6--10--2017-----ΠΕΡΙ ΑΓΙΑΣΜΟΥ(έκδοσης Δευτέρα ) ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σ. ΦΙΛΟΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



==24==
ΕΚΔΗΛΩΣΙΣ ΤΟΥ ΑΓΙΑΣΜΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ
Η κλήσης του ανθρώπου εν Χριστώ είναι κλήσης αγία
Η Γραφή είναι γεμάτη προτροπές προς αγίαν ζωήν επειδή η παλαιά φυσική κατάστασης δεν έπαυσε να υπάρχει εντός μας
(Α΄ Ιωάννου 1:8—9).
8 Αν πούμε ότι δεν έχουμε αμαρτία, εξαπατούμε τον εαυτό μας και η αλήθεια δεν υπάρχει μέσα μας.
9 Αν ομολογούμε τις αμαρτίες μας, ο Θεός είναι πιστός και δίκαιος ώστε να συγχωρήσει σε μας τις αμαρτίες, και να μας καθαρίσει από κάθε αδικία.

……..
Ταυτόχρονα μα δεικνύει ότι η ικανότης προς την αγίαν ζωήν δεν υπάρχει  εις ημάς αυτούς (Σε μας τους ιδιους).αλλά την ευρίσκομεν εν τω Χριστώ. Όταν ο πιστός αναγνωρίσει ότι χωρίς τον Χριστό ουδέν δύναται να κάμει είναι εύκολο να ιδεί ότι δια να φέρει καρπόν αγιασμού οφείλει να μένει εν τω Χριστώ και ότι  από τον τρόπο που μένει εν τω Χριστώ εξαρτάται πάσα πνευματική του πρόοδος

(Ιωάννης 15:1—8
1 Εγώ είμαι η άμπελος η αληθινή, και ο Πατέρας μου είναι ο γεωργός.
2 Κάθε κλήμα σε μένα, το οποίο δεν φέρνει καρπό, το αποκόπτει· και καθένα το οποίο φέρνει καρπό, το καθαρίζει, για να φέρει περισσότερο καρπό.
3 Τώρα, εσείς είστε καθαροί, εξαιτίας του λόγου που σας μίλησα.
4 Μείνετε ενωμένοι μαζί μου και εγώ ενωμένος μαζί σας. Όπως το κλήμα δεν μπορεί να φέρει καρπό από μόνο του, αν δεν μείνει ενωμένο με την άμπελο, έτσι κι εσείς, αν δεν μείνετε ενωμένοι μαζί μου.

5 Εγώ είμαι η άμπελος, εσείς τα κλήματα· εκείνος που μένει ενωμένος μαζί μου, και εγώ μαζί του, αυτός φέρνει πολύ καρπό· επειδή, χωρίς εμένα δεν μπορείτε να κάνετε τίποτε.
6 Αν κάποιος δεν μείνει ενωμένος μαζί μου, ρίχνεται έξω, όπως το κλήμα, και ξεραίνεται· και τα μαζεύουν και τα ρίχνουν σε φωτιά, και καίγονται.
7 Αν μείνετε ενωμένοι μαζί μου, και τα λόγια μου μείνουν μέσα σας, θα ζητάτε ό,τι αν θέλετε, και θα γίνει σε σας.
8 Κατά τούτο δοξάζεται ο Πατέρας μου, στο να φέρετε πολύ καρπό· και έτσι θα είστε μαθητές μου.

Η κλήσης του ανθρώπου εν Χριστώ είναι κλήσης αγία
Και  στην Γαλάτας 5:16—26).
16 Λέω, λοιπόν: Περπατάτε σύμφωνα με το Πνεύμα, και δεν θα εκπληρώνετε την επιθυμία τής σάρκας.
17 Επειδή, η σάρκα επιθυμεί ενάντια στο Πνεύμα, και το Πνεύμα ενάντια στη σάρκα· αυτά, μάλιστα, αντιμάχονται το ένα προς το άλλο, ώστε εκείνα που θέλετε, να μη τα πράττετε.
18 Αλλά, αν οδηγείστε από το Πνεύμα, δεν είστε κάτω από τον νόμο.

19 Είναι δε φανερά τα έργα τής σάρκας· τα οποία είναι: Μοιχεία, πορνεία, ακαθαρσία, ασέλγεια,
20 ειδωλολατρεία, φαρμακεία, έχθρες, φιλονικίες, ζηλοτυπίες, θυμοί, διαπληκτισμοί, διχοστασίες, αιρέσεις,
21 φθόνοι, φόνοι, μέθες, γλεντοκόπια, και τα παρόμοια μ' αυτά· για τα οποία σας λέω από πριν, όπως και σας είχα προείπει, ότι αυτοί που τα πράττουν αυτά βασιλεία Θεού δεν θα κληρονομήσουν.

22 Ο καρπός, όμως, του Πνεύματος είναι: Αγάπη, χαρά, ειρήνη, μακροθυμία, καλοσύνη, αγαθοσύνη, πίστη, πραότητα, εγκράτεια·
23 ενάντια στους ανθρώπους αυτού του είδους δεν υπάρχει νόμος.
24 Και όσοι είναι τού Χριστού, σταύρωσαν τη σάρκα μαζί με τα πάθη και τις επιθυμίες.
25 Αν ζούμε σύμφωνα με το Πνεύμα, ας περπατάμε και σύμφωνα με το Πνεύμα.
26 Μη γινόμαστε κενόδοξοι, ερεθίζοντας ο ένας τον άλλον, φθονώντας ο ένας τον άλλον.
………….
Ο Λόγος του Θεού ξεχωρίζει τα έργα της σαρκός από τον καρπό του Πνεύματος και δεικνύει ότι οι δύο αυταί καταστάσεις που υπάρχουν ταυτοχρόνως εις τον αναγεννημένον δεν δύνανται να συνεργάζονται. 

Η ανθρώπινη λοιπόν προσπάθεια αποκλείεται και ο πιστός καλείται να βλέπει μόνο τον Χριστό και να μένει εν Αυτώ δια να φέρει πολύ καρπό. Αντί λοιπόν ο πιστός να ζητεί τον αγιασμό δια ιδικών του προσπαθειών οφείλει να μένει εν τω Χριστώ και τότε η πνευματική ζωή και η αύξησης εις αυτήν θα ακολουθεί φυσικώς διότι ο Θεός έχει εις την διάθεση του πιστού «πάντα τα προς ζωήν και ευσέβειαν» μέσα προς πάσαν αύξηση εν τω  Χριστώ.


Εις την φυσική καρδιά του ανθρώπου δεν υπάρχουν πραγματικά αισθήματα αγάπης προς τον Θεόν εκείνος όμως που γνώρισε την αγάπη  του Θεού δύναται να αγαπά τον Θεό. Και όποιος αγαπά τον Θεό αγαπά και τους αδελφούς του.

....