14--11--2015-----06--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σπύρου Φίλου 14-11-2015 Φιλιππησίους 1: 10 για να διακρίνετε τα διαφέροντα, ώστε να είστε ειλικρινείς και απρόσκοπτοι μέχρι την ημέρα τού Χριστού, 11 γεμάτοι από καρπούς δικαιοσύνης, που παράγονται διαμέσου τού Ιησού Χριστού, σε δόξαν και έπαινον του Θεού. Πέτρου Α' 1: 16 επειδή, είναι γραμμένο: «Άγιοι να είστε, επειδή εγώ είμαι άγιος».


06--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σπύρου Φίλου
14-11-2015
Φιλιππησίους 1:
10 για να διακρίνετε τα διαφέροντα, ώστε να είστε ειλικρινείς και απρόσκοπτοι μέχρι την ημέρα τού Χριστού,
11 γεμάτοι από καρπούς δικαιοσύνης, που παράγονται διαμέσου τού Ιησού Χριστού, σε δόξαν και έπαινον του Θεού.
Πέτρου Α' 1:
16 επειδή, είναι γραμμένο: «Άγιοι να είστε, επειδή εγώ είμαι άγιος».
Ψαλμοί 12
1 Στον αρχιμουσικό, σε τόνο Σεμινίθ.
Ψαλμός τού Δαβίδ.
ΣΩΣΕ, Κύριε· επειδή, εξαφανίστηκε ο όσιος, επειδή χάθηκαν οι φιλαλήθεις ανάμεσα στους γιους των ανθρώπων.
2 Κάθε ένας λέει μάταια λόγια στον διπλανό του· με δόλια χείλη μιλούν, από διπλή καρδιά.
3 Ο Κύριος ας εξολοθρεύσει όλα τα δόλια χείλη, τη γλώσσα που μιλάει μεγάλα λόγια.
4 Επειδή, είπαν: Θα υπερισχύσουμε με τη γλώσσα μας· τα χείλη μας είναι δικά μας· ποιος θα είναι αφεντικό επάνω μας;
5 «Εξαιτίας τής ταλαιπωρίας των φτωχών, εξαιτίας τού στεναγμού των πενήτων, τώρα θα σηκωθώ», λέει ο Κύριος·
«θα βάλω σε ασφάλεια εκείνον ενάντια στον οποίο φυσάει ο ασεβής».
6 Τα λόγια τού Κυρίου είναι λόγια καθαρά· ασήμι δοκιμασμένο σε πήλινο χωνευτήρι, καθαρισμένο επτά φορές.
7 Εσύ, Κύριε, θα τους φυλάξεις· θα τους διατηρήσεις απ' αυτή τη γενεά, στον αιώνα.
8 Οι ασεβείς περπατούν ολόγυρα, όταν οι αχρείοι υψωθούν ανάμεσα στους γιους των ανθρώπων.

15/. Σε σένα θα ψάλλω

1/. Σε σένα θα ψάλλω τον ύμνο μου Χριστέ
Γιατί ανέβηκες στο Γολγοθά  για με
Μεγάλε Κύριε σωτήρα μου πιστέ
Εσένα δοξάζω Θαυμαστέ
…………………..
2/. Τον ύμνο μου στέλνω στον ουρανό Χριστέ
γιατί δώρα Σου  είν’ άπειρα σε με
γεμάτη η ψυχή σου στέλνει προσευχή
ελεύθερη ψάλλει και υμνεί.
…………………….
3/. Ανοίγω το στόμα αφήνω την καρδιά
¨ευχαριστώ « να πει σε Σένα Βασιλιά
Γιατί μ’ αγάπησες και δρόμο μ’  άνοιξες
Ν’ ανέβω στη δόξα Σου ψηλά