24--6--2017-------- ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 21--6-2017-ΤΕΡΑΡΤΗ----------Δεν ξεχνά –δεν ξεχνά θ’ απαντήσει ο Θεός στην ώρα Του Κι όλα θα γίνουν καλά Γιατί εκείνος δεν ξεχνά Θα επέμβει ο θεός στην ώρα Του. -----




18 Και ο Ιησούς περπατώντας κοντά στη θάλασσα της Γαλιλαίας, είδε δύο αδελφούς, τον Σίμωνα, που λέγεται Πέτρος, και τον Ανδρέα τον αδελφό του, να ρίχνουν δίχτυ στη θάλασσα· επειδή, ήσαν ψαράδες.
19 Και τους λέει: Ελάτε πίσω μου, και θα σας κάνω ψαράδες ανθρώπων.

20 Και εκείνοι, αφήνοντας αμέσως τα δίχτυα, τον ακολούθησαν.
21 Και αφού προχώρησε από εκεί, είδε άλλους δύο αδελφούς, τον Ιάκωβο, τον γιο τού Ζεβεδαίου, και τον Ιωάννη τον αδελφό του, μαζί με τον Ζεβεδαίο τον πατέρα τους, να επισκευάζουν τα δίχτυα τους, στο πλοίο, και τους κάλεσε.
22 Και εκείνοι, αφήνοντας αμέσως το πλοίο και τον πατέρα τους, τον ακολούθησαν.

9/. ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ
Δεν ξεχνά –δεν ξεχνά
θ’ απαντήσει ο Θεός στην ώρα Του
Κι όλα θα γίνουν καλά
Γιατί εκείνος δεν ξεχνά
Θα επέμβει ο θεός στην ώρα Του. (2Φορές)

Δεν ξεχνάς δεν ξεχνάς
Θα μου δείξεις ω! Θεέ το δρόμο Σου.
Με υπομονή πολλή και αγάπη απέραντη
Δίδαξε με ω! Θεέ την ώρα Σου (2φορές)
`
Ναι θαρθεί και για με
Ναι θαρθεί η στιγμή να με σκεφτεί
Θα δοξάζω από χαρά θα αινώ με την καρδιά
Αλληλούια θα υμνώ παντοτινά  (2 φορές)

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 
22--6-2017-ΠΕΜΠΤΗ
Ματθαίος 7:
28 Και όταν ο Ιησούς τελείωσε αυτά τα λόγια, τα πλήθη εκπλήττονταν για τη διδασκαλία του.
11/. ΟΛΟΓΙΟΜΟ ΣΟΥ ΤΟ’ ΔΩΣΑ
Ολόγιομο σου το’ δωσα το στάχυ της ψυχής μου
Γιατί με σένα Ιησού όμορφη είν’ η ζωή μου.

Επωδός
χέρια υψώνω προσευχής στο θρόνο σου Πατέρα
Καθώς ποθώ μες τη ζωή Όχι νυχτιά μα μέρα(2 φορές).
```````````````````````````````````````````````````````````````````
Κι ας είναι γύρω μου νυχτιά κι ας ζω μες το χειμώνα
Έχω εσένα Λυτρωτή και νιώθω τα αιώνια!

 Σε δρόμους αφιλόξενους ηχούν τα βήματα σου
Και φτερουγίζει η καρδιά μπρος  στη λαμπρή θωριά Σου







.....