2-6-2017--ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-----ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου


 2-6-2017--ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΚΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΞΕΧΑΣΕ ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΘΝΗ ΚΑΙ ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΘΕΟΣ ΕΓΙΝΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
Ιωάννης 1
1 ΣΤΗΝ αρχή ήταν ο Λόγος,και ο Λόγος ήταν προς τον Θεό, και Θεός ήταν ο Λόγος.
2 Αυτός ήταν στην αρχή προς τον Θεό.
3 Όλα έγιναν διαμέσου αυτού· και χωρίς αυτόν δεν έγινε ούτε ένα το οποίο έχει γίνει.
4 Μέσα σ' αυτόν ήταν ζωή, και η ζωή ήταν το φως των ανθρώπων.
5 Και το φως μέσα στο σκοτάδι φέγγει, και το σκοτάδι δεν το κατέλαβε…
.. 14 Και ο Λόγος έγινε σάρκα, και κατοίκησε ανάμεσά μας, (και είδαμε τη δόξα του, δόξαν ως μονογενή από τον Πατέρα), γεμάτος χάρη και αλήθεια.

ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΧΕΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ, ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΔΙΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΝΑΚΡΙΝΟΝΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ

Ησαΐας 49:
14 Αλλά, η Σιών είπε: Ο Κύριος με εγκατέλειψε, και ο Κύριός μου με λησμόνησε.
15 Μπορεί η γυναίκα να λησμονήσει το βρέφος της που θηλάζει, ώστε να μη ελεήσει το παιδί τής κοιλιάς της; Αλλά, κι αν αυτές λησμονήσουν, εγώ όμως δεν θα σε λησμονήσω.
16 Δες, σε έχω ζωγραφίσει επάνω στις παλάμες μου· τα τείχη σου είναι πάντοτε μπροστά μου.
Ησαΐας 41:

13 Επειδή, εγώ ο Κύριος ο Θεός σου είμαι που κρατάω το δεξί σου χέρι, λέγοντάς σου: Μη φοβάσαι· εγώ θα σε βοηθήσω. ΑΜΗΝ