9---11---2015-----06--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-------Ησαΐας 5: 1 ΤΩΡΑ θα ψάλω στον αγαπημένο μου ένα τραγούδι τού αγαπητού μου για τον αμπελώνα του. Ο αγαπημένος μου είχε έναν αμπελώνα επάνω σε παχύτατο λόφο.


06--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σπύρου Φίλου
9-11-2015
Ησαΐας 5:
1 ΤΩΡΑ θα ψάλω στον αγαπημένο μου ένα τραγούδι τού αγαπητού μου για τον αμπελώνα του. Ο αγαπημένος μου είχε έναν αμπελώνα επάνω σε παχύτατο λόφο.
2 Και τον έφραξε ολόγυρα, και συγκέντρωσε απ' αυτόν τις πέτρες, και τον φύτεψε με τα πλέον εκλεκτά κλήματα, και έκτισε στο μέσον του έναν πύργο, κι ακόμα κατασκεύασε μέσα σ' αυτόν ένα πατητήρι· και περίμενε να κάνει σταφύλια, αλλά έκανε αγριοστάφυλα.
3 Και τώρα, κάτοικοι της Ιερουσαλήμ, και άνδρες τού Ιούδα, κρίνετε, παρακαλώ, ανάμεσα σε μένα και στον αμπελώνα μου.
 
239/. Σε σένα θα ψάλλω

1/. Σε σένα θα ψάλλω τον ύμνο μου Χριστέ
Γιατί ανέβηκες στο Γολγοθά  για με
Μεγάλε Κύριε σωτήρα μου πιστέ
Εσένα δοξάζω Θαυμαστέ
…………………..
2/. Τον ύμνο μου στέλνω στον ουρανό Χριστέ
γιατί δώρα Σου  είν’ άπειρα σε με
γεμάτη η ψυχή σου στέλνει προσευχή
ελεύθερη ψάλλει και υμνεί.
…………………….
3/. Ανοίγω το στόμα αφήνω την καρδιά
¨ευχαριστώ « να πει σε Σένα Βασιλιά
Γιατί μ’ αγάπησες και δρόμο μ’  άνοιξες
Ν’ ανέβω στη δόξα Σου ψηλά
……………………