9--11--2016----21--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ ΤΡΙΤΟ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



«Και η Ιερουσαλήμ θέλει είσθαι πατουμένη υπό των Εθνών εωσού εκπληρωθώσιν οι καιροί των εθνών»Λουκάς κα:24)

  Ο όρος «Έθνη» περιλαμβάνει όλα τα έθνη της γης εκτός των Εβραίων.
  Ως εκ τούτου όλος ο κόσμος διαιρείται σε δύο τάξεις—τους Εβραίους ή Ισραηλίτες και τα Έθνη. Οι «καιροί των Εθνών» είναι η χρονική περίοδος η οποία άρχισε το 606 π.χ.όταν η παγκόσμιος εξουσία περιήλθε στα χέρια του Ναβουχοδονόσωρ βασιλέως της Βαβυλώνας κατ’ επιταγή  του Θεού (Ιερεμίας κζ:1—21). Και όταν ο Ναβουχοδονόσωρ εισέβαλε εις την Παλαιστίνη και έφερε τους Ιουδαίους αιχμάλωτους εις την Βαβυλώνα κατέστρεψε δε συγχρόνως τον Ιουδαϊκό Ναό της Ιερουσαλήμ.

 Η αιχμαλωσία αυτή των Ιουδαίων υπήρξε το αποτέλεσμα της παρακοής των εις τας εντολάς του Θεού και της στροφής των προς την ειδωλολατρία. Οι καιροί των Εθνών θα εξακολουθήσουν μέχρι της Αποκαλύψεως του Ιησού Χριστού.
  Υπάρχει διαφορά μεταξύ της περιόδου που ονομάζεται «Καιροί των Εθνών» και του όρου «Πλήρωμα των Εθνών»
  Το πλήρωμα των εθνών αναφέρεται εις την ολοκλήρωση της ομάδας εκείνης  των ανθρώπων απ’ τα έθνη οι οποίοι απαρτίζουν την Εκκλησία του Χριστού. Η περίοδος αυτή της Εκκλησίας άρχισε κατά την Πεντηκοστή και θα εξακολουθήσει μέχρι την αρπαγή της.(της Εκκλησίας).  Ο Παύλος λέγει «τύφλωσης κατά μέρος έγινε εις τον Ισραήλ εωσού εισέλθει το πλήρωμα των Εθνών»(Ρωμαίους ια:25).

  Κατά τα τελευταία έτη ελάχιστος αριθμός των Εβραίων έχουν 
πιστέψει εις τον Χριστό μέχρις ότου μετά την Αρπαγή κατάλοιπο ένα μέρος εκ του συνόλου του Ισραήλ θα επιστρέψει εις τον Κύριο και Μεσσία και θα μαρτυρήσει περί Αυτού.(Ρωμαίους ια:4—5 και Αποκάλυψης ζ:3—8).
  «Το πλήρωμα των Εθνών»αποτελεί την ολοκλήρωση των σκοπών του Θεού καλούντος εκ μέσου των εθνών ένα λαό δια να ανήκει εις τον Χριστό—την Εκκλησία.
  Κατά την διάρκεια αιχμαλωσία της Βαβυλώνας άκμασαν δύο προφήτες ο Ιεζεκιήλ και ο Δανιήλ οι οποίοι έγραψαν δια την ιστορία του Εθνικού κόσμου μεταξύ των οποίων κυριότερος είναι ο Δανιήλ.

   Ο Δανιήλ επέβη μέγας προφήτης διότι μέσα στην καρδιά του 
αποφάσισε να μη εκκλίνη από του Θεού και ο Θεός τον χρησιμοποίησε. Ενώ βρισκόταν σε ξένη γη δεν ντρεπόταν ή φοβόταν να ομολογεί τον Θεό και εμπιστεύεται εις Αυτόν. Δεν έκαμε συμβιβασμούς με τον Διάβολο και αυτό είναι το μυστικό κάθε καρποφόρου ζωής. Ο Θεός κυβερνά τις σκέψεις των αγίων Του που ομοιάζουν προς τον Δανιήλ.
  Ο Δανιήλ έγινε τοιουτοτρόπως ο ακόλουθος Βασιλέων έλαβε μεγάλη εξουσία στην Βαβυλώνα και αναγνωρίσθηκε ως ο πρώτος των σοφών. Και παράλληλα μίλησε με αγγέλους και ο Θεός  τον ικάνωσε να ερμηνεύσει το όραμα της εικόνας του Ναβουχοδονόσωρ όπως και τις δικές του οράσεις το σύνολο των οποίων δίδει την προφητική εικόνα της εξελίξεως των Εθνών και «Των καιρών των εθνών».

