18---11---2015------Τι σημαίνει η Ζωή του Ιησού Χριστού για σένα;---------δημητρης τσαπαρας 22 ώρες ·



Τι σημαίνει η Ζωή του Ιησού Χριστού για σένα;

Αν ο Ιησούς Χριστός αναστήθηκε από τους νεκρούς, αποδεικνύοντας έτσι ότι είναι Θεός, σήμερα είναι Ζωντανός. Δεν επιθυμεί μόνο να δοξάζεται. Επιθυμεί να γίνει γνωστός από εμάς και να έρθει στις ζωές μας. Ο Ιησούς είπε: «Ιδού, ίσταμαι εις την θύραν και κρούω· εάν τις ακούση της φωνής μου και ανοίξη την θύραν, θέλω εισέλθει προς αυτόν και θέλω δειπνήσει μετ' αυτού και αυτός μετ' εμού.» (Αποκάλυψη 3:20)


ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ.ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΨΑΞΕ ΜΕ ΒΡΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΦΕΡΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ. ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΗ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΣΤΡΩΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙ. ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ. ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΖΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΌΣ
. ΙΩΑΝΝΗΣ 3:18 Όποιος πιστεύει σ' αυτόν, δεν κρίνεται· όποιος, όμως, δεν πιστεύει, έχει ήδη κριθεί, επειδή δεν πίστεψε στο όνομα του μονογενή Υιού τού Θεού.
Ιωάννης 5:24 Σας διαβεβαιώνω απόλυτα, ότι εκείνος που ακούει τον λόγο μου, και πιστεύει σ' αυτόν που με απέστειλε, έχει αιώνια ζωή, και σε κρίση δεν έρχεται, αλλά έχει ήδη μεταβεί από τον θάνατο στη ζωή.
ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΤΟ.Ιωάννης 6:35 Και ο Ιησούς είπε σ' αυτούς: Εγώ είμαι ο άρτος τής ζωής· όποιος έρχεται σε μένα, δεν θα πεινάσει· και όποιος πιστεύει σε μένα, δεν θα διψάσει ποτέ.
Ιωάννης 6:40 Και το θέλημα εκείνου που με απέστειλε είναι τούτο: Καθένας που βλέπει τον Υιό και πιστεύει σ' αυτόν, να έχει αιώνια ζωή, και εγώ θα τον αναστήσω κατά την έσχατη ημέρα.
Αποτέλεσμα εικόνας για χιονισμενα τοπια εικονες