26--11---2015------07--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ------Ψαλμοί 23 1 Ψαλμός τού Δαβίδ. Ο ΚΥΡΙΟΣ είναι ο ποιμένας μου· τίποτε δεν θα στερηθώ. 2 Σε βοσκές χλοερές με ανέπαυσε· σε νερά ανάπαυσης με οδήγησε.ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΣΙΜΠΙΔΑ


07--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-

ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΣΙΜΠΙΔΑ
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σπύρου Φίλου
26-11-2015

Ψαλμοί 23
1 Ψαλμός τού Δαβίδ.
Ο ΚΥΡΙΟΣ είναι ο ποιμένας μου· τίποτε δεν θα στερηθώ.
2 Σε βοσκές χλοερές με ανέπαυσε· σε νερά ανάπαυσης με οδήγησε.
3 Ανόρθωσε την ψυχή μου· με οδήγησε μέσα από μονοπάτια δικαιοσύνης, χάρη τού ονόματός του.
4 Και μέσα σε κοιλάδα σκιάς θανάτου αν περπατήσω, δεν θα φοβηθώ κακό·
επειδή, εσύ είσαι μαζί μου· η ράβδος σου και η βακτηρία σου, αυτές με παρηγορούν.
5 Ετοίμασες μπροστά μου τραπέζι, απέναντι από τους εχθρούς μου·
άλειψες το κεφάλι μου με λάδι· το ποτήρι μου ξεχειλίζει.
6 Σίγουρα, χάρη και έλεος θα με ακολουθούν όλες τις ημέρες τής ζωής μου· και θα κατοικώ στον οίκο τού Κυρίου σε μακρότητα ημερών.
………………………………..
ΦΏΤΟ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΏΤΗ ΤΣΙΜΠΙΔΑ






290/. Καλός ποιμήν με οδηγεί

1/. Καλός ποιμήν με οδηγεί Πως τούτο με παρηγορεί
Ότι αν πράττω πανταχού με κατευθύνει χειρ Θεού.
………………….
Επωδός
Με  οδηγεί με οδηγεί ναι χειρ Θεού με οδηγεί
Αυτός μου είναι αρχηγός ας είμαι οπαδός πιστός.
…………………..
2/. Δια γαλήνης της τερπνής δια θυέλλης της φρικτής δια ομίχλης και πυρός με κατευθύνει ο Θεός.
…………………
3/. Ω Κύριε θέλω κρατεί την χείρα Σου εν τη ΕΜΥ
Ευγνώμων  χαίρων ασφαλείς διότι Συ με οδηγείς.

4/. Και διαβαίνω τα ψυχρά του Ιορδάνη ρεύματα
Αγαλλιούμε και εκεί αφού αυτός με οδηγεί.

……………………………..
ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ GOOGL