20--6-2017-ΤΡΙΤΗ-------ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου ----------Αυτά τα χέρια που θεράπευσαν τυφλούς Αυτά τα χέρια που ταΐσαν τους φτωχούς Αυτά τα χέρια που ακουμπήσαν το λεπρό Του Ιησού μου τα καρφώσαν στο σταυρό.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 
20--6-2017-ΤΡΙΤΗ
Αποκάλυψις 5:
2 Και είδα έναν ισχυρό άγγελο να κηρύττει με δυνατή φωνή: Ποιος είναι άξιος να ανοίξει το βιβλίο και να λύσει τις σφραγίδες του;
3 Και κανένας δεν μπορούσε μέσα στον ουρανό ούτε επάνω στη γη ούτε κάτω από τη γη, να ανοίξει το βιβλίο ούτε και να το βλέπει.
4 Και εγώ έκλαιγα πολύ, ότι δεν βρέθηκε κανένας άξιος να το ανοίξει και να διαβάσει το βιβλίο, ούτε και να το βλέπει.
5 Και ένας από τους πρεσβύτερους μου λέει: Μη κλαις· πρόσεξε, υπερίσχυσε το λιοντάρι, που είναι από τη φυλή τού Ιούδα, η ρίζα τού Δαβίδ, να ανοίξει το βιβλίο, και να λύσει τις επτά σφραγίδες του.
…..ΒΥΣΙΝΙΑ

10/.  Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΟΥ
Αυτά τα μάτια π’ αγκαλιάσανε τη γη
Αυτά τα μάτια όλο γλύκας χρυσαυγή
Αυτά τα μάτια που δακρύσαν στο κακό
Του λυτρωτή μου έσβησαν εις το σταυρό.
Επωδός
Τον αγαπάς τον Ιησού που’ ρθε για σένα;
Τον αγαπάς που άφησε τον Ουρανό;
Τον αγαπάς που απ’ τις πληγές Του στάζει αίμα
Και που ανέβηκε για σένα στο σταυρό; (2φορές)
ΑΧΛΑΔΙΑ

Αυτά τα χέρια που θεράπευσαν τυφλούς
Αυτά τα χέρια που ταΐσαν τους φτωχούς
Αυτά τα χέρια που ακουμπήσαν το λεπρό
Του Ιησού μου τα καρφώσαν στο σταυρό.
```````````````````````````````````````````````````````
Αυτά τα πόδια που περπάτησαν γυμνά
Αυτά τα πόδια π’ ανηφόρησαν βουνά
Αυτά τα πόδια που τα’ αγκάλιασα κι εγώ
Του Κυρίου μου τα πληγώσαν στο σταυρό.


..