2--11--2016-------ωάννου Α' 3 1 Δέστε τι είδους αγάπη έδωσε σε μας ο Πατέρας, ώστε να ονομαστούμε παιδιά τού Θεού. Γι' αυτό ο κόσμος δεν μας γνωρίζει, επειδή δεν γνώρισε αυτόν. 2 Αγαπητοί, τώρα είμαστε παιδιά τού Θεού· κι ακόμα δεν φανερώθηκε τι πρόκειται να είμαστε· γνωρίζουμε, όμως, ότι, όταν φανερωθεί, θα είμαστε όμοιοι μ' αυτόν· επειδή θα τον δούμε καθώς είναι. 3 Και καθένας που έχει αυτή την ελπίδα επάνω σ' αυτόν, αγνίζει τον εαυτό του, όπως εκείνος είναι αγνός.



11-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
1-11-2016-
Καλό κι ευλογημένο μήνα εύχομαι σε όλους μας 

ΧΑΙΡΕΤΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ (21)
Χαίρεται και ψάλλει η καρδιά μας
Μες το διάβα τούτης της ζωής.
Προσκαιρότης γύρω και κοντά μας
Το γνωρίζουμε αυτό εμείς. Χαίρετ’ η
 καρδιά μας  Μες τα σωθικά μας έχουμε 
μια νέα κι όμορφη ζωή Μια ζωή αγία όλο 
ευλογία πλημμυρίζει μέσα στη ψυχή.

Νέοι γέροι όλοι ευτυχισμένοι νιώθουμε μια 
άδολοι χαρά. Είμαστε  στ’ αλήθεια λυτρωμένοι
αλληλούια ψάλλει η καρδιά. Ο Χριστός χαρίζει
στις ψυχές γαλήνη δίδει σωτηρία δίδει τη χαρά.
Φίλε αν ζητήσεις να’ βρεις την ειρήνη θα την
Βρεις εκεί στο Γολγοθά.

Η ζωή μας γρήγορα διαβαίνει όλα γύρω φεύγουν 
Και πετούν. Λίγες μέρες στη ζωή μας μένουν
Μα κι αυτές σε λίγο θα χαθούν. Κι όμως αν 
Θελήσεις αιώνια να ζήσης πρόσεξε λιγάκι σκέψου
Σοβαρά. Να το μυστικό μας έλα στο Χριστό μας
Λάβε σωτηρία στην καρδιά.
……………………..
11-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
2-11-2016-
Ψαλμοί 30
ΘΑ σε μεγαλύνω, Κύριε· επειδή με ανύψωσες, και δεν ύψωσες τους εχθρούς μου εναντίον μου.
2 Κύριε, ο Θεός μου, βόησα σε σένα, και με θεράπευσες.
3 Κύριε, ανέβασες από τον άδη την ψυχή μου·
μου διαφύλαξες τη ζωή, για να μη κατέβω στον λάκκο.

4 Ψαλμωδήστε στον Κύριο, οι όσιοί του, και υμνείτε στην ανάμνηση της αγιοσύνης του.
5 Επειδή, η οργή του διαρκεί μονάχα μία στιγμή· ζωή, όμως, είναι στην ευμένειά του·
την εσπέρα μπορεί να συγκατοικήσει κλαυθμός, αλλά το πρωί έρχεται αγαλλίαση.

6 Και εγώ είπα μέσα στην ευτυχία μου: Δεν θα σαλευτώ στον αιώνα·
7 Κύριε, με την ευμένειά σου στερέωσες το βουνό μου.
Έκρυψες το πρόσωπό σου, και ταράχτηκα.
8 Σε σένα, Κύριε, έκραξα· και στον Κύριο δεήθηκα.
9 Ποια ωφέλεια είναι στο αίμα μου, αν κατέβω στον λάκκο;
μήπως θα σε υμνεί η σκόνη; Θα αναγγέλλει την αλήθεια σου;
10 Άκουσε, Κύριε, και ελέησέ με· Κύριε, γίνε βοηθός μου.
11 Μετέτρεψες σε μένα τον θρήνο μου σε χαρά· έλυσες τον σάκο μου, και με περιέζωσες ευφροσύνη·
12 για να ψαλμωδεί σε σένα η δόξα μου, και να μη σιωπά. Κύριε, ο Θεός μου, θα σε υμνώ στον αιώνα.

ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΚΕΊΝΟΝ
 Συ που βρήκες την ειρήνη τη γλυκιά χαρά
Στου Χριστού τη θεία αγκαλιά πες και 
σ’  άλλους πως υπάρχει και γι’  αυτούς 
γιατρειά στο Σταυρό του Γολγοθά.

Επωδός 
Πως μπορείς και περιμένεις δίχως να μιλάς
Για τον Κύριο που όλους αγαπά.
Κάποιος δίπλα σου διψάει κι ‘ από σε ζητά
Πες του που θα βρει τη χαρά.

Μήπως πας με άδεια χέρια στο Χριστό μπροστά
Την ημέρα εκείνη της σοδειάς ή στο Κύριο
Θα προσφέρεις με πολύ χαρά

Των ψυχών χειρόβολα;