   Η εικόνα του δεύτερου κεφαλαίου του Δανιήλ αναφέρεται εις το διάγραμμα ευθύς μετά την αιχμαλωσία στη Βαβυλώνα. Το όνειρο του Ναβουχοδονόσωρ και οι οράσεις του Δανιήλ στο έβδομο κεφάλαιο έχουν παρόμοια ερμηνεία. Η εικόνα του ονείρου συνίστατο από τέσσερα διάφορα μέταλλα τα οποία αντιπροσωπεύουν τέσσερις κοσμοκρατορίες. Κάθε μέταλλο που διαδέχεται το προηγούμενο ήταν μεν κατώτερης αξίας παρουσίαζε όμως μεγαλύτερη δύναμη. Τα τέσσερα ζώα των οράσεων του Δανιήλ τα οποία ανέβαιναν από την Θάλασσα αντιπροσώπευαν τις ίδιες κοσμοκρατορίες της εικόνας.
  Η βαβυλωνιακή βασιλεία παρουσιάζεται στην εικόνα με την 
χρυσή κεφαλή και εις την όραση του Δανιήλ με το θηρίο που ήταν όμοιο με λέοντα και είχε πτέρυγας αετού.

  Η Μηδοπερσική βασιλείαπαρουσιάζεται εις την εικόνα με το στήθος και τους βραχίονες αυτής εξ’ αργύρου και εις την όραση του Δανιήλ με το θηρίο που ήταν όμοιο με άρκτο και σηκώθηκε κατά το ένα πλάγιο (την Περσία εννοεί) και είχε τρεις πλευρές στο στόμα αυτού μεταξύ των οδόντων αυτού.(Το θηρίο= εννοεί την Μηδοπερσική βασιλεία).
  Η Ελληνική αυτοκρατορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου παρουσιάζεται στην εικόνα με την κοιλιά αυτής και τους μηρούς αυτής εκ του χαλκού και εις την όραση του Δανιήλ με θηρίο όμοιο με πάρδαλη έχοντας τα νότα του τέσσερις πτέρυγας και τέσσερις κεφαλές που αντιπροσωπεύουν την εις τέσσερα κράτη διαίρεση της βασιλείας αυτής. 

   Η Ρωμαϊκή αυτοκρατορίαπαρουσιάζεται στην εικόνα με τις κνήμες εκ σιδήρου και τα πόδια αυτής μεν εκ σιδήρου μέρος δε εκ πηλού και εις την όραση του Δανιήλ με ένα θηρίο τρομερό και καταπληκτικό και ισχυρό σφόδρα(=( ορμητικός βίαιος εξαιρετικά ισχυρός )και είχε μεγάλους οδόντας κατέτριβε και κατασυνέτριβε και καταπατούσε το υπόλοιπο με τους πόδας αυτού και αυτό ήταν διαφορετικό πάντων των θηρίων των προ αυτού και είχε δέκα κέρατα.
   Η ιστορία των Εθνών μόλις είχε περάσει την περίοδο των κνημών της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας όταν αυτή καταστράφηκε. Η ιστορία της αυτοκρατορίας αυτής δεν έφθασε στην περίοδο των ποδών και των δέκα δακτύλων της εικόνας του ονείρου του Ναβουχοδονόσωρ. Οι δέκα δάκτυλοι των οποίων μέρος ήταν εκ σιδήρου και μέρος εκ πηλού αντιπροσώπευαν την περίοδο των δέκα βασιλείων της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας υπό την τελική μορφή τα οποία μέλλουν να συντριφθούν υπό του αποκοπέντος «λίθου άνευ χειρών». «εθεώρεις εωσού απεκόπη λίθος άνευ χειρών και χτύπησε την εικόνα επί τους πόδας αυτής τους εκ σιδήρου και πηλού και κατασύντριψε αυτούς». Τότε ο σίδηρος ο πηλός ο χαλκός ο άργυρος και ο χρυσός κατασυντρίφτηκαν μαζί και έγιναν ως λεπτό άχυρο αλωνιού θερινού. 

Και ο άνεμος σήκωσε αυτά και κανένας τόπος δε βρέθηκε γι αυτούς ο δε λίθος αυτός που χτύπησε την εικόνα έγινε όρος μεγάλο και γέμισε όλη την γη». Ο Ιησούς Χριστός είναι ο «Λίθος» όστις απεκόπη άνευ χειρών και ο οποίος θα έλθει πάλι και θα εκπληρώσει την προφητεία αυτήν.
   Ως εκ τούτου η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία η οποία κατεστράφη πρόκειται να αναβιώσει και πάλι δια να εκπληρωθεί η προφητεία της εικόνας του ονείρου του Ναβουχοδονόσωρ και να τερματιστούν οι καιροί των Εθνών. Έτσι λέγουν ο Δανιήλ και ο Ιωάννης εις την Αποκάλυψη του. οι Αυτοκρατορίες σηκώνονται και πέφτουν κατ’ επιταγήν του Θεού και κανείς άνθρωπος δεν μπορεί να μεταβάλει το σχέδιο του θεού εν σχέση με τους «Καιρούς των Εθνών» όπως αναφέρεται προφητικώς εις 
την αγία Γραφή.

  Εκείνος που μελετά τις Γραφές πρέπει να παρακολουθήσει τις σχετικές παραπομπές που αναφέρονται εις τον Δανιήλ και εις την αποκάλυψη περί ιστορίας των Εθνών όπως αυτή αποκαλύπτεται εις την εικόνα του Ναβουχοδονόσωρ στις οράσεις του Δανιήλ και εις την Αποκάλυψη του Ιωάννου.
Έτσι αντιλαμβανόμαστε καλύτερα τις προφητείες της Γραφής οι οποίες μας μιλούν περί του τέρματος της περιόδου των καιρών των Εθνών.



……………