20--6--2017----------ΜΑΤΘΑΙΟΣ 10: 40 Όποιος δέχεται εσάς, δέχεται εμένα· και όποιος δέχεται εμένα, δέχεται εκείνον που με απέστειλε. 41 Εκείνος που δέχεται έναν προφήτη σε όνομα προφήτη, θα λάβει μισθόν προφήτη· και όποιος δέχεται έναν δίκαιο σε όνομα δικαίου, θα λάβει μισθόν δικαίου. 42 Και όποιος ποτίσει έναν από τους μικρούς τούτους μονάχα ένα ποτήρι δροσερό νερό σε όνομα μαθητή, σας διαβεβαιώνω, δεν θα χάσει τον μισθό του.------- -16-6-2017—ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ---------ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου-------

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 16-17-18-19-2017--ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ 20--6--2017---
  
16-6-2017—ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Αποκάλυψις 3:
5 Όποιος νικάει, αυτός θα ντυθεί με λευκά ιμάτια· και δεν θα εξαλείψω το όνομά του από το βιβλίο τής ζωής, και θα ομολογήσω το όνομά του μπροστά στον Πατέρα μου, και μπροστά στους αγγέλους του.

5/. ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ.

Στην παρουσία Σου υπάρχει χαρά
Πλήρης χαρά πλήρης χαρά
Στην παρουσία Σου όλα αλλάζουν
Γεμίζουν με νέα ζωή.
Εσύ είσαι κοντά μου δεν θα κλονιστώ.
Στα χέρια σου τη ζωή μου αφήνω
Ω! πόσο σε αγαπώ ( 2 φορές ξανά όλο)
…… 

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 
17-6-2017-ΣΑΒΒΑΤΟ
Φιλιππησίους 4:
3 Και παρακαλώ κι εσένα, γνήσιε σύντροφε, να τις βοηθάς, αυτές που συναγωνίστηκαν μαζί μου στο ευαγγέλιο, μαζί και με τον Κλήμη και τους υπόλοιπους συνεργάτες μου, των οποίων τα ονόματα είναι στο βιβλίο τής ζωής.
…..

6/. ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Στους δρόμους στα σπίτια στης γης της αμαρτωλής
Φωνάξτε σαλπίστε ξανάρχεται ο Λυτρωτής.
Θα ‘ ρθει πάλι στη γη με δόξα πολύ
Για να σμίξουμ’ αιώνια μακάρι νάταν σήμερα.
```````````````````````````````````````````````````````````
Το δάκρυ σφουγγίστε ανοίξτε τις φτερούγες
Στη δόξα πετάξτε-πετάξτε στην Πατρίδα.
Έρχεται ο Χριστός σιμώνει ο καιρός
Το λυχνάρι μας στην καρδιά ας κρυφοκαίει με χαρά.

Τα χέρια υψώστε τα μάτια στρέψτε όλοι
Στο θρόνο στην πύλη στη δοξασμένη πόλη.
Κύριε μου ποθώ στα Ουράνια να ρθώ
Δόξα αιώνια να ντυθώ με σένα Κύριε να ζω.
```````````````````````````````````````````````````````````
Το θαύμα –το θαύμα ας ζήσουμε με πίστη
Τη δόξα τη νίκη ας φτάσουμε στα ύψη.
Έρχεται ο Λυτρωτής και θριαμβευτής
Ο δικός μας Βασιλιάς ο Κύριος της λευτεριάς.
….

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 
18-6-2017-ΚΥΡΙΑΚΗ
Αποκάλυψις 1:
11 που έλεγε: Εγώ είμαι το Α και το Ω, ο πρώτος και ο τελευταίος· και: Ό,τι βλέπεις, γράψ' το σε βιβλίο, και στείλ' το στις επτά εκκλησίες που είναι στην Ασία: Στην Έφεσο, και στη Σμύρνη, και στην Πέργαμο, και στα Θυάτειρα, και στις Σάρδεις, και στη Φιλαδέλφεια, και στη Λαοδίκεια.
..

