8-11--2015-----06--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ---------Ψαλμοί 3:------------ 3 Αλλ' εσύ, Κύριε, είσαι η ασπίδα μου, η δόξα μου, και εκείνος που υψώνει το κεφάλι μου. -------------------4 Έκραξα με τη φωνή μου προς τον Κύριο, και με εισάκουσε από το βουνό του το άγιο. (Διάψαλμα).----------------------- 5 Εγώ πλάγιασα, και κοιμήθηκα· σηκώθηκα· επειδή, ο Κύριος με υποστηρίζει.

06--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη 
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σπύρου Φίλου
8-11-2015 
Ψαλμοί 3:
3 Αλλ' εσύ, Κύριε, είσαι η ασπίδα μου, η δόξα μου, και εκείνος που υψώνει το κεφάλι μου.
4 Έκραξα με τη φωνή μου προς τον Κύριο, και με εισάκουσε από το βουνό του το άγιο. (Διάψαλμα).

5 Εγώ πλάγιασα, και κοιμήθηκα· σηκώθηκα· επειδή, ο Κύριος με υποστηρίζει.
6 Δεν θα φοβηθώ από μυριάδες λαού, που ολόγυρα αντιπαρατάσσονται εναντίον μου.
7 Σήκω, Κύριε· σώσε με, Θεέ μου· επειδή, εσύ πάταξες όλους τους εχθρούς μου επάνω στο σαγόνι· σύντριψες τα δόντια των ασεβών.
8 Του Κυρίου είναι η σωτηρία· επάνω στον λαό σου είναι η ευλογία σου. (Διάψαλμα).

1/. Ω ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΠΟΣΟ (1)
(Άγγελος Δαμασκινίδης)

01
Ω! κύριε μου πόσο σε θαυμάζω
Κι ‘εκστατικός τα έργα Σου κοιτώ.
Βλέπω το φως τον ήλιο και τα’ αστέρια
Που Συ  εσκόρπισες στον ουρανό.
…………………………… 
Επωδός
Τοτ’ η ψυχή μου ψάλλει και υμνεί 
Την δόξα Σου την θαυμαστή
Και μεσ’  απ’ την καρδιά μου ταπεινά
Σ’ ευχαριστώ για ολ’ αυτά.
………………………………….
Αποτέλεσμα εικόνας για ΟΡΗ ΚΑΙ ΚΕΡΑΥΝΟΙ
02
Όταν κοιτώ τα πλάτη του πελάγου
Τα όρη τα ψηλά τους κεραυνούς
Μεγαλοπρέπεια είσαι ντυμένος
Και κυβερνάς Εσύ τους ουρανούς
…………………………..
03
Κι όταν σκεφτώ ότι Εσύ Θεέ μου
Για με τον άθλιο αμαρτωλό
Τον μόνο Σου  Υιό δεν ελυπήθης
Αλλά τον είδες πάνω στο σταυρό
…………………………
04
Σαν θυμηθώ πως ο Σωτήρ μου θάρθει
Να με αρπάξει για τον ουρανό
Και κει στο θρόνο Σου Πατέρα
Δίκαιος κι’ άγιος να παρασταθώ.
…………………………..