12--11---2015----Χτες το απόγευμα στο Κρατικό, κάναμε λατρεία ο Χρήστος, η Ταμάρα κι εγώ.

ΕΛΕΝ ΝΤΑΝ

Χτες το απόγευμα στο Κρατικό, κάναμε λατρεία ο Χρήστος, η Ταμάρα κι εγώ. Εμείς ψάλαμε με σιγανή φωνή σκυμένες κοντά του... εκείνος, ψελίζοντας τα λόγια, λάτρευε τον αγαπημένο του Κύριο. Όταν σταματούσα με κοίταζε στα μάτια λέγοντας: "Ακούω!!!!". Συνεχίσαμε τη λατρεία μέχρι που μου είπε: "τώρα θέλω να ξεκουραστώ"...Μετά από δυο ώρες, ο Χρήστος βρικόταν στην αγκαλιά του Σωτήρα μας, σε μια άλλη λατρεία αγγέλων. Εκεί που δεν υπάρχει φθορά, ασθένεια, πόνος, αδυναμία ... στη Βασιλεία του Θεού που υπάρχει χαρά, φως και αγαλίαση. Έφτασε στον προορισμό του!!!! Θα μου λείψει για λίγο καιρό, αλλά θα τον ξαναδώ!! κι εκεί θα συνεχίσουμε τη λατρεία μας emoticon smile Ευχαριστώ τον Θεό που υπήρξε στη ζωή μου ευλογημένος αδελφός, καλός φίλος και μάχιμος συνεργάτης.
...............................................................

ΠΑΝΤΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΒΟΥΝΑ.
ΑΝ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