7/. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ
Ο Κύριος μου με κάλεσε νάρθω κοντά Του
Για να με σώσει και να δώσει μια νέα ζωή.
Τον ακολούθησα κι άφησα σκύβαλα πίσω
Και τότε γεύτηκα κι είδα μια νέα ζωή.
```````````````````````````````````````````````````
Επωδός
Ζει ο Θεός και ζει η ψυχή μου
Εις τον σταυρό Του θ’ αφήσω το βάρος μου απαλά.
Ζει ο θεός και ζει η ψυχή μου
Σ’ αυτόν θα τρέξω σε κάθε μου πρόβλημα
Κάθε χαρά.
….

Μέσα στο διάβα μου βρήκα στενά μονοπάτια
Που μοναχός μου δίσταζα να τα διαβώ.
Μα η παρουσία Σου κάνει το φόβο κομμάτια
Και το φορτίο στους ώμους μου ελαφρύ.
````````````````````````````````````````````````````````````
Κι όταν η μέρα δεν έρχεται αργεί να χαράξει
Κι όλα τριγύρω μου φαίνονται μαύρα θολά.
Καρτερικά θα προσμένω εκείνον να φτάσει
Να μ’ ανεβάσει και δώσει καινούργια φτερά.

Ω! Κύριε μου Συ κράτα με πάντα κοντά Σου
Μέχρι το τέλος μαζί Σου για να πορευτώ.
Και κάποια μέρα στο βήμα μπροστά για να φτάσω
Να σε υμνώ να σε δοξάζω και να ευχαριστώ.
.. ….
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 
19--6-2017-ΔΕΥΤΕΡΑ
Αποκάλυψις 5:
1 ΚΑΙ είδα στο δεξί χέρι εκείνου που καθόταν επάνω στον θρόνο ένα βιβλίο, γραμμένο από μέσα και από πίσω, κατασφραγισμένο με επτά σφραγίδες.
Θάμπος τ’ ουρανού με βρήκε στην πορεία
Λόγια του Χριστού φωτίσαν την καρδιά .
Είδα μέσα μου σκοτάδι κι αμαρτία
Φλόγα λυτρωμού τρεμόπαιξε βαθιά.
….
8/. ΘΑΜΠΟΣ Τ’ ΟΥΡΑΝΟΥ
```````````````````````````````````````````````
Επωδός
Μια φωτιά ανάφτηκε και καίει τα σωθικά μου
Έκαψε τα παλιά φέγγει στην καρδιά μου.
```````````````````````````````````````````````````````````
Γλυκοχρυσαυγή ξεπρόβαλλε ο ήλιος
Άνοιξαν πλατιά τα φύλλα της ψυχής.
Μπήκε απ΄ την αυλή λαμπρός ουράνιος φίλος
Γέμισα ομορφιά και φως ανατολής
````````````````````````````````````````````````````````
Στάθηκα μπροστά σε καιομένη βάτο
Μ’ άγγιξε η ζωή πώς να μη φλογιστώ;
Σκύβω την καρδιά και γονατίζω κάτω
Ζω με υπακοή σ’ Αυτόν που αγαπώ.







.........

20--6--2017--------12--6---2017--DEYTERA--------Και μια μέρα θαυμαστή Θα κατέβει εδώ στη γη Να μας πάρει και να δώσει την αιώνια ζωή.------ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου


ΟΛΑ ΜΑΖΙ 12--13--14--15--2017-- ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ ΛΟΓΩ ΥΓΕΙΑΣ ΜΟΥ
12-6-2017--DEYTERA
ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ 4:
14 Μη μπεις μέσα στο μονοπάτι των ασεβών, και μη πας στον δρόμο των πονηρών.
15 Απόφευγέ τον, μη περάσεις μέσα απ' αυτόν, ξέκλινε απ' αυτόν, και προχώρα.
16 Επειδή, αυτοί δεν κοιμούνται, αν δεν κακοποιήσουν· και ο ύπνος τους αφαιρείται, αν δεν υποσκελίσουν·
17 για τον λόγο ότι, τρώνε ψωμί ασέβειας, και πίνουν κρασί δυναστείας.
18 Ο δρόμος, όμως, των δικαίων είναι σαν το λαμπρό φως που φέγγει περισσότερο και περισσότερο, μέχρις ότου γίνει τέλεια ημέρα.
19 Ο δρόμος των ασεβών είναι σαν το σκοτάδι· δεν ξέρουν πού προσκόπτουν.
20 Γιε μου, πρόσεχε στις ρήσεις μου· στρέφε το αυτί σου στα λόγια μου.

21 Ας μη απομακρυνθούν από τα μάτια σου· φύλαγέ τα μέσα στην καρδιά σου·
22 επειδή, είναι ζωή σ' εκείνους που τα βρίσκουν αυτά, και γιατρειά σε όλη τους τη σάρκα.
23 Με κάθε φύλαξη φύλαγε την καρδιά σου· επειδή, απ' αυτή προέρχονται οι εκβάσεις τής ζωής.
24 Απόβαλε από σένα διαστρέβλωση του στόματος, και απομάκρυνε από σένα διαστροφή των χειλέων.
25 Τα μάτια σου ας βλέπουν ορθά, και τα βλέφαρά σου ας κατευθύνονται μπροστά σου.
26 Στάθμιζε το βάδισμα των ποδιών σου, και όλοι οι δρόμοι σου θα κατευθυνθούν.
27 Μη ξεκλίνεις δεξιά ή αριστερά· απόστρεψε το πόδι σου από κακό.AMHN

…… 
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 
13-6-2017--ΤΡΙΤΗ

1/. ΚΥΡΙΕ ΕΙΣΑΙ ΤΟ Α΄ ΚΑΙ ΤΟ Ω΄
```````````````````````````````````````````
Κύριε είσαι το Α΄ και το Ω΄
Κυβερνάς όλη τη γη.
Το φως σου λάμπει μέσα στο σκοτάδι
Μαζί σου είμαι νικητής.
``````````````````````````````````````````````
Επωδός
Τώρα ψάλλω
Είσαι βασιλιάς γεμάτος δόξα
Στο θρόνο σου μπροστά γονατίζω
Σου δίνω την καρδιά μου σ’ αγαπώ.
````````````````````````````````````````````

