14-11--2016--ΔΕΥΤΕΡΑ---11-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ-



14-11--2016-ΔΕΥΤΕΡΑ
Ιωάννης 8:
31 Ο Ιησούς, λοιπόν, έλεγε στους Ιουδαίους, που είχαν πιστέψει σ' αυτόν: Αν εσείς μείνετε στον δικό μου λόγο, είστε αληθινά μαθητές μου·
Ιωάννης 15:
4 Μείνετε ενωμένοι μαζί μου και εγώ ενωμένος μαζί σας. Όπως το κλήμα δεν μπορεί να φέρει καρπό από μόνο του, αν δεν μείνει ενωμένο με την άμπελο, έτσι κι εσείς, αν δεν μείνετε ενωμένοι μαζί μου.

Ιωάννης 15:
9 Όπως ο Πατέρας αγάπησε εμένα, και εγώ αγάπησα εσάς, μείνετε στην αγάπη μου.

Μες στην αγάπη μου μείνετε
ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΜΑΣ ΑΝΤΡΕΑ ΦΟΥΡΝΑΡΗ

1/. Μες στην αγάπη μου μείνετε,
μείνετε μέσα σε μένα,
καρπό πολύ για να φέρετε,
καρπό που μένει αιώνια.

2/. Δίχως Εμένα δεν δύνασθε 
να ζήσετε τη ζωή, 
που κατά πάντα τον Άγιο 
Πατέρα μου ευαρεστεί.
**

3/. Τις εντολές μου φυλάξετε,
ακολουθείτε Εμένα,
μονάχα έτσι θα πράξετε
το θέλημα του Πατέρα.