25--ΠΕΡΙ ΑΓΙΑΣΜΟΥ(έκδοσης Δευτέρα ) ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΒΑΖΩ ΤΑ ΕΔΑΦΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ ΤΟ ΓΡΑΦΩ
……
==25==
ΕΚΔΗΛΩΣΙΣ ΤΟΥ ΑΓΙΑΣΜΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ
Ο αγιασμός του πιστού εν τω Χριστώ και εν τω Αγίω Πνεύματι…
Επειδή όμως υπάρχει εντός μας η παλαιά φύσις προτρεπόμεθα να αγρυπνώμεν και να φρονώμεν ότι είμεθα νεκροί κατά την αμαρτίαν. Οι πιστοί της Κορίνθου «οι ηγιασμένοι εν Χριστώ Ιησού επειδή δεν αγρυπνούσαν και δεν έβλεπαν  μόνον εις τον Χριστόν είχαν πολλές ελλείψεις και ανάγκασαν τον απ. Παύλο να μεταχειριστεί γι’ αυτούς μία γλώσσα πολύ βαρειά. Ο απόστολος Πέτρος ελέγχεται εις την προς Γαλάτας επιστολήν για  υποκρισία εις την οποία είχε παρασύρει και τον Βαρνάβα

(Γαλάτας 2:11—14).
11 Και όταν ο Πέτρος ήρθε στην Αντιόχεια, εναντιώθηκα σ' αυτόν κατά πρόσωπο, για τον λόγο ότι ήταν αξιοκατάκριτος·
12 επειδή, πριν έρθουν μερικοί από τον Ιάκωβο, έτρωγε μαζί με τους εθνικούς· όταν, όμως, ήρθαν, αποσυρόταν και αποχώριζε τον εαυτό του, φοβούμενος αυτούς που είχαν την περιτομή.
13 Και μαζί του υποκρίθηκαν και οι υπόλοιποι Ιουδαίοι· ώστε, και ο Βαρνάβας συμπαρασύρθηκε στην υποκρισία τους.
14 Αλλά, όταν είδα, ότι δεν ορθοποδούν προς την αλήθεια τού ευαγγελίου, είπα στον Πέτρο μπροστά σε όλους: Αν εσύ, ενώ είσαι Ιουδαίος, ζεις σύμφωνα με τον τρόπο των εθνικών και όχι των Ιουδαίων, γιατί αναγκάζεις τους εθνικούς να ιουδαϊζουν;

Ο απ. Παύλος  ο ανελθών μέχρι του Παραδείσου του Θεού κινδύνευε να υπερηφανεύεται δια την υπερβολήν των αποκαλύψεων και δια τούτο ο Θεός του έδωκε σκόλοπα εις την σάρκα.
(Β΄ Κορινθίους 12:1—10).
1 Να καυχώμαι, βέβαια, δεν με συμφέρει· επειδή, θάρθω σε οπτασίες και αποκαλύψεις τού Κυρίου.
2 Γνωρίζω έναν άνθρωπο εν Χριστώ πριν από 14 χρόνια, (είτε μέσα στο σώμα, δεν ξέρω· είτε έξω από το σώμα, δεν ξέρω· ο Θεός ξέρει)· ότι αυτού τού είδους ο άνθρωπος αρπάχτηκε μέχρι τον τρίτο ουρανό.

3 Και γνωρίζω αυτού τού είδους τον άνθρωπο, (είτε μέσα στο σώμα, είτε έξω από το σώμα, δεν ξέρω, ο Θεός ξέρει)·
4 ότι αρπάχτηκε στον παράδεισο, και άκουσε λόγια ανεκλάλητα, που δεν επιτρέπεται σε έναν άνθρωπο να μιλήσει.
5 Για τον άνθρωπο αυτού τού είδους θα καυχηθώ· για μένα, όμως, δεν θα καυχηθώ, παρά μονάχα στις ασθένειές μου.
6 Δεδομένου ότι, αν θελήσω να καυχηθώ δεν θα είμαι άφρονας· επειδή, θα πω την αλήθεια· συστέλλομαι, όμως, μήπως κάποιος στοχαστεί σε μένα κάτι ανώτερο από ό,τι με βλέπει ή ακούει από μένα.

7 Και για να μη υπερηφανεύομαι, εξαιτίας τής υπερβολής των αποκαλύψεων, μου δόθηκε ένας σκόλοπας στη σάρκα, ένας άγγελος του σατανά, για να με χτυπάει, για να μη υπερηφανεύομαι.
8 Για το ζήτημα αυτό παρακάλεσα τον Κύριο τρεις φορές, για να απομακρυνθεί από μένα·
9 και μου είπε: Αρκεί σε σένα η χάρη μου· επειδή, μέσα σε αδυναμία, η δύναμή μου φανερώνεται τέλεια.
Με βαθύτατη ευχαρίστηση, λοιπόν, θα καυχηθώ περισσότερο στις αδυναμίες μου, για να κατοικήσει μέσα μου η δύναμη του Χριστού.
10 Γι' αυτό, αρέσκομαι στις αδυναμίες, στις ύβρεις, στις ανάγκες, στους διωγμούς, στις στενοχώριες για χάρη τού Χριστού· επειδή, όταν είμαι αδύνατος, τότε είμαι δυνατός.


 ...........