Κύριε είσαι τώρα ανάμεσα μας
Το Πνεύμα Σου μας οδηγεί.
Αυτός μας δίνει δύναμη και χάρη
Στο δρόμο που άνοιξες Εσύ.
…… 

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου 
14-6-2017--ΤΕΤΑΡΤΗ
2/. ΙΗΣΟΥ ΤΗ ΔΟΞΑ ΣΟΥ

Ιησού τη δόξα σου θα ψάλλουμε
Θα πούμε σ’ όλους γιατί σταυρώθηκες
Το χρέος πλήρωσες με το αίμα Σου
Και πάλι πήγες ψηλά στους ουρανούς.
```````````````````````````````````````````````
Επωδός
Ποτέ δεν έπαψες για με να μεσιτεύεις
Πόσο αλήθεια μ’ αγαπάς (2 φορές ξανά όλο ).
````````````````````````````````````````````
`
3/. ΜΕ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ

Δεν περίμενες Θεέ να’ ρθώ εγώ σε - Σε
Αλλά ήρθες Εσύ εδώ στη γη.
Με ανθρώπινη μορφή δούλε ταπεινέ
Πριν φωνάξω με κάλεσες Εσύ.
```````````````````````````````````````````````
Με ευγνωμοσύνη στην καρδιά
Τώρα σε δοξάζω Βασιλιά
Που έγινες θυσία στο σταυρό
Να σωθεί ο κάθε αμαρτωλός.
…… 

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου  
15-6-2017--ΠΕΜΠΤΗ
4/. ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΙΤΕΣ

Είμαστε πολίτες όλοι τα’ ουρανού
Αδέλφια αγαπημένα όλοι του Χριστού
Δουλεύουμε κοπιάζουμε για τη δόξα του Θεού.
Κι είν’ Αυτός ο οδηγός σαν βαδίζουμε στο φως
Και μας δίνει τη χαρά.
```````````````````````
``````````````````````````````````
Επωδός
Και μια μέρα θαυμαστή Θα κατέβει εδώ στη γη
Να μας πάρει και να δώσει την αιώνια ζωή.
`````````````````````````````````````````````````````
Νιώθουμε ειρήνη βαθιά μες την καρδιά
Κι αν γύρω τα σκοτάδια απλώνονται πλατιά
Τον ψάλλουμε όλοι μαζί με μια άδολη χαρά
Κι όταν έρχετ’ ο εχθρός νικητής είν’ ο Χριστός.
Λυτρωτής Ελευθερωτής.


Έχουμε ελπίδα και πίστη στη ζωή.
Ο Κύριος μας δίνει αγάπη στην ψυχή.
Σκορπίζουμε εδώ στη γη αγγελία θαυμαστή
Πως επάνω στο σταυρό πλήρωσε για το θνητό Κι άνοιξε τον Ουρανό.



.....................