσπαθεί να κατεβάσει τα πράγματα που ανάγονται στο βασίλειο του πνεύματος στο βασίλειο της ύλης. Ο Χριστός ομιλεί περί της πνευματικής αναγεννήσεως αλλ’ ο Νικόδημος περιορίζεται μόνο στη φυσική γέννηση.
  Ο καημένος ο Νικόδημος! Αν και από τους ανώτατους θρησκευτικούς ηγέτας της εποχής του εν τούτοις αγνοεί την βασικότερα αλήθειαν της θείας αποκαλύψεως την αναγέννησην. Έχει μόνο φυσικά μάτια. Στερείται πνευματικής οράσεως και γι αυτό κατ’ αρχήν ίσως εξέλαβε τον Χριστό ως ανόητο. Ιδού ο συλλογισμός του: «Μα τι έπαθε ο Χριστός; Δεν βλέπει τα’ άσπρα μαλλιά μου; Δεν βλέπει ότι δεν είμαι μακράν του τάφους έρχεται τώρα να μου πει πως πρέπει να ξαναγεννηθώ; Μ’ αυτή είναι πρώτης τάξεως ανοησία. Αυτό που μου λέγει είναι αδύνατον κατά τους φυσικούς νόμους!» Έτσι ίσως σκέπτεσαι και συ αγαπητέ αναγνώστα όταν αντιμετωπίζεις τας μεγάλας αληθείας της βίβλου και ειδικά το σπουδαίο ζήτημα της προσωπικής σου σωτηρίας της ψυχικής σου αναγεννήσεως.
Υπάρχει μεγάλη αλήθεια στην διακήρυξη του απ. Παύλου: «Ο φυσικός όμως άνθρωπος δεν δέχεται τα του Πνεύματος του Θεού διότι είναι μωρία εις αυτόν και δεν δύναται να γνωρίσει αυτά διότι πνευματικώς ανακρίνονται» 
(Α΄ Κορινθίους 2:14).
14 Επειδή, όταν οι εθνικοί, που δεν έχουν νόμο, κάνουν από τη φύση τους εκείνα που ανήκουν στον νόμο, αυτοί, ενώ δεν έχουν νόμο, οι ίδιοι είναι νόμος στον εαυτό τους·

……………………………….
ΣΠΥΡΟΥ ΖΩΔΙΑΤΗ
HΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
                             10
Με άλλα λόγια για να καταλάβεις τα πνευματικά πράγματα τας αληθείας της Βίβλου χρειάζεσαι πνευματικά μάτια. Μη νομίζεις ότι επειδή κατέχεις θέσην σπουδαία εις τον εκκλησιαστικό κόσμο έχεις κατ’ ανάγκην την ικανότητα να καταλαμβάνεις τα πράγματα του Θεού. Μόλις επιτρέψεις στον Χριστό να σου μιλήσει δια του Λόγου Του αμέσως θ’ αντιληφθείς την άγνοιαν σου. Μη προσπαθήσεις όμως να την κρύψεις. Πρέπει να την εξομολογηθείς και τότε μόνον θα διαφωτισθείς από του αιωνίου Λόγου του Θεού. είχα κάποιος καθηγητή κάποτε που μας έλεγε. «Το να μη εξεύρεις δεν είναι αμάρτημα  αλλά το να μη ρωτάς για να μάθεις είναι θανάσιμο αμάρτημα».
Εάν τούτο είναι αληθές όταν πρόκειται περί εκπαιδευτικών ζητημάτων πόσο μάλλον όταν πρόκειται περί ζητημάτων που αφορούν την αιώνια μας τύχη!
Ο Χριστός αναγκάζεται να εξηγήσει περαιτέρω το θαύμα της αναγεννήσεως και δείχνει στον Νικόδημο τα μέσα αναγεννήσεως. Ιδού τι λέγει: «αληθώς – αληθώς σοι λέγω εάν τις δεν γεννηθεί εξ ύδατος και Πνεύματος δεν δύναται να εισέλθει εις την βασιλεία του Θεού»
(Ιωάννης 3:5).
5 Αποκρίθηκε ο Ιησούς: Σε διαβεβαιώνω απόλυτα, αν κάποιος δεν γεννηθεί από νερό και Πνεύμα, δεν μπορεί να μπει μέσα στη βασιλεία τού Θεού.

…………
Ύδωρ και Πνεύμα. Αυτά είναι τα μέσα αναγεννήσεως. Τι σημαίνουν;  Μεταξύ των διαφόρων θεολόγων υπάρχει κάποια διαφορά σχετικώς με την σημασία του«ύδατος» εδώ. Εκείνοι που πιστεύουν ότι ο νηπιοβαπτισμός σώζει τον άνθρωπο και τον αναγεννά νομίζουν ότι πρόκειται περί τουύδατος της κολυμπήθρας. Εάν όλοι εκείνοι που βαπτίζονται ως νήπια αναγεννώνται και εισέρχονται εις την βασιλείαν του Θεού τότε δεν θα έπρεπε να υπάρχουν ούτε κλέπται ούτε φονείς ούτε κακοί άνθρωποι.
Και όμως πόσοι που σήμερα πολεμούν υπέρ της κομμουνιστικής αθεΐας κατά της δοξασμένης μας πατρίδος δεν εβαπτίσθησαν ως νήπια! Τι έγινε η αναγέννησης των εάν πραγματικά την έλαβον με την ενέργειαν του ύδατος; Δια να εννοήσουμε την αλήθεια του εδαφίου αυτού είναι ανάγκη να προσέξουμε εις άλλες διακηρύξεις του Λόγου του Θεού και να δούμε τι συμβολική σημασία έχει το «ύδωρ» εις πολλές περιπτώσεις στη Γραφή. Πως λοιπόν μπορούμε να αποδείξουμε ότι το βάπτισμα είτε νηπίων ήτε μεγαλύτερων δεν είναι αναγκαίο στοιχείον δια την σωτηρίαν του  αμαρτωλού. 

ΣΠΥΡΟΥ ΖΩΔΙΑΤΗ
HΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
11
ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 2ον  
ΖΗΤΗΜΑ ΘΕΛΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΝΩΣΕΩΣ
Οι λόγοι του Χριστού προς τον Νικόδημο υπήρξαν πραγματικά πολύ απλοί αλλά δυστυχώς ο Νικόδημος δεν μπορούσε ή μάλλον δεν τον συνέφερε να τους καταλάβει. Έκπληκτος ο Νικόδημος αναφωνεί: «Πως δύναται να γίνωσι ταύτα
(Ιωάννης 3:9).
9 Αποκρίθηκε ο Νικόδημος και του είπε: Πώς μπορούν να γίνουν αυτά;

…………..
Αυτό φανερώνει ότι ο Νικόδημος ήταν άνθρωπος φυσικός και όχι πνευματικός. Και όμως ήταν άνθρωπος πεπαιδευμένος (μορφωμένος) με παραδειγματικό ηθικό χαρακτήρα. Χρειάζεται όμως περισσότερον της εκπαιδεύσεως και του ηθικού χαρακτήρος δια να καταλάβει τα πράγματα του Θεού. αν και ο «Λόγος (Θεός) έγινε σαρξ και κατώκησε μεταξύ ημών» και μας φανερώνει το σχέδιο της σωτηρίας Του με λόγους απλούς εν τούτοις αδυνατούμε να Τον καταλάβουμε. Ο Χριστός ομιλεί περί της ανοικοδομήσεως ή μάλλον της αναστάσεως του ναού του σώματος Του και οι άνθρωποι νόμιζαν ότι ομιλούσε περί του ναού της Ιερουσαλήμ.
Προσέφερε στην Σαμαρείτιδα «ύδωρ ζων»και αυτή νόμιζε ότι θα της έδιδε νερό από το πηγάδι του Ιακώβ. Είπε εις τους μαθητάς Του ότι είχε φαγητό να φάγει περί του οποίου αυτοί δεν ήξεραν αλλ’ αυτοί νόμιζαν ότι πρόκειται περί υλικής τροφής
 (Ιωάννου 4:32).
32 Και εκείνος είπε σ' αυτούς: Εγώ έχω φαγητό να φάω, που εσείς δεν ξέρετε.
…………
 Ωμίλει περί του Εαυτού Του ως ζώντος άρτου του καταβάντος εκ του ουρανού. «Εάν τις φάγει» είπε «εκ του άρτου θέλει ζήσει εις τον αιώνα. Και ο άρτος δε τον οποίον εγώ θέλω δώσει είναι η σαρξ μου την οποία εγώ θέλω δώσει υπέρ της ζωής του Κόσμου». Που να Τον καταλάβουν οι Εβραίοι!
«Πως δύναται ούτος να δώσει εις ημάς να φάγωμεν την σάρκα αυτού;» είπαν. Μπορούσαμε να φέρομε σωρείας παραδειγμάτων δια να αποδείξομε ότι « ο φυσικός άνθρωπος δεν δέχεται τα του Πνεύματος του Θεού διότι είναι μωρία εις αυτόν και δεν δύναται να γνωρίσει αυτά διότι πνευματικός ανακρίνονται».
 (Α΄ Κορινθίους β:14)
14 Ο φυσικός άνθρωπος, όμως, δεν δέχεται αυτά που ανήκουν στο Πνεύμα τού Θεού· επειδή είναι σ' αυτόν μωρία, και δεν μπορεί να τα γνωρίσει· για τον λόγο ότι, ανακρίνονται με πνευματικό τρόπο.

…………..
αλλά τα’ αναφερθέντα είναι αρκετά να μας πείσουν περί τούτου.
Ο Νικόδημος αν και θρησκευτικώς ηγέτης δεν αποτελεί εξαίρεση. Είναι εξ’ ίσου πνευματικώς τυφλός όπως και ο πιο αγράμματος και ο πιο αδιάφορος ως προς την θεία αλήθεια. Ο μη αναγεννημένος άνθρωπος είναι τυφλός ως προς τα πράγματα ασχέτως πόσο πεπαιδευμένος και ηθικός είναι. Δίκαιον έχει ο Σολομών όταν λέγει: «η οδός των ασεβών είναι ως το σκότος δεν γνωρίζουσι που προσκόπτουσιν»
(Παροιμίαι 4:19)
19 Ο δρόμος των ασεβών είναι σαν το σκοτάδι· δεν ξέρουν πού προσκόπτουν.(ΠΟΥ ΣΚΟΝΤΑΦΤΟΥΝ)

………..
περί δε των τοιούτων ο Παύλος λέγει: «εσκοτιμένοι την διάνοιαν απηλλοτριωμένοι όντες της ζωής του Θεού δια την άγνοιαν  
την ούσαν εν αυτοίς δια την πώρωσιν της καρδίας αυτών»
(Εφεσίους 4:18).

18 καθώς έχουν συσκοτισμένη τη διάνοιά τους και είναι αποξενωμένοι από τη ζωή που δίνει ο Θεός, εξαιτίας της άγνοιας στην οποία βρίσκονται, επειδή είναι πωρωμένη η καρδιά τους.

..............