11-6--2017-----------------ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου----------8---ΚΑΙ 9--6-2017--


ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΆ ΤΟΥ 2017
8-6-2017--ΠΕΜΠΤΗ
123 /. Πες μου για τα αιώνια
(Του Άγγελου Δαμασκινίδη)

1./ Πες μου για τα αιώνια Τα’ αγνά τα’ αληθινά
Για του Χριστού τη μόνη αγάπη τη γλυκιά.
Πες το απλά με χάρη σαν σε μικρό παιδί
Για να το καταλάβω βαθειά μες την ψυχή.
.ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΆ ΤΟΥ 2017
Επωδός
Πες μου για την αιώνια αγάπη του Χριστού μας
Που όσο περνούν τα χρόνια φαίνεται γλυκιά.
.
2./ Πες μου για το μεγάλο το δράμα του Σταυρού
Να το διακηρύξω τριγύρω μου παντού.
Την όμορφ’ ιστορία την ένδοξη κι’ απλή
Της άφθαρτης αγάπης του Θείου Λυτρωτή.
.ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΆ ΤΟΥ 2017
3./ Του κόσμου η ιστορία ω! πόσο  σκοτεινή
Με πόνο υφασμένη πικρή κι’ αμαρτωλή.
Μα να που τώρα ήρθαν τα νέα τα’ ουρανού
Καινούργια ιστορία η Νίκη του Σταυρού.
.ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΆ ΤΟΥ 2017
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 
9-6-2017—ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
124/. Ο Χριστός μου στο σταυρό

1/. Ο Χριστός μου στο σταυρό Το ποτήρι το πικρό
Γεύτηκε για μένα το θνητό Για να ζω στον ουρανό.
.ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΆ ΤΟΥ 2017
Επωδός
Κύριε μου η αγάπη σου Μουδωσε τη λευτεριά!
Κύριε μου στην
2/. Μόνος δρόμος είν΄ Αυτός Η αλήθεια και το φως
Φίλος μου ποιμένας κι οδηγός Ο Σωτήρας μου Χριστός
.ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΆ ΤΟΥ 2017

.ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΆ ΤΟΥ 